Przetargi.pl
Przygotowanie i realizacja ogólnopolskiej kampanii promocyjnej w Internecie i w mediach społecznościowych w ramach realizacji projektu pn. Promocja wybranych gmin Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego w kraju i za granicą jako obszaru atrakcyjnego pod względem gospodarczym i inwestycyjnym

Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 50062 Wrocław, pl. Solny
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 783 53 10 , fax. 71 783 53 11
  • Data zamieszczenia: 2018-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej Spółka Akcyjna
    pl. Solny 14
    50062 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 783 53 10, fax. 71 783 53 11
    REGON: 2020423000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.araw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka akcyjna, której akcjonariuszami są gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i realizacja ogólnopolskiej kampanii promocyjnej w Internecie i w mediach społecznościowych w ramach realizacji projektu pn. Promocja wybranych gmin Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego w kraju i za granicą jako obszaru atrakcyjnego pod względem gospodarczym i inwestycyjnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Promocja wybranych gmin Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego w kraju i za granicą jako obszaru atrakcyjnego pod względem gospodarczym i inwestycyjnym” (dalej jako: Projekt), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa 1 Przedsiębiorstwa i innowacje, Działanie 1.4„Internacjonalizacja przedsiębiorstw”, Poddziałanie 1.4.2 „Internacjonalizacja przedsiębiorstw – ZIT WrOF”, Schemat 1.4D Promocja oferty gospodarczej regionu na rynkach krajowych i międzynarodowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu krajowej kampanii internetowej na stronach www oraz kampanii opartej na mediach społecznościowych na rzecz realizacji Projektu. II. Wymagania i kryteria 1. Cele: 1) Podstawowy cel zamówienia Głównym celem realizacji przedmiotu zamówienia jest poprawa rozpoznawalności i wizerunku Wrocławia i dziewięciu gmin Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego (dalej jako: WrOF) tj. Czernicy, Długołęki, Kątów Wrocławskich, Kobierzyc, Miękini, Obornik Śląskich, Oleśnicy, Siechnic i Wiszni Małej jako miejsc o wysokiej atrakcyjności gospodarczej i inwestycyjnej na szczeblu krajowym i międzynarodowym oraz wsparcie regionalnych procesów inwestycyjnych. 2) Cele dodatkowe realizowanego przez Zamawiającego projektu (nie dotyczą Wykonawcy) a. Opracowanie i wdrożenie planu promocji gospodarczej i inwestycyjnej WrOF. b. Wsparcie procesu inwestycyjnego w regionie poprzez stworzenie i uruchomienie zintegrowanego systemu informacji gospodarczej dotyczącej WrOF, c. Rozpowszechnienie informacji o WrOF oraz ważnych wydarzeniach i strefach aktywności gospodarczej w regionie. 3) Cel szczegółowy Cel kampanii: Kliknięcia przekierowujące do witryny; Zamawiający szacuje, że w ramach kampanii Wykonawca powinien dostarczyć ok. 200 000 klików reklam (przejść do stron Zamawiającego). Optymalizacja: Kliknięcia linku do witryny / opłata za kliknięcie linku 2. Grupy docelowe W ramach zamówienia Zamawiający wyodrębnił 4 grupy docelowe: a. potencjalni inwestorzy, b. studenci, potencjalni kandydaci na studia, c. turyści, odwiedzający, aktywiści, d. przedstawiciele firm sektora małych i średnich przedsiębiorstw (startupy). Przedział wiekowy w ramach poszczególnych grup docelowych (numeracja analogiczna do wskazanych powyżej grup docelowych): a. inwestorzy - 25 – 65 lat, b. studenci, potencjalni kandydaci na studia - 16-25 lat, c. turyści, odwiedzający, aktywiści - 18-65+lat, d. przedstawiciele firm sektora małych i średnich przedsiębiorstw - 18-65+ lat. III. Zakres zadań Zadanie 1: Przeprowadzenie krajowej kampanii internetowej promującej potencjał Wrocławia i gmin WrOF w kontekście relokacji studentów, pracowników firm i mieszkańców (2018) - Kampania obejmująca bannery na portalach branżowych np. dotyczących inwestycji czy turystyki. Planuje się zamieszczanie bannerów na portalach polskich, aby poszerzyć rozpoznawalność wybranych gmin WrOF. Kampania jest elementem, który ma zwiększyć zainteresowanie gminami wchodzącymi w skład WrOF, oraz przyciągnąć nie tylko inwestorów, ale i studentów, czy turystów. Do zadań Wykonawcy należy: 1. Szczegółowe zaplanowanie kampanii 2. Wykonanie materiałów reklamowych (wykonanie niezbędnych zdjęć, banerów, grafik, treści reklamowych oraz haseł promocyjnych) 3. Wykupienie powierzchni reklamowej na konkretnych stronach www, ustawienie reklam w sieciach reklamowych, narzędziach typu Google Ads, innych kanałach dystrybucji reklamy zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego Mediaplanem, 4. Uruchomienie kampanii reklamowej 5. Analiza kampanii reklamowej oraz raportowanie rezultatów kampanii reklamowej – nie rzadziej niż 1 raz na tydzień 6. Optymalizacja kampanii reklamowej w celu optymalizacji osiąganych wyników np. kosztu kliku, grup docelowych, danych behawioralnych i innych – działania optymalizacyjne muszą stanowić element raportu dla Zamawiającego. W ramach realizacji Zadania 1 Wykonawca będzie zobowiązany do: 1. przygotowanie kreacji reklamowych – w tym banerów - format reklamy dostosowany do strony internetowej, portalu - w zależności od kanału promocji (przykładowo Billboard, Double Billboard, Triple Billboard, Wideboard, Double Wideboard, Navibox, Halfpage, Boks śródtekstowy, Skyscraper) – w oparciu o grafikę projektową stanowiąca załącznik do zapytania ofertowego (logotypy i elementy kreacji graficznej projektu), grafiki przekazane przez Zamawiającego na etapie realizacji przedmiotu zamówienia jak również wykonane przez Wykonawcę fotografie, 2. przygotowanie reklam w obszarach (grupach docelowych) dostosowanych do kanałów promocji: a. biznes-inwestycje, b. turystyka, c. akademickość-studenci, d. mikro, małe, średnie przedsiębiorstwa start-up, 3. dobór portali/stron internetowych (minimum 10): portale/strony i/lub fora dyskusyjne w 4 grupach docelowych: biznes-inwestycje, turystyka, akademickość-studenci, mikro, małe, średnie przedsiębiorstwa start-up + na wskazanych portalach/stronach internetowych/forach przez Zamawiającego, 4. wykupienie powierzchni pod grafiki (banery) na zaproponowanych przez Wykonawcę portalach/stronach/forach zaproponowanych jak również tych wskazanych przez Zamawiającego , na których banery powinny się ukazywać, 5. dobór słów kluczowych oraz parametrów płatnej promocji (banerów)-w sieciach reklamowych, wraz z wykupieniem tam reklam, analizą i optymalizacją wyświetlania skierowaną na grupy docelowe oraz ilość klików w reklamy, 6. zamawiający na etapie realizacji przedmiotu zamówienia wskaże strony, na które nastąpi przekierowanie po kliknięciu w baner reklamowy 7. przygotowanie fotografii promujących Wrocław i 9 gmin projektowych do wykorzystania przy opracowaniu – stanowiących element przygotowanych banerów, grafik - po 20 fotografii przypadających na każdą Gminę oraz Wrocław – zakres fotografii i miejsc zostanie wskazany przez Zamawiającego na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona wyboru 10 zdjęć z przedstawionych przez Wykonawcę dla każdej Gminy i Wrocławia, a Wykonawca wykona dla wybranych zdjęć ostateczną obróbkę. Zdjęcia muszą zostać wykonane przy użyciu profesjonalnego sprzętu fotograficznego. Parametry techniczne zdjęć: rozdzielczość 300 DPI, rozmiar boku co najmniej 3500px. W przypadku maksymalnie 5 miejsc, Zamawiający może wskazać lokalizacje w których Wykonawca wykona część zdjęć przy użyciu drona. 8. oznakowanie przygotowanych grafik, banerów zgodnie z obowiązkami informacyjno-promocyjnymi Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Zadanie 2: Dedykowana krajowa kampania internetowa oparta na mediach społecznościowych (2018) - Kampania przy użyciu mediów społecznościowych mająca na celu przyciągnięcie inwestycji, studentów, turystów i mieszkańców gmin uczestniczących w realizacji projektu – wyświetlenie bannerów reklamowych na profilach w mediach społecznościowych użytkowników zdefiniowanych jako grupa docelowa Do zadań Wykonawcy należy: 1. Szczegółowe zaplanowanie kampanii 2. Wykonanie materiałów reklamowych (wykonanie niezbędnych zdjęć, banerów, grafik, treści reklamowych oraz haseł promocyjnych) 3. Uruchomienie kampanii reklamowej 4. Analiza kampanii reklamowej oraz raportowanie rezultatów kampanii reklamowej – nie rzadziej niż 1 raz na tydzień 5. Optymalizacja kampanii reklamowej w celu optymalizacji osiąganych wyników np. kosztu kliku, grup docelowych, danych behawioralnych i innych – działania optymalizacyjne muszą stanowić element raportu dla Zamawiającego. W ramach realizacji Zadania 2 Wykonawca będzie zobowiązany do: 1. przygotowanie kreacji reklamowych – w tym banerów - format reklamy dostosowany do rodzaju mediów społecznościowych– w oparciu o grafikę projektową stanowiąca załącznik do zapytania ofertowego (logotypy i elementy kreacji graficznej projektu), grafiki przekazane przez Zamawiającego na etapie realizacji przedmiotu zamówienia jak również wykonane przez Wykonawcę fotografie, 2. przygotowanie reklam w obszarach: a. biznes-inwestycje, b. turystyka, c. akademickość-studenci, d. mikro, małe, średnie przedsiębiorstwa start-up 1. dobór mediów społecznościowych pod wskazane grupy docelowe + zaproponowanych przez Zamawiającego, 2. dodatkowo dobór mediów społecznościowych na podstawie kryteriów demograficznych, behawioralnych, 3. wykupienie powierzchni pod grafiki (banery) na zaproponowanych portalach społecznościowych, jak również tych wskazanych przez Zamawiającego, na których banery powinny się ukazywać 4. zamawiający na etapie realizacji przedmiotu zamówienia wskaże strony, na które nastąpi przekierowanie po kliknięciu w baner reklamowy 5. oznakowanie przygotowanych grafik, banerów zgodnie z obowiązkami informacyjno-promocyjnymi Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, 6. założenie i współprowadzenie na czas realizacji przedmiotu zamówienia profili społecznościowych w danych obszarach. IV. Wymagania dodatkowe 1. Raportowanie przebiegu kampanii (min. raz w tygodniu) oraz całościowy raport po zakończeniu kampanii (raport z przeprowadzonej kampanii zawierający: ilość kliknięć, wydany budżet, statystykę fraz, ilość konwersji, statystykę miejsc docelowych itp.) jak również: a. Łączną liczbę wejść na stronę www, po kliknięciu w reklamę w poszczególnych mediach, b. Łączną liczbę unikalnych wejść na stronę www (UU), po kliknięciu w reklamę w poszczególnych mediach, c. Łączną liczbę wyświetleń reklamy, d. Łączną liczbę kliknięć w reklamę, e. Łączną liczbę wyświetleń reklamy w mediach społecznościowych (PV), f. Wskazanie CTR dla reklamy, g. Wskazanie CPC i liczbę kliknięć dla reklam z wykorzystaniem mediów h. Wskazanie miejsc docelowych kampanii (wskazanie portali z podziałem na: portale z największą liczbą kliknięć i portale z największą liczbą wyświetleń reklamy) 2. Dedykowany, indywidualny opiekun. 3. Zarządzanie kampanią do wskazanych grup docelowych kampanii reklamowych. 4. Optymalizacja kampanii celem zwiększenia jej efektywności. 5. Zarządzanie i realizacja płatności wobec właściciela powierzchni reklamowej. 6. Dopilnowanie nieprzekroczenia wysokości założonego budżetu kampanii. 7. Wyłączenie kampanii w terminie zakończenia umowy lub w terminie osiągnięcia wysokości założonego budżetu kampanii. 8. Monitoring prawidłowego przebiegu kampanii 9. Umieszczenie na materiałach reklamowych logotypów przekazanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, przed udzieleniem Zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a. stosownego pełnomocnictwa (oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię) lub dokumentu, z którego będzie wynikało upoważnienie do podpisania oferty, b. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach