Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 422 725 937, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2018-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
al. Kościuszki 4
90-419 Łódź, woj. łódzkie
tel. 422 725 937, , fax. -
REGON: 47307330800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umed.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie koncepcji prowadzenia kampanii marketingowej w Internecie dla Centrum ds. Organizacji i Obsługi Studiów w Języku Angielskim Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie koncepcji prowadzenia kampanii marketingowej w Internecie dla Centrum ds. Organizacji i Obsługi Studiów w Języku Angielskim Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, w tym: 1) Przygotowanie i realizacja kampanii Google Ads w najpopularniejszej w Polsce wyszukiwarce 2) Przygotowanie i prowadzenie kampanii w najpopularniejszym serwisie społecznościowym 3) Przygotowanie i prowadzenie kampanii w najpopularniejszym serwisie społecznościowym do udostępniania i oglądania materiałów wideo Zamawiającego (kampania prowadzona jako jedno z działań Google Ads) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wg załącznika nr 1.1 do SIWZ. 2) Oświadczenia wymienione w ust. 8.1 – 8.3. SIWZ wg załącznika nr 3 do SIWZ. 3) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 4) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie – upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6) Wstępna koncepcja kampanii reklamowej wraz z wersją elektroniczną, zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 15.4. lit. c) SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 6.1. pkt 1 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Działania informacyjne promujące Kampanię „SzczepiMYGminy” w Polskiej Press Grupie
Dodano: 2021-11-12 - Usługa rekrutacji na studia stacjonarne kierunek administracja prowadzony w języku angielskim oraz opieki socjalno-menedżerskiej w roku akademickim 2020/2021
Dodano: 2020-06-18 - Usługa rekrutacji na studia stacjonarne kierunek administracja prowadzony w języku angielskim oraz opieki socjalno-menedżerskiej w roku akademickim 2019/2020
Dodano: 2019-08-14 - Przygotowanie koncepcji prowadzenia kampanii marketingowej w Internecie dla Centrum ds. Organizacji i Obsługi Studiów w Języku Angielskim oraz Biura Promocji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2018-11-29 - Przygotowanie koncepcji prowadzenia kampanii marketingowej w Internecie dla Centrum ds. Organizacji i Obsługi Studiów w Języku Angielskim oraz Biura Promocji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2018-03-05 - Usługa ochrony osób i mienia w obiekcie RCKiK w Łodzi
Dodano: 2017-10-04