Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8294440 , fax. 61 8294012
- Data zamieszczenia: 2018-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8294440, fax. 61 8294012
REGON: 1293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i wyprodukowanie pakietu materiałów promocyjnych z okazji 100-lecia Uniwersytetu Poznańskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy oraz Załączniku A do SIWZ. Załącznik A do SIWZ - poglądowe wizualizacje materiałów promocyjnych z logotypam, jakich oczekuje zamawiający. 1. Wykonawca w formularzu cenowym na poszczególne części zamówienia w kolumnie nr 3: „Nazwa i typ proponowanego asortymentu” wskaże pełną nazwę i symbol produktu jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony oraz Wykonawca zgodnie z rozdz. 6 pkt 6.6 SIWZ załączy próbki artykułów promocyjnych tj. po jednej sztuce każdego artykułu opisanego w załączniku nr 2 - z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca dołącza próbki bez logotypów (wzór nadruku dowolny, z zachowaną techniką nadruku opisaną w SIWZ dla poszczególnych wzorów w porównywalnej wielkości w dowolnym kolorze). 2. Próbki ww. artykułów promocyjnych będą dostarczone w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. 3. Zamawiający niezwłocznie po podpisaniu umowy przekaże Wykonawcy drogą elektroniczną logo i logotypy UAM w wersji wektorowych plików graficznych. W terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania wektorowych plików graficznych Wykonawca wykona wizualizację każdego z produktów zgodnie z wytycznymi SIWZ i przekaże ją drogą elektroniczną Zamawiającemu. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego projektów oznakowań Wykonawca wykona i dostarczy w terminie do 5 dni roboczych do Samodzielnej Sekcji ds. Obchodów Jubileuszu 100-lecia po 1 egzemplarzu próbnym każdego z artykułów w celu akceptacji do produkcji. 4. W przypadku braku akceptacji egzemplarza próbnego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do poprawienia go i dostarczenia poprawionych egzemplarzy próbnych w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zakłada, że asortyment będzie zamawiany 2 razy w miesiącu. Tylko w sytuacjach wyjątkowych może wystąpić potrzeba dodatkowego zamówienia w danym miesiącu w ramach realizacji przedmiotu umowy. 6. Częściowe zamówienia będą realizowane w ciągu 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia na wniosek osób uprawnionych przez Zamawiającego, składanych na piśmie. Termin realizacji dostawy częściowej stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 7. Zamawiający dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do magazynu zamawiającego; ul. Wieniawskiego 1, 61 – 712 Poznań. 8. Wykonawca, będzie zobowiązany do dostarczeniu towaru partiami 2 razy w miesiącu, których ilość i zakres będzie uzależniony od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie (w górę lub w dół) w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości dostaw częściowych nie może przekroczyć maksymalnej wartości umowy. W związku z tym ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen częściowych dostaw wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy może być niższa niż wskazana w umowie jej maksymalna wartość brutto, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy ustaloną, w sposób wskazany wyżej, ostateczną wartością umowy, a jej wartością maksymalną. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7). Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 3 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania maksymalnej kwoty umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 24 1090 1362 0000 0001 3652 2885; b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ; wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2 oświadczenie o niewykluczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 3a (jeżeli dotyczy); pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2024
Dodano: 2024-03-20 - Dostawa materiałów konferencyjnych promujących projekt pn.: „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego, uczenia się...
Dodano: 2024-03-16 - Sukcesywny zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2024
Dodano: 2024-02-27 - Dostawa materiałów konferencyjnych promujących projekt pn.: „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego, uczenia się...
Dodano: 2024-02-08 - „Świadczenie usług projektowania, druku oraz dostawy materiałów informacyjno-reklamowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny”
Dodano: 2023-08-17 - Świadczenie usług projektowania, druku oraz dostawy materiałów informacyjno-reklamowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny
Dodano: 2023-08-10 - ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEGO SYSTEMU NAWIGACYJNEGO, INFORMACYJNO – KOMUNIKACYJNEGO W BUDYNKU URZĘDU MIASTA CZARNKÓW
Dodano: 2023-06-26 - Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa tablic pamiątkowych oraz zaprojektowanie, druk i dostawa ulotek w związku z realizacją Projektu pn. „Wyposażenie środowisk informatycznych...”.
Dodano: 2022-10-25 - Usługa wydrukowania i montażu na budynku Akademii Kaliskiej baneru oczkowanego na materiale siatkowym promującego możliwość zaszczepienia się w Kaliszu.
Dodano: 2021-05-12 - Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w związku z realizacją PROW 2014-2020
Dodano: 2020-10-09