Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 02-002 Warszawa, ul. Nowogrodzka 62A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6224232 , fax. 022 6224732
- Data zamieszczenia: 2013-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej
ul. Nowogrodzka 62A 62A
02-002 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6224232, fax. 022 6224732
REGON: 01612245200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcps.mazovia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i zapewnienie bazy dydaktycznej, żywieniowej i noclegowej dla uczestników konferencji międzynarodowej dotyczącej monitoringu problemów narkotykowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie i zapewnienie bazy dydaktycznej, żywieniowej i noclegowej dla uczestników konferencji międzynarodowej dotyczącej monitoringu problemów narkotykowych. Termin realizacji: 19-20 marca 2013r. Liczba uczestników: maksymalnie 120 osób. Liczba uczestników konferencji może zostać zmniejszona/zwiększona maksymalnie o 20%. Wymagania wobec Wykonawcy: Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i zapewnienia bazy dydaktycznej, żywieniowej i noclegowej dla uczestników konferencji międzynarodowej dotyczącej monitoringu problemów narkotykowych, spełniając poniższe kryteria: 1) hotel o standardzie cztero gwiazdkowym (zgodnie z kategoriami wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelowych i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie), położony w Warszawie, nie dalej niż 3 km od Dworca PKP Warszawa Centralna (liczone w linii prostej). 2) baza konferencyjna i noclegowo-żywieniowa musi znajdować się w obrębie jednego budynku, tzn. bez konieczności przemieszczania się uczestników na wolnym powietrzu. 3) sala konferencyjna wyposażona w krzesła dla uczestników i prowadzących, laptop z podłączeniem do Internetu, stół plenarny dla 4 osób, mównica, rzutnik multimedialny, klimatyzację, tablicę flipchart z flamastrami, system nagłośnienia i 2 mikrofony - co najmniej 1 bezprzewodowy. Przewidywane tłumaczenia symultaniczne, język włoski, angielski i niemiecki (sala konferencyjna musi pomieścić kabiny dla tłumaczy). 4) konferencja rozpoczyna się 19 marca o godzinie 10.00, a ostatnie zajęcia kończą się o godzinie 18.45. 5) 20 marca zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9.00, a kończą o 14.30. 6) dla 35 osób muszą być zapewnione trzy noclegi w pokojach jednoosobowych, tzn.: 18, 19 i 20 marca. 7) dla 10 osób muszą być zapewnione dwa noclegi w pokojach jednoosobowych, tzn.: 18 i 19 marca. 8) dla 6 osób musi być zapewniony jeden nocleg w pokojach jednoosobowych, tzn.: 19 marca. 9) dla 30 osób muszą być zapewnione dwa noclegi w pokojach dwuosobowych, tzn.: 18 i 19 marca. 10) dla 10 osób musi być zapewniony jeden nocleg w pokojach dwuosobowych, tzn.: 19 marca. 11) wyżywienie: dla osób, które przyjadą 18 marca musi być zapewniona kolacja (w formie bufetu szwedzkiego), 19 marca: obiad w formie bufetu szwedzkiego dla wszystkich uczestników, kolacja dla wszystkich uczestników serwowana do stołów, 20 marca: obiad w formie bufetu szwedzkiego, dla wszystkich uczestników. 12) serwis konferencyjny pełny: 19 marca, pierwszy przed rozpoczęciem konferencji, kolejne dwa w przerwach przed obiadem, po obiedzie podczas dwóch przerw konferencyjnych; 20 marca pełne - dwa, podczas przerw przed obiadem. 13) wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Posiłki powinny zapewniać odpowiedni procent całodziennego zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze zalecane przez Instytut Żywności i Żywienia. 14) Świadczenie usług żywienia musi być zgodne z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz. 914 ze zm.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcps.mazovia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa hotelarska, w tym: zapewnienie sal, cateringu oraz zakwaterowania części uczestników konferencji Zachodniopomorski Dzień Instrumentów Inżynierii Finansowej w Szczecinie, 26 października 2016 r.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup usług gastronomicznych, hotelarskich i konferencyjnych na potrzeby realizacji projektu: nr 10/NMF PL15/14 pn. Nowe wyzwania dla użytkowników SIS związane z wdrożeniem SIS II współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 w ramach Programu PL15., sprawa nr 165/BF/16/EZ
Dodano: 2016-07-22 - Organizacja wydarzeń na rzecz Ministerstwa Środowiska, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub poza jej granicami
Dodano: 2016-07-18 - Organizacja spotkań w Gdańsku/Polska, w Szwecji oraz w Niemczech lub Danii w 2016 i 2017 roku dla WS PB
Dodano: 2016-07-07 - Zakup usługi gastronomicznej, hotelowej i konferencyjnej dla uczestników warsztatów nt. Postępowanie kwalifikacyjne do służby w Policji, sprawa nr 143/BF/16/EZ
Dodano: 2016-07-05 - Organizacja i obsługa VI-tej edycji Akademii Menedżera Zrównoważonego Rozwoju
Dodano: 2016-06-04 - WYBÓR WYKONAWCY USŁUG HOTELOWO-KONFERENCYJNYCH I GASTRONOMICZNYCH NA 1 (JEDNĄ) DWUDNIOWĄ KONFERENCJĘ, postępowanie znak: ZZP-145/16
Dodano: 2016-06-01 - Kompleksowa organizacja trzech dwudniowych spotkań wyjazdowych dla przedstawicieli IZ, IP i IW
Dodano: 2016-05-18 - organizacja i obsługa dwudniowego spotkania Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska - regionalne dyrekcje ochrony środowiska w celu szkolenia z centralnego rejestru form ochrony przyrody (CRFOP), systemów informacji przestrzennej (GIS), aktów prawnych dotyczących FOP oraz wytycznych w sprawie powoływania rezerwatów. Postępowanie nr 4/GDOŚ/2016
Dodano: 2016-04-29 - ORGANIZACJA 2 DWUDNIOWYCH KONFERENCJI/ SPOTKAŃ, CZĘŚĆ 1 - 2, postępowanie znak ZZP-141/16
Dodano: 2016-04-28