Przetargi.pl
Przygotowanie i dostawa zestawów składających się z: kanapki, napoju i owocu do 14 placówek wsparcia dziennego, w ramach projektu ,,ŚWIETLICE.LODZ”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 9.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-012 Łódź, ul.Kilińskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6324034 , fax. 42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2016-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul.Kilińskiego 102
    90-012 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6324034, fax. 42 6324130
    REGON: 004345575
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i dostawa zestawów składających się z: kanapki, napoju i owocu do 14 placówek wsparcia dziennego, w ramach projektu ,,ŚWIETLICE.LODZ”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 9.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: 55 32 10 00 – 6 usługi przygotowania posiłków, 55 32 20 00 – 3 usługi gotowania posiłków, 55 52 00 00 – 1 usługi dostarczania posiłków, 55 52 12 00 – 0 usługi dowożenia posiłków. 2. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa zestawów składających się z: kanapki, napoju, owocu do 14 placówek wsparcia dziennego, w ramach projektu ,,ŚWIETLICE.LODZ”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 9.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego. 3. Ilość zestawów: 1) 1 120 sztuk w 2016 roku, 2) 14 560 sztuk w 2017 roku, 3) 12 600 sztuk w 2018 roku. 4. Wymagania Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do sukcesywnego i naprzemiennego przygotowania zestawów o następującej gramaturze i składzie: 1) bułka z przedziałkiem 90g., masło roślinne, jajko na twardo, dodatek warzywny w postaci: rzodkiewki, papryki, ogórka, sałaty lodowej, pomidora, owoc, napój, 2) rogal maślany 80g., masło roślinne, dżem min 35% owoców, słodzony cukrem (smak – truskawkowy, wiśniowy, morelowy, owoce leśne), owoc, napój, 3) bułka graham 90., masło roślinne, szynka wieprzowa min. 80% mięsa – 2 plasterki, ser żółty – 1 plasterek, dodatek warzywny w postaci: rzodkiewki, papryki, ogórka, sałaty lodowej, pomidora, owoc, napój, 4) bułka z przedziałkiem 90g., masło roślinne, polędwica drobiowa min. 80% mięso – 2 plasterki, ser żółty – 1 plasterek, dodatek warzywny w postaci: rzodkiewki, papryki, ogórka, sałaty lodowej, pomidora, owoc, napój, 5) bułka z przedziałkiem 90g., masło roślinne, ser żółty – 3 plasterki, owoc, napój, 6) bułka wieloziarnista 80g., masło roślinne, kiełbasa krakowska min. 80% mięsa – 2 plasterki, owoc., napój, 7) napój o pojemności co najmniej 0,33l. (Zamawiający dopuszcza dostarczenie napoju w kartonie/butelce w takiej ilości, by na każde dziecko objęte zamówieniem po rozlaniu napoju przypadało nie mniej niż 0,33l. napoju), 8) owoc typu jabłko, gruszka, banan, brzoskwinia, pomarańcze itp. 5. Każda kanapka będzie musiała być oddzielnie zapakowana. 6. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć posiłki - zestawy do 14 świetlic środowiskowych znajdujących się na terenie Miasta Łodzi, zgodnie z harmonogramem zajęć odbywających się na terenie świetlic, który dostarczony zostanie Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. 7. Zamawiający zastrzega, że: 1) do każdej ze świetlic jednorazowo dostarczonych będzie 20 zestawów, 2) zestawy będą dostarczane w godzinach 11:00 – 20:00. Dni dostaw będą różne na różnych świetlicach, 3) dopuszcza się, że niektóre świetlice będą prowadziły zajęcia także w soboty. 8. Zamawiający będzie informował Wykonawcę w przypadku zmiany terminu zajęć bądź ich odwołania w stosunku do przekazanego harmonogramu, o którym mowa w ust. 1 na podane w ofercie przez Wykonawcę numery faksu lub adres poczty elektronicznej, z jednodniowym wyprzedzeniem. 9. Adresy, pod które będą dostarczane zestawy: 1) Świetlica Środowiskowa ,,Iskierka Przyjaźni Dominika” Łódź ul. Wodna 36, 2) Młodzieżowy Klub Środowiskowy ,,Źródło” Łódź ul. Wodna 36, 3) Świetlica Socjoterapeutyczna Łódź ul. Rzgowska 151, 4) Świetlica Środowiskowa Łódź ul. Wileńska 48, 5) Świetlica Środowiskowa Łódź ul. Lorentza 1, 6) Świetlica Socjoterapeutyczna Łódź ul. Ogrodowa 28, 7) Świetlica Socjoterapeutyczna Łódź ul. Gdańska 150, 8) Świetlica Socjoterapeutyczna Łódź ul. Księży Młyn 1, 9) Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego ,,Anielisko” Łódź ul. Sienkiewicza 60, 10) Specjalistyczna Świetlica Małych Dzieci Łódź ul. Kopcińskiego 1/3, 11) Ognisko Wychowawcze Łódź ul. Obywatelska 60, 12) Socjoterapeutyczny Klub Środowiskowy ,,KAZiK” Łódź ul. Wspólna 6, 13) Świetlica Podwórkowa Łódź ul. Pomorska 54, 14) Świetlica Środowiskowa – Oratorium Łódź ul. Brauna 5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach