Przetargi.pl
Przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szkół w Kleosinie

ZESPÓŁ SZKÓŁ W KLEOSINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 16-001 Kleosin, ZAMBROWSKA
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ W KLEOSINIE
    ZAMBROWSKA
    16-001 Kleosin, woj. podlaskie
    REGON: 523039744
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zskleosin.edupage.org/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szkół w Kleosinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostawie śniadań i obiadów do stołówki w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kleosinie ul. Zambrowska 20, 16-001 Kleosin.Wszystkie posiłki realizowane w ramach przedmiotowego postępowania muszą być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa.Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 2132) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U.2016.1154 z dnia 2016.08.01).Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie śniadań, zestawów obiadowych i podwieczorków dla dzieci 5-6 letnich i ich dostawa do oddziałów przedszkola przy ul. Tarasiuka 9 w Kleosinie. Wszystkie posiłki realizowane w ramach przedmiotowego postępowania muszą być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa.Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 2132) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U.2016.1154 z dnia 2016.08.01).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Cz. I i Cz. IIZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Cz. I i Cz. IIZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku oraz wykaże że:- posiada ważną decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą do prowadzenia działalności gastronomicznej w zakresie produkcji od surowca do wyrobu gotowego dań kulinarnych na potrzeby usług cateringowych przewożonych środkiem transportu lub posiada zaświadczenie Państwowego Inspektora Sanitarnego o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów państwowej inspekcji sanitarnej w zakresie produkcji od surowca do wyrobu gotowego dań kulinarnych na potrzeby usług cateringowych przewożonych środkiem transportu.c) sytuacji ekonomicznej i finansowej :Cz. I- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z OC za produkt oraz włączeniem szkód powstałych w następstwie zatruć pokarmowych z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 600 000,00 zł.Cz. II- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z OC za produkt oraz włączeniem szkód powstałych w następstwie zatruć pokarmowych z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Cz. I i Cz. IIZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku oraz wykaże że:• w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej:Cz I1 usługę cateringową dla dzieci polegającą na codziennym (od poniedziałku do piątku) przygotowaniu i dostarczeniu obiadów dla co najmniej 250 dzieci dziennie, usługa winna być zrealizowana lub realizowana w jednej placówce w ramach jednej umowy przez okres co najmniej kolejnych 9 miesięcy;Cz II1 usługę cateringową dla dzieci polegające na codziennym (od poniedziałku do piątku) przygotowaniu i dostarczeniu zestawu: (śniadań, obiadów i podwieczorków) dla co najmniej 60 dzieci dziennie, usługa winna być zrealizowana lub realizowana w jednej placówce w ramach jednej umowy przez okres co najmniej kolejnych 9 miesięcy;• dysponuje pojazdem służącym do przewozu posiłków na potrzeby realizacji zamówienia na który została wydana ważna decyzja o spełnianiu wymogów sanitarnych;• osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego tj. szef kuchni posiada posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kucharza;• dysponuje osobą, która przygotuje jadłospis zgodnie z wymaganiami dotyczącymi posiłków dla dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym (dietetyk, technolog żywienia lub wykształcenie kierunkowe).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach