Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
- Data zamieszczenia: 2014-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
ul. Kościuszki 30 30
40-048 Katowice, woj. śląskie
tel. 0 32 757 33 61
REGON: 27685569600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWEJ NA NOŚNIKACH ZEWNĘTRZNYCH (CITYLIGHT, BILLBOARD) ORAZ NA PORTALACH INTERNETOWYCH, KTÓREJ CELEM JEST PROMOCJA ROZWIĄZAŃ OPRACOWANYCH W RAMACH PROJEKTU ŚLĄSKIE WYZWANIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w postaci przygotowania i realizacji kampanii reklamowej na nośnikach zewnętrznych (citylight, billboard) oraz na portalach internetowych, której celem jest promocja rozwiązań opracowanych w ramach projektu Śląskie Wyzwania w ramach Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1 Cele kampanii: upowszechnienie informacji o Modelu aktywizacji zawodowej i społecznej kobiet w rodzinach górniczych wypracowanym w ramach projektu Śląskie Wyzwania szczegółowe informacje o projekcie oraz Model dostępne są na stronie www.slaskie-wyzwania.pl); zwrócenie uwagi na konieczność aktywizacji kobiet z rodzin górniczych; dotarcie z informacją o Modelu do jego potencjalnych użytkowników; 2.2 Odbiorcy kampanii: potencjalni użytkownicy Modelu aktywizacji zawodowej i społecznej kobiet w rodzinach górniczych, tj. przedstawiciele instytucji publicznych i niepublicznych działających w obszarze aktywizacji zawodowej i społecznej kobiet z rodzin górniczych; kobiety z rodzin górniczych oraz kobiety zagrożone wykluczeniem społecznym - potencjalni odbiorcy wsparcia realizowanego w oparciu o Model. 2.3 Zakres usługi: 2.3.1 REKLAMA NA NOŚNIKACH CITYLIGHT citylight wolnostojący lub naścienny o formacie ekspozycji 120 cm x 180 cm (+ - 10% każdy wymiar); nośnik podświetlany, zlokalizowany w najbardziej atrakcyjnych, najruchliwszych rejonach (pasaże handlowe, deptaki, dworce itp.) miejsca ekspozycji: województwo śląskie, z zastrzeżeniem, że co najmniej: 20% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu katowickiego, 15% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu rybnickiego, 15% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu bytomskiego, 15% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu tyskiego, 10% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu sosnowieckiego, 5% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu gliwickiego. liczba nośników: 100 Wykonawca opracuje co najmniej dwie wersje graficzne eksponowanego plakatu (wersja nr 1 i 2), różniące się od siebie co najmniej wykorzystanymi zdjęciami i schematem kolorów; na każdym ze 100 nośników ekspozycja naprzemienna: 2 tygodnie emisji plakatu w wersji nr 1, a następnie, bezpośrednio po nich, 2 tygodnie emisji w wersji nr 2. 2.3.2 REKLAMA NA BILLBOARDACH billboard wolnostojący lub naścienny o formacie ekspozycji minimum 4,0 m x 3,0 m lub 5,04 m x 2,38 m (tzw. eurobillboard); zlokalizowany w najbardziej atrakcyjnych, najruchliwszych rejonach; miejsca ekspozycji: województwo śląskie, z zastrzeżeniem, że co najmniej: 20% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu katowickiego, 15% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu rybnickiego, 15% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu bytomskiego, 15% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu tyskiego, 10% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu sosnowieckiego, 5% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu gliwickiego. liczba nośników: 50 dwie wersje graficzne eksponowanego plakatu (wersja nr 1 i 2), różniące się od siebie co najmniej wykorzystanymi zdjęciami i schematem kolorów; na każdym z 50 nośników ekspozycja naprzemienna: 2 tygodnie emisji plakatu w wersji nr 1, a następnie bezpośrednio po nich 2 tygodnie emisji wersji nr 2. informacje o podziale województwa na podregiony znajdują się na stronie internetowej GUS: http:www.stat.gov.pl gus 5840_6038_PLK_HTML.htm 2.3.3 REKLAMA NA PORTALACH INTERNETOWYCH nośnik w formacie double billboard o wymiarach co najmniej 750 x 200 px, animowany, wykonany w technologii flash, rozmieszczony na górze strony, wycentrowany pod nagłówkiem strony; kliknięcie na billboard ma powodować automatyczne przekierowanie do strony http: slaskie-wyzwania.pl; emisja na co najmniej dwóch informacyjnych portalach internetowych o zasięgu krajowym, których tematyka gwarantuje ich liczne odwiedzanie przez mieszkańców województwa śląskiego; portal musi znajdować się wśród pierwszych dziesięciu portali w aktualnym rankingu Megapanel PBI Gemius w kategorii informacje i publicystyka, uszeregowanych malejąco według wartości odsłony krajowe ogółem billboard pojawiający się w głównych zakładkach tematycznych każdego z portali (ograniczonych do informacji z zakresu: wiadomości, społeczeństwo, kobieta, praca, edukacja) na stronie głównej oraz lub innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych zakładkach portalu; zakładki tematyczne każdorazowo do akceptacji przez Zamawiającego; dwie wersje graficzne billboardu (wersja nr 1 i 2), różniące się od siebie co najmniej wykorzystanymi zdjęciami i schematem kolorów; emisja na każdym portalu: dwa cykle po co najmniej 100 000 odsłon, maksymalnie 30 dni każdy cykl (100 000 odsłon billboardu w wersji nr 1, bezpośrednio po nich 100 000 odsłon billboardu w wersji nr 2); ekspozycja targetowana geograficznie (na podstawie adresów IP) do użytkowników internetu z województwa śląskiego. 2.3.4 Wspólne wymagania dla wszystkich form reklamy: czas ekspozycji - emisji: do końca października 2014 r.; kampania w internecie oraz na billboardach i citylightach zsynchronizowana czasowo; Wykonawca dostarczy do każdego z dwóch billboardów (internetowych), dwóch citylightów oraz dwóch billboardów (outdoor) po trzy różne projekty graficzne, z których Zamawiający wybierze po jednym; reklamy muszą być opatrzone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Oznaczenie publikacji zastosowane zgodnie z aktualnym dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; billboardy (internetowe), citylighty i billboardy (outdoor) powinny korespondować ze sobą wizualnie (zawierać pokrewne elementy, ale nie mogą być identyczne), natomiast wykorzystane w nich zdjęcia nie mogą się powtarzać; wykonawca udziela Zamawiającemu rocznej licencji na dysponowanie użytymi w materiałach formami graficznymi, w tym na ich wykorzystanie na wszystkich polach eksploatacji bez ograniczeń terytorialnych; przekaże również wszystkie wykorzystane w materiałach grafiki (pliki w formatach graficznych) oraz wersje elektroniczne wyemitowanych wyeksponowanych materiałów. 2.4 Harmonogram oraz tryb akceptacji materiałów w kampanii: Zamawiający na etapie tworzenia roboczych wersji reklam udzieli Wykonawcy wszelkich informacji związanych z realizacją projektu Śląskie Wyzwania oraz Modelem aktywizacji zawodowej i społecznej kobiet w rodzinach górniczych; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w terminie 3 dni roboczych od podpisania umowy wykaz proponowanych lokalizacji oraz terminów ekspozycji citylightów oraz billboardów uwzględniający wymagany podział regionalny. W przypadku reklamy internetowej, wymagania dotyczą wskazania terminów emisji na poszczególnych portalach wraz z rozmieszczeniem billboardów. Zamawiający akceptuje plan lub zgłasza uwagi w terminie 2 dni roboczych. Wykonawca opracuje kolejne propozycje aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach możliwa jest modyfikacja przyjętych lokalizacji na późniejszym etapie realizacji usługi; Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego projekty graficzne reklam w terminie do 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. Zamawiający dokona akceptacji lub zgłasza uwagi w terminie 3 dni roboczych. W przypadku braku akceptacji bądź zgłoszenia uwag, Wykonawca przestawi nowe lub poprawione projektu w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia uwag przez Zamawiającego. Wykonawca opracuje kolejne propozycje reklam, aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego. Po ostatecznym zatwierdzeniu przez Zamawiającego projektów, nastąpi ich realizacja; Wykonawca przesyła finalne wzory reklam do akceptacji Zamawiającego, a Zamawiający dokonuje akceptacji tych materiałów drogą mailową. 2.5 Kwestie finansowe związane z realizacją kampanii: W cenie za przygotowanie i realizację kampanii należy uwzględnić: zaprojektowanie i wykonanie (oraz usunięcie po zakończeniu emisji) nośników reklamy, roczną licencję oraz inne koszty związane z realizacją kampanii; Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu: podpisanego przez Wykonawcę raportu (wersja papierowa i elektroniczna), obejmującego w szczególności dokumentację fotograficzną wszystkich eksponowanych citylightów oraz billboardów wraz z zestawieniem okresu ich ekspozycji oraz lokalizacji (także w ujęciu przynależności do danego podregionu woj. śląskiego), natomiast w przypadku reklam na portalach internetowych, ich zrzutu ekranowego (printscreen) wraz z zestawieniem liczby odsłon przypadających na dany portal; wersji elektronicznych (w postaci plików graficznych i pdf) wzorów reklam i form graficznych wyprodukowanych w ramach usługi, utrwalonych na nośniku elektronicznym (płyta CD/pamięć USB). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja miasta Częstochowy poprzez sport - promocja poprzez piłkę nożną
Dodano: 2016-03-18 - Promocja miasta poprzez sport - żużel: Promocja Częstochowy poprzez żużlową drużynę ligową, biorącą udział w rozgrywkach Polskiej Ligi Żużlowej, organizowanych przez Polski Związek Motorowy oraz podczas innych ogólnopolskich i międzynarodowych zawodów żużlowych
Dodano: 2016-03-14 - Organizacja i promocja plenerowej imprezy masowej dla minimum 5000 osób, o charakterze artystyczno-edukacyjnym, w dniu 8 maja 2016 r. w Parku Śląskim w Chorzowie jako wydarzenie inaugurujące Dni Otwarte Funduszy Europejskich w regionie
Dodano: 2016-02-18 - Promocja miasta poprzez sport: Promocja Częstochowy poprzez zespół ekstraklasy piłki siatkowej mężczyzn, biorący udział w rozgrywkach organizowanych przez Profesjonalną Ligę Piłki Siatkowej SA oraz podczas organizacji lub/i udziału w zawodach międzynarodowych i ogólnopolskich.
Dodano: 2016-02-09 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla projektów dofinansowanych z funduszy zewnętrznych
Dodano: 2015-11-20 - Zaplanowanie i przeprowadzenie działań promocyjnych w związku z realizacją konkursu kulinarnego CHORZOWSKIE SMAKI 2015 określone jako zaprojektowanie, przygotowanie, wykonanie i zarządzanie przebiegiem kampanii w ścisłej współpracy z Zamawiającym
Dodano: 2015-08-27 - Usługa w zakresie promocji polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu konkursu pn. Różni, ale Równi!
Dodano: 2015-06-25 - Realizacja zadania pn.: Promocja miasta poprzez sport - promocja poprzez piłkę nożną: Promocja Częstochowy poprzez zespół piłki nożnej, biorący udział w rozgrywkach organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej, w których udział bierze minimum 15 drużyn w jednej grupie oraz innych zawodach ogólnopolskich z udziałem ww. drużyny
Dodano: 2015-04-13 - Działania informujące i promujące Projekt pn. Zmiana systemu napowietrzania reaktorów biologicznych eksploatowanych na oczyszczalni ścieków Centralna w Bytomiu
Dodano: 2015-04-01 - Realizacja zadania pn.: Promocja miasta poprzez sport: Promocja Częstochowy poprzez zespół ekstraklasy piłki siatkowej mężczyzn, biorący udział w rozgrywkach organizowanych przez Profesjonalną Ligę Piłki Siatkowej SA
Dodano: 2015-03-09