Przetargi.pl
Przewozy do szkół dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2018/2019,2019/2020,2020/21

Gmina Prusice ogłasza przetarg

  • Adres: 55110 Prusice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 126 224 , fax. 713 126 229
  • Data zamieszczenia: 2018-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prusice
    Rynek 1
    55110 Prusice, woj. dolnośląskie
    tel. 713 126 224, fax. 713 126 229
    REGON: 93193510600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewozy do szkół dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2018/2019,2019/2020,2020/21
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem postępowania jest dowóz niepełnosprawnych dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych w Żmigrodzie, Zespołu Specjalnych Placówek Szkolno – Wychowawczych w Trzebnicy, Milickiego Stowarzyszenia Przyjaciół Dzieci i Osób Niepełnosprawnych w Miliczu i Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących Wrocław ul. Kamiennogórska 16 z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021. 2)Przedmiot zamówienia dotyczy dowozu do szkół i odwiezienia ze szkól do miejsca zamieszkania niepełnosprawnych uczniów wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu uczniów pojazdem. Zespół Szkół Specjalnych w Żmigrodzie Dowozy na godz. 08:00 Odwozy ze Żmigrodu do miejsc zamieszkania ok. godz. 15:20 Wszemirów 3 Pietrowice Małe 2 Prusice 3 Krościna Mała 1 Skokowa 3 Górowo 2 Ligota Strupińska 1 Piotrkowice 1 RAZEM 16 Długość trasy liczona z miejsca startu Wszemirów przez Pietrowice Małe, Prusice, Krościna Mała, Skokowa, Górowo, Ligota Strupińska, Piotrkowice - Żmigrodu odległość drogowa 42 km. Powrót ta sama trasą, szacowana odległość drogowa 42 km. Łączna trasa dzienna 84 km x 183 dni nauki szkolnej = 15372 km w roku szkolnym 2018/2019. Powiatowy Zespół Specjalnych Placówek Szkolno-Wychowawczych w Trzebnicy ul. Nowa 1 Dowozy na godz. 8:00 Odwozy z Trzebnicy do miejsc zamieszkania godz. 14:30 Strupina 1 Skokowa 1 Brzeźno 1 Gola 1 Prusice 5 Wszemirów 1 RAZEM 10 Długość trasy liczona z miejsca startu Strupina przez Skokowa, Brzeźno, Gola, Prusice ul. Żmigrodzka, Prusice- Jana Pawła II, Prusice ul. Górkowicka, Wszemirów , Trzebnica ul. Nowa 1 szacowana odległość 32 km. Powrót tą sama trasą 32 km . Łączna trasa dzienna 64 km x 183 dni nauki szkolnej = 11712km w roku szkolnym 20108/2019 Milickie Stowarzyszenie Przyjaciół Dzieci i Osób Niepełnosprawnych w Miliczu ul. Kopernika 20 Dowozy na godz. 8.00 Odwozy z Milicza do miejsc zamieszkania godz. 14:00 Prusice 2 Pietrowice Małe 1 RAZEM 3 Długość trasy liczona z miejsca startu Prusice ul. Młynarska przez Prusice ul. Jana Pawła II, Pietrowice Małe do Milicza ul. Kopernika 20 – szacowana odległość drogowa 40 km. Powrót ta sama trasą, odległość drogowa 40 km. Łączna trasa dziennie 80 km x 183 dni nauki szkolnej = 14640 km w roku szkolnym 2018/2019. Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących Wrocław ul. Kamiennogórska 16 Dowozy na godz. 08:00 Odwozy z Wrocławia o godz. 15:00 Pększyn 1 Wilkowa 1 Świerzów 1 Prusice 1 Pietrowice Małe 1 RAZEM 5 Długość trasy liczona z miejsca startu Pększyna przez Wilkową, Świerzów, Prusice, Pietrowice Małe – Wrocław ul. Kamiennogórska 16 – szacowana odległość drogowa 65 km. Powrót ta sama trasą, odległość drogowa 65 km. Łączna trasa dziennie 130 km x 183 dni nauki szkolnej = 23790 km w roku szkolnym 2018/2019 3) Dowóz dzieci będzie odbywał się w dni nauki szkolnej w godzinach dostosowanych do godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć; 4) Godziny odbioru dzieci z miejsca zamieszkania i powrotu do miejsca zamieszkania zostaną uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca do dnia 25 września 2018 r. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia – niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekaralna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Do której obowiązków będzie należało w szczególności: a) opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania do szkoły; b) opieka i nadzór podczas przewozu dzieci ze szkoły do miejsc zamieszkania; c) opieka i nadzór w czasie przejścia z pojazdu szkoły oraz ze szkoły do pojazdu; d) zwracanie uwagi na zachowanie się dzieci podczas przewozu; e) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie o tym fakcie, Zamawiającego i Wykonawcę; 6) Wykonawca zobowiązany będzie do: 1)przestrzegania warunków określonych w wytycznych MEN oraz Ustawie Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 128 z późn. zm.), Ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 poz. 1414.) oraz Ustawie o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2012 r., poz. 1155 z późn. zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przewozu dzieci niepełnosprawnych; 2)odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami; 3)poniesienia wszelkich kosztów związanych z utrzymaniem i obsługą pojazdu, np. wynagrodzenia kierowcy, wynagrodzenie opiekuna, zakup paliwa, utrzymanie pojazdu w czystości, ubezpieczenie OC i NW, przeglądów technicznych, napraw i innych niezbędnych kosztów eksploatacyjnych; 4)zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniej opieki nad przewożonymi dziećmi na trasie do i ze szkoły; 5)zapewnienia obsługi pojazdu - kierowcy z odpowiednimi uprawnieniami i kwalifikacjami oraz z aktualnymi badaniami lekarskim. Kierowcy prowadzący pojazdy muszą wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowanie dzieci oraz prowadzić pojazdy w sposób łagodny nie powodujący u dzieci choroby lokomocyjnej; 7) W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca w ciągu 30 min zapewni transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci; 8) Kilometry dojazdowe Wykonawcy na miejsce wykonania usługi nie będą podlegać fakturowaniu; 9) Kursy nie mogą być odwołane przez Wykonawcę; 10) W przypadku okresowej mniejszej liczby pasażerów (nieobecność części dzieci) wykonawca może użyć do przewozu pojazdu o odpowiednio mniejszej liczbie miejsc siedzących ale spełniającego pozostałe wymogi zamawiającego; 11) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przewożonych pasażerów. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków (NW) na własny koszt; 12) Termin realizacji zadania od dnia 1 października 2018 r. do 25 czerwca 2021 r. 13) Na trasie do szkoły w Miliczu należy przewidzieć możliwość przewozu dziecka na wózku inwalidzkim; 14) Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy; 15) Jeżeli warunki pogodowe lub zdarzenia losowe (np.: znaczne opady śniegu, roztopy, gołoledź przeszkody na drogach, przebudowa drogi, wypadki drogowe itp.) nie pozwalają na przewóz uczniów ustaloną trasą, Wykonawca ma obowiązek wykonać usługę dowożenia wybierając inną przejezdną, optymalną trasę bez roszczenia dodatkowego wynagrodzenia od Zamawiającego. O zaistniałej konieczności zmiany trasy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego tego samego dnia lub najpóźniej w dniu następnym; 16) Wykonawca wraz z umową o udzielenie zamówienia będzie zobowiązany do zawarcia z Zamawiającym umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych. Odmowa zawarcia w/w umowy będzie tożsama w skutkach prawnych jak odmowa zawarcia umowy o udzielenie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Prusice nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4) Wymaga się, aby w gwarancji wadialnej zawarte były informacje, na podstawie, których możliwe byłoby zidentyfikowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty: 1000,00zł 6) Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. np. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy. 7) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego, tj. beneficjentem gwarancji jest: Gmina Prusice, ul. Rynek 1 55-110 Prusice, gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją d) kwotę gwarancji, e) termin ważności gwarancji, f) zobowiązanie gwaranta do: „bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub  nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub  zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy",  zobowiązanie gwaranta do: „bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art, 25 ust, 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3) ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.", 8) Postanowienia pkt 7 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie wykonany jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.) Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku - ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, a w przypadku uznania oferty za najwyżej ocenioną po uprzednim wezwaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w punkcie VII SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach