Przetargi.pl
PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWEJ NA NOŚNIKACH ZEWNĘTRZNYCH (CITYLIGHT, BILLBOARD) ORAZ NA PORTALACH INTERNETOWYCH, KTÓREJ CELEM JEST PROMOCJA ROZWIĄZAŃ OPRACOWANYCH W RAMACH PROJEKTU ŚLĄSKIE WYZWANIA

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWEJ NA NOŚNIKACH ZEWNĘTRZNYCH (CITYLIGHT, BILLBOARD) ORAZ NA PORTALACH INTERNETOWYCH, KTÓREJ CELEM JEST PROMOCJA ROZWIĄZAŃ OPRACOWANYCH W RAMACH PROJEKTU ŚLĄSKIE WYZWANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w postaci przygotowania i realizacji kampanii reklamowej na nośnikach zewnętrznych (citylight, billboard) oraz na portalach internetowych, której celem jest promocja rozwiązań opracowanych w ramach projektu Śląskie Wyzwania w ramach Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1 Cele kampanii: upowszechnienie informacji o Modelu aktywizacji zawodowej i społecznej kobiet w rodzinach górniczych wypracowanym w ramach projektu Śląskie Wyzwania szczegółowe informacje o projekcie oraz Model dostępne są na stronie www.slaskie-wyzwania.pl); zwrócenie uwagi na konieczność aktywizacji kobiet z rodzin górniczych; dotarcie z informacją o Modelu do jego potencjalnych użytkowników; 2.2 Odbiorcy kampanii: potencjalni użytkownicy Modelu aktywizacji zawodowej i społecznej kobiet w rodzinach górniczych, tj. przedstawiciele instytucji publicznych i niepublicznych działających w obszarze aktywizacji zawodowej i społecznej kobiet z rodzin górniczych; kobiety z rodzin górniczych oraz kobiety zagrożone wykluczeniem społecznym - potencjalni odbiorcy wsparcia realizowanego w oparciu o Model. 2.3 Zakres usługi: 2.3.1 REKLAMA NA NOŚNIKACH CITYLIGHT citylight wolnostojący lub naścienny o formacie ekspozycji 120 cm x 180 cm (+ - 10% każdy wymiar); nośnik podświetlany, zlokalizowany w najbardziej atrakcyjnych, najruchliwszych rejonach (pasaże handlowe, deptaki, dworce itp.) miejsca ekspozycji: województwo śląskie, z zastrzeżeniem, że co najmniej: 20% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu katowickiego, 15% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu rybnickiego, 15% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu bytomskiego, 15% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu tyskiego, 10% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu sosnowieckiego, 5% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu gliwickiego. liczba nośników: 100 Wykonawca opracuje co najmniej dwie wersje graficzne eksponowanego plakatu (wersja nr 1 i 2), różniące się od siebie co najmniej wykorzystanymi zdjęciami i schematem kolorów; na każdym ze 100 nośników ekspozycja naprzemienna: 2 tygodnie emisji plakatu w wersji nr 1, a następnie, bezpośrednio po nich, 2 tygodnie emisji w wersji nr 2. 2.3.2 REKLAMA NA BILLBOARDACH billboard wolnostojący lub naścienny o formacie ekspozycji minimum 4,0 m x 3,0 m lub 5,04 m x 2,38 m (tzw. eurobillboard); zlokalizowany w najbardziej atrakcyjnych, najruchliwszych rejonach; miejsca ekspozycji: województwo śląskie, z zastrzeżeniem, że co najmniej: 20% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu katowickiego, 15% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu rybnickiego, 15% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu bytomskiego, 15% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu tyskiego, 10% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu sosnowieckiego, 5% nośników zlokalizowanych jest na terenie podregionu gliwickiego. liczba nośników: 50 dwie wersje graficzne eksponowanego plakatu (wersja nr 1 i 2), różniące się od siebie co najmniej wykorzystanymi zdjęciami i schematem kolorów; na każdym z 50 nośników ekspozycja naprzemienna: 2 tygodnie emisji plakatu w wersji nr 1, a następnie bezpośrednio po nich 2 tygodnie emisji wersji nr 2. informacje o podziale województwa na podregiony znajdują się na stronie internetowej GUS: http:www.stat.gov.pl gus 5840_6038_PLK_HTML.htm 2.3.3 REKLAMA NA PORTALACH INTERNETOWYCH nośnik w formacie double billboard o wymiarach co najmniej 750 x 200 px, animowany, wykonany w technologii flash, rozmieszczony na górze strony, wycentrowany pod nagłówkiem strony; kliknięcie na billboard ma powodować automatyczne przekierowanie do strony http: slaskie-wyzwania.pl; emisja na co najmniej dwóch informacyjnych portalach internetowych o zasięgu krajowym, których tematyka gwarantuje ich liczne odwiedzanie przez mieszkańców województwa śląskiego; portal musi znajdować się wśród pierwszych dziesięciu portali w aktualnym rankingu Megapanel PBI Gemius w kategorii informacje i publicystyka, uszeregowanych malejąco według wartości odsłony krajowe ogółem billboard pojawiający się w głównych zakładkach tematycznych każdego z portali (ograniczonych do informacji z zakresu: wiadomości, społeczeństwo, kobieta, praca, edukacja) na stronie głównej oraz lub innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych zakładkach portalu; zakładki tematyczne każdorazowo do akceptacji przez Zamawiającego; dwie wersje graficzne billboardu (wersja nr 1 i 2), różniące się od siebie co najmniej wykorzystanymi zdjęciami i schematem kolorów; emisja na każdym portalu: dwa cykle po co najmniej 100 000 odsłon, maksymalnie 30 dni każdy cykl (100 000 odsłon billboardu w wersji nr 1, bezpośrednio po nich 100 000 odsłon billboardu w wersji nr 2); ekspozycja targetowana geograficznie (na podstawie adresów IP) do użytkowników internetu z województwa śląskiego. 2.3.4 Wspólne wymagania dla wszystkich form reklamy: czas ekspozycji - emisji: do końca października 2014 r.; kampania w internecie oraz na billboardach i citylightach zsynchronizowana czasowo; Wykonawca dostarczy do każdego z dwóch billboardów (internetowych), dwóch citylightów oraz dwóch billboardów (outdoor) po trzy różne projekty graficzne, z których Zamawiający wybierze po jednym; reklamy muszą być opatrzone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Oznaczenie publikacji zastosowane zgodnie z aktualnym dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; billboardy (internetowe), citylighty i billboardy (outdoor) powinny korespondować ze sobą wizualnie (zawierać pokrewne elementy, ale nie mogą być identyczne), natomiast wykorzystane w nich zdjęcia nie mogą się powtarzać; wykonawca udziela Zamawiającemu rocznej licencji na dysponowanie użytymi w materiałach formami graficznymi, w tym na ich wykorzystanie na wszystkich polach eksploatacji bez ograniczeń terytorialnych; przekaże również wszystkie wykorzystane w materiałach grafiki (pliki w formatach graficznych) oraz wersje elektroniczne wyemitowanych wyeksponowanych materiałów. 2.4 Harmonogram oraz tryb akceptacji materiałów w kampanii: Zamawiający na etapie tworzenia roboczych wersji reklam udzieli Wykonawcy wszelkich informacji związanych z realizacją projektu Śląskie Wyzwania oraz Modelem aktywizacji zawodowej i społecznej kobiet w rodzinach górniczych; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w terminie 3 dni roboczych od podpisania umowy wykaz proponowanych lokalizacji oraz terminów ekspozycji citylightów oraz billboardów uwzględniający wymagany podział regionalny. W przypadku reklamy internetowej, wymagania dotyczą wskazania terminów emisji na poszczególnych portalach wraz z rozmieszczeniem billboardów. Zamawiający akceptuje plan lub zgłasza uwagi w terminie 2 dni roboczych. Wykonawca opracuje kolejne propozycje aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach możliwa jest modyfikacja przyjętych lokalizacji na późniejszym etapie realizacji usługi; Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego projekty graficzne reklam w terminie do 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. Zamawiający dokona akceptacji lub zgłasza uwagi w terminie 3 dni roboczych. W przypadku braku akceptacji bądź zgłoszenia uwag, Wykonawca przestawi nowe lub poprawione projektu w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia uwag przez Zamawiającego. Wykonawca opracuje kolejne propozycje reklam, aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego. Po ostatecznym zatwierdzeniu przez Zamawiającego projektów, nastąpi ich realizacja; Wykonawca przesyła finalne wzory reklam do akceptacji Zamawiającego, a Zamawiający dokonuje akceptacji tych materiałów drogą mailową. 2.5 Kwestie finansowe związane z realizacją kampanii: W cenie za przygotowanie i realizację kampanii należy uwzględnić: zaprojektowanie i wykonanie (oraz usunięcie po zakończeniu emisji) nośników reklamy, roczną licencję oraz inne koszty związane z realizacją kampanii; Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu: podpisanego przez Wykonawcę raportu (wersja papierowa i elektroniczna), obejmującego w szczególności dokumentację fotograficzną wszystkich eksponowanych citylightów oraz billboardów wraz z zestawieniem okresu ich ekspozycji oraz lokalizacji (także w ujęciu przynależności do danego podregionu woj. śląskiego), natomiast w przypadku reklam na portalach internetowych, ich zrzutu ekranowego (printscreen) wraz z zestawieniem liczby odsłon przypadających na dany portal; wersji elektronicznych (w postaci plików graficznych i pdf) wzorów reklam i form graficznych wyprodukowanych w ramach usługi, utrwalonych na nośniku elektronicznym (płyta CD/pamięć USB).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach