Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, Plac Teatralny
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48566218281 , fax. +48566218455
- Data zamieszczenia: 2018-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Plac Teatralny 2
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. +48566218281, fax. +48566218455
REGON: 871121290 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja koncepcji strategicznej i kreatywnej kampanii medialnej o szerokim zasięgu (dalej kampanii) informującej o perspektywie finansowej na lata 2014-2020 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego (w skrócie RPO WK-P 2014-2020), w tym w szczególności o aktualnych i planowanych naborach i możliwościach skorzystania z dofinansowania w ramach RPO WK-P 2014-2020. 2. W ramach realizacji przedmiotu Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) Opracowania koncepcji strategicznej kampanii; 2) Przygotowania koncepcji kreatywnej kampanii, która nawiązywać będzie wizualnie do zeszłorocznej kampanii „Kujawsko-Pomorskie. Sięgamy po więcej!” 3) Realizacji kampanii, zgodnie z zapisami SOPZ, w tym zakupu wszystkich produktów i usług koniecznych do zrealizowania kampanii. 4) Przeprowadzenie badania efektywności kampanii, zgodnie z zapisami SOPZ. 5) Przekazanie Zamawiającemu majątkowych praw autorskich, praw pokrewnych oraz praw zależnych do treści powstałych w wyniku realizacji umowy bez ograniczeń i na wszystkich polach eksploatacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołącza: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności cenę ofertową, ilość unikalnych użytkowników na stronie rpo.kujawsko-pomorskie.pl, którą osiągnie od momentu rozpoczęcia kampanii do przekazania Zamawiającemu raportu końcowego, ilość publikacji w prasie (całostronicowych bloków informacji o konkursach RPO WK-P), nakład w prasie, tytuł prasy oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa. 2. Opracowaną wstępną koncepcję strategiczną i wstępną koncepcję kreatywną kampanii (będącej kontynuacją zeszłorocznej kampanii „Kujawsko-Pomorskie. Sięgamy po więcej!”), które zostaną doszczegółowione na etapie realizacji zamówienia i będą stanowiły bazę wszystkich prowadzonych działań (UWAGA: Wykonawca dołącza do oferty obie koncepcje w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej edytowalnej zapisane na płycie CD/DVD). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale). 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ. 5. dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacje z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp tj: (załącznik nr 1C do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja kampanii reklamowej w prasie branżowej, mediach elektronicznych oraz mediach społecznościowych z podziałem na 8 części
Dodano: 2022-11-16 - Realizacja koncepcji strategicznej i kreatywnej kampanii zachęcającej do udziału w szczepieniach przeciw CoVID 19
Dodano: 2022-03-07 - Przygotowanie i realizacja internetowej kampanii informacyjno-promocyjnej, dedykowanej terenom inwestycyjnym wybranych gmin Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Dodano: 2021-03-18 - Przedmiotem niniejszej umowy jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej dla mieszkańców regionu dot. przemocy, sposobach jak na nią reagować i gdzie szukać pomocy w czasie panującej pandemii i ograniczonym dostępie do wszelkiego rodzaju świadczeń w ramach projektu pn.: „Realizacja działań z zakresu edukacji i bezpieczeństwa publicznego ukierunkowanych na kształtowanie właściwych postaw funkcjonowania społecznego w sytuacji występowania zagrożeń epidemiologicznych” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2021-03-11 - Przeprowadzenie działań dot. promocji związanej z terenami inwestycyjnymi w ramach projektu „Przygotowanie i uzbrojenie terenu Parku Przemysłowo-Technologicznego we Wrockach”
Dodano: 2021-03-04 - Przygotowanie i realizacja internetowej kampanii informacyjno-promocyjnej dedykowanej terenom inwestycyjnym wybranych gmin województwa kujawsko-pomorskiego
Dodano: 2020-12-22 - Organizacja kampanii reklamowej w prasie branżowej na potrzeby realizacji projektu pn. „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego” oraz projektu pn. „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych” realizowanych w ramach RPO WK-P na lata 2014-2020 z podziałem na części
Dodano: 2020-10-07 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2020-09-16 - Opracowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz”, współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, nr projektu RPKP.01.05.02-04-0001/18
Dodano: 2020-06-16 - Zorganizowanie kampanii promocyjno-informacyjnej dotyczącej potencjału gospodarczego oraz terenów inwestycyjnych Partnerów projektów na potrzeby realizacji projektów „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego” i „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych" z podziałem na części
Dodano: 2020-05-25