Przetargi.pl
PRZYGOTOWANIE DO DRUKU 4 PUBLIKACJI DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE

Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42200 Częstochowa, ul. Waszyngtona
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 784 100 , fax. 343 784 202
  • Data zamieszczenia: 2017-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
    ul. Waszyngtona 42468
    42200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 784 100, fax. 343 784 202
    REGON: 149400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYGOTOWANIE DO DRUKU 4 PUBLIKACJI DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie redakcji językowej (stylistyka, gramatyka, logiczność i komunikatywność wywodu, ujednolicenie przypisów i bibliografii zgodnie z obowiązującymi zasadami i normami), korekty (interpunkcja, ortografia), składu komputerowego (łamanie oraz wprowadzenie korekty i ewentualnych poprawek Zamawiającego, przygotowanie techniczne do druku, projekt szaty typograficznej tzn. ogólne ułożenie tekstu, czcionki, marginesy, paginy, ozdobniki, obróbka graficzna zawartości – tabele, rysunki, zdjęcia) czterech publikacji: 1) WÓJCIK U. (RED.) - KSIĘGA JUBILEUSZOWA DEDYKOWANA PROF. ANDRZEJOWI BAŃKOWSKIEMU, obj. 23 ark. wydaw. (ark. wydaw. – 40 000 znaków). Materiał zawiera 20 tabel, a teksty zawierają bardzo dużą liczbę niestandardowych znaków specjalnych używanych w rekonstrukcjach praindoeuropejskich, prasłowiańskich i staropolskich. 2) SPYRA J., MIZGALSKI J. (RED). - DZIEJE LUDNOŚCI ŻYDOWSKIEJ W REGIONIE CZĘSTOCHOWSKIM XIX-XX WIEK , obj. 18 ark. wydaw. (ark. wydaw. – 40 000 znaków). Materiał zawiera 20 tabel. 3) WOLNICKI P. (RED.) - FORMY ZATRUDNIENIA I ICH DOKUMENTOWANIE W KOŚCIOŁACH, obj. 10 ark. wydaw. (ark. wydaw. – 40 000 znaków). Materiał zawiera 5 tabel. 4) BOGUS M. (RED.) -MATECZNIKI PLASTYKI, obj. 14 ark. wydaw. (ark. wydaw. – 40 000 znaków), w tym: 8 ark. wydaw. tekstu oraz 4 ark. wydaw. ilustracji (310 fotografii) i 2 ark. wydaw. wykresów i diagramów (ok. 32 stron takiego materiału). 2. Zamawiający dostarczy materiały w postaci plików .doc. Wykonawca prześle drogą elektroniczną projekt typograficzny (kilka przykładowych stron złamanego tekstu) do akceptacji Zamawiającego, dostarczy materiał po redakcji, do uzgodnienia z Zamawiającym, a następnie z naniesioną korektą, po składzie komputerowym. Po uzgodnieniu z Zamawiającym ostatecznej wersji tekstu, dostarczy materiał finalny w postaci plików .pdf przygotowanych do druku w formacie B5 tj. 165 × 240 mm. 3. Termin realizacji: a) w zakresie publikacji wskazanych w rozdziale 2 pkt 1 ppkt 1, 2 i 3 - do 14 dni od dnia dostarczenia Wykonawcy materiału dotyczącego danego tytułu; b) w zakresie publikacji wskazanych w rozdziale 2 pkt 1 ppkt 4 - do 21 dni od dnia dostarczenia Wykonawcy materiału dotyczącego danego tytułu. 4. Zamawiający będzie sukcesywnie przekazywał Wykonawcy materiały dotyczące poszczególnych tytułów, przy czym zastrzega możliwość jednoczesnego przekazania materiałów dotyczących więcej niż jednego tytułu. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga aby wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie redakcji i korekty językowej oraz składu komputerowego publikacji, w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudnione przez Wykonawcę(ów) bądź podwykonawców, w tym osoby na zastępstwo, zatrudnione były wyłącznie na podstawie umowy o pracę. W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub spółek osobowych niezatrudniających pracowników, ww. czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia mogą być wykonywane osobiście przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych wyłącznie w ramach ich wkładów do tych spółek. 5. Pozostałe warunki realizacji i warunki płatności – zgodnie z załączonym projektem umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79822000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający wymaga od wykonawców dla oceny oferty wykonawcy w kryterium „jakość” załączenia w ofercie następujących próbek: Wykonawca załączy do oferty próbkę nr 1 zawierającą wykonaną przez Wykonawcę korektę i redakcję językową tekstu stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz próbkę nr 2 zawierającą wykonane przez Wykonawcę skład i łamanie tekstu stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Próbki nr 1 i nr 2 winny być złożone w wersji elektronicznej na płycie CD, przy czym próbka nr 1 powinna być zapisana w formacie .doc z opcją śledzenia zmian, natomiast próbka nr 2 w formacie .pdf. Próbki muszą być opracowane zgodnie zapisami SIWZ wskazanymi w pkt 5. 3. Wykonawca w ciągu 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w rozdziale 1, część VII pkt 9, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz z oświadczeniem Wykonawca może złożyć dowody, ze powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamó wienia oświadczenie składa każdy z tych Wykonawcó w. Wykonawca, który w ogóle nie należy do grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie w tym przedmiocie łącznie z ofertą. Druk takiego oświadczenia zamawiający przekazuje w załączeniu (załącznik nr 7). 4. Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik – zgodnie z rozdziałem 1, część I, pkt 15 oraz część IV pkt. 2 SIWZ). 5. Wymagania dotyczące wykonania próbek 1 i 2: Próbka nr 1 - Wykonawca zobowiązany jest wykonać korektę i redakcję językową tekstu stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ w następującym zakresie:  wykonanie redakcji przypisów i bibliografii zgodnie z zasadami określonymi w załączniku nr 5 do SIWZ, konsekwencja w zapisie adresów źródłowych;  korekta gramatyczna – eliminacja błędów fleksyjnych i składniowych;  korekta błędów ortograficznych i literowych;  korekta błędów interpunkcyjnych zgodnie z normami obowiązującymi w danym języku;  Zastosowanie norm typograficznych określonych w załączniku nr 5 do SIWZ;  Zachowanie spójności merytorycznej i pierwotnego sensu wypowiedzi. Próbka nr 2 – Wykonawca zobowiązany jest wykonać skład i łamanie tekstu stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ w następującym zakresie:  wykonanie składu i łamania z zastosowaniem odrębnych stylów właściwych poszczególnym partiom tekstu (tj. tekst główny, tytuły, przypisy, cytaty itp.);  wykonanie składu i łamania z zachowaniem poprawności technicznej łamania – brak pojedynczych wierszy u dołu i góry kolumny, brak zawieszek na końcach wierszy tekstu, brak nieutworzonych znaków w obrębie fontu, konsekwentne stosowanie dywizów i półpauz, kontrola spacji (międzywyrazowych oraz w sąsiedztwie przecinków, kropek, dwukropków, wielokropków, nawiasów, cudzysłowów), zachowanie wyróżnień: kursywy, boldu, indeksów górnych i dolnych, właściwe formatowanie cudzysłowów (w zależności od języka tekstu), kontrola odsyłaczy do przypisów (numeracja w obrębie artykułu);  włamanie i opisanie tabel;  zaprojektowanie pagin (żywych pagin).  Podstawą oceny będą zalecenia zawarte w opracowaniu: R. Chwałowski, Typografia typowej książki; oraz A. Wolański, Edycja tekstów. Praktyczny poradnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach