Przetargi.pl
Przygotowanie i dostawę posiłków obiadowych do szkół na terenie Gm. Dolice i prowadzenie kuchni w szkole w Dolicach

Gmina Dolice ogłasza przetarg

  • Adres: 73115 Dolice, ul. Ogrodowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 640 129 , fax. 915 640 237
  • Data zamieszczenia: 2018-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dolice
    ul. Ogrodowa 16
    73115 Dolice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 640 129, fax. 915 640 237
    REGON: 81168565100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i dostawę posiłków obiadowych do szkół na terenie Gm. Dolice i prowadzenie kuchni w szkole w Dolicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu posiłków obiadowych składających się z zupy i drugiego dania z surówką i kompotu dla uczniów objętych dożywianiem finansowanym ze środków zamawiającego, dostawa i wydanie posiłków uczniom szkół w Dobropolu, Rzeplinie, Sądowie i Dolicach oraz prowadzenie kuchni w Szkole w Dolicach ul. Ogrodowa 46. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dniach prowadzenia zajęć szkolnych w wyżej wymienionych szkołach z wyłączeniem dni wolnych od zajęć wynikających z przepisów o organizacji roku szkolnego takich jak: ferie, przerwy świąteczne, dodatkowe dni wolne. Do obowiązków wybranego oferenta należeć będzie również posprzątanie pomieszczeń przeznaczonych do wydawania i spożywania posiłków w szkołach wymienionych wyżej, umycie i wyparzenie naczyń i sztućców. Wybrany oferent zobowiązany będzie do zagospodarowania powstających w związku z realizacją zamówienia odpadów. Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych oraz spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj . Dz.U. z 2015r poz. 594) oraz RMZ Dz.U z dnia 26 lipca z 2016r Dz.U. z 2016r poz. 1154. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do przygotowywania i wydawania posiłków dla pozostałej młodzieży szkolnej (chętnych) za odpłatnością po kwotach wyłonionych w wyniku postępowania przetargowego. 2. Zamawiający zakłada, że średnia dzienna ilość przygotowywanych i wydawanych posiłków w okresie obowiązywania umowy we wszystkich szkołach łącznie wynosić będzie 135. W związku z brakiem możliwości dokładnego oszacowania ilości osób uprawnionych do korzystania z posiłków w okresie objętym umową, zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości posiłków w trakcie trwania umowy w granicach od 94 do 176. Zmiany ilości posiłków, o których mowa wyżej nie będą podstawą do zmiany ceny posiłku. 3. Zamawiający w sytuacji, której nie mógł przewidzieć w momencie udzielania niniejszego zamówienia zastrzega sobie możliwość ograniczenia w pewnych okresach składu posiłku w poszczególnych dniach tygodnia tylko do zupy z pieczywem lub drugiego dania. 4. Zamawiający wymaga aby przygotowywane i dostarczane uczniom posiłki w poszczególnych dniach były zgodne z załączonym do niniejszej specyfikacji jadłospisem stanowiącym załącznik nr 9/1 do SIWZ, w/w załącznik stanowić będzie załącznik do przyszłej umowy o świadczenie usług, którą Zamawiający zawrze z wybranym Wykonawcą. Wybrany wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej temperatury wydawanych uczniom posiłków. 5. Zamawiający nie dopuszcza używania zamiast ziemniaków produktów przetwórstwa ziemniaczanego typu płatki ziemniaczane, puree ziemniaczane itp. 6. Posiłki należy wydawać z zastosowaniem naczyń ceramicznych (szklanych) i sztućców umożliwiających utrzymanie ich w czystości, przeznaczonych do kontaktu z żywnością określonych w przepisach z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. z 2015r poz 594). Zamawiający nie dopuszcza możliwości używania naczyń i sztućców jednorazowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego na rachunek bankowy Zamawiającego w Pyrzycko-Stargardzkim Banku Spółdzielczym oddział Dolice, nr 78 9387 1026 2600 0358 2000 0030. W celu możliwości ustalenia przez Zamawiającego, którego przetargu wadium dotyczy na dowodzie przelewu należy podać nazwę przetargu lub sygnaturę niniejszego postępowania ZP-271.15.2018. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poreczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - do Skarbnika Gminy w pok. nr 29 od poniedziałku do piątku od 7.30 – 15.00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika (pkt 2 ppkt 1). 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Gminy Dolice) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, dowód zabezpieczenia oferty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach