Przetargi.pl
Przygotowanie i realizacja konkursu promocyjnego promującego przykłady dobrych praktyk projektów zrealizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 (RPO WP 2014-2020).

Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 501 776 , fax. 178 501 701
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
    al. Łukasza Cieplińskiego 4
    35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 501 776, fax. 178 501 701
    REGON: 69058725500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i realizacja konkursu promocyjnego promującego przykłady dobrych praktyk projektów zrealizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 (RPO WP 2014-2020).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wstępnej koncepcji konkursu promocyjnego oraz kompleksowa realizacja konkursu promocyjnego pokazującego przykłady dobrych praktyk projektów zrealizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w regionie. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i zrealizowania konkursu promocyjnego w całości, w tym dokonania zakupu niezbędnych produktów i usług na potrzeby przeprowadzenia konkursu promocyjnego i zrealizowania wszystkich części składowych przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) stworzenia wstępnej koncepcji strategicznej i kreatywnej konkursu – wstępna koncepcja zawierać ma m.in.: a) wizualizację logotypu konkursu, b) propozycję hasła konkursu, c) wizualizację strony internetową/podstrony konkursu, d) propozycję metod promocji konkursu oraz promocji laureatów, e) opis sposobu naboru/kontaktów z potencjalnymi uczestnikami konkursu, f) propozycję nagród dla nominowanych projektów oraz projektów zwycięskich, g) propozycję projektu graficznego albumu, h) propozycję materiałów promocyjnych dotyczących nominowanych i zwycięskich projektów (szczegółowy opis) i) propozycję dodatkowych działań, które wzmocnią działania związane z przeprowadzeniem konkursu promocyjnego, 2) zaprojektowania i wykonania wszystkich materiałów niezbędnych do przeprowadzenia konkursu (zgodnie z przedstawioną koncepcją kreatywną), 3) stworzenia szczegółowego harmonogramu realizacji konkursu, 4) stworzenia szczegółowego planu promocji konkursu, w tym zaplanowania i zakupu mediów niezbędnych do przeprowadzenia koncepcji, 5) realizacji konkursu, zgodnie z założeniami SOPZ oraz przedstawioną i zaakceptowaną koncepcją kreatywną, 6) opracowania raportu końcowego z realizacji zadania, 7) przekazania Zamawiającemu na nośnikach elektronicznych wszystkich powstałych w trakcie realizacji kampanii utworów oraz majątkowych praw autorskich, praw pokrewnych oraz praw zależnych do wszystkich treści powstałych w wyniku realizacji przedmiotu umowy bez ograniczeń na wszystkich polach eksploatacji 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach