Przetargi.pl
Przewóz uczniów i ich opiekunów ze szkół na terenie miasta Bielska-Białej.

Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Marii Konopnickiej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 221 875, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    Marii Konopnickiej 5
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 338 221 875, , fax. -
    REGON: 240215100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bbosir.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz uczniów i ich opiekunów ze szkół na terenie miasta Bielska-Białej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie zorganizowanego przewozu uczniów i ich opiekunów ze szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Biała do Krytej Pływalni „Troclik” ul. gen Kazimierza Sosnkowskiego 14 w Bielsku-Białej oraz Krytej Pływalni przy BSOGKK ul. Józefa Lompy 7 w Bielsku-Białej i z powrotem do miejsc wskazanych w „Tygodniowych harmonogramach przewozu” określonych w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Szczegółowe wymagania: 2.1) Wykonawca będzie świadczyć usługę o odpowiednim standardzie, odpowiednimi środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne, zapewniającymi bezpieczeństwo przejazdu osób, a w szczególności poprzez zapewnienie wszystkim przewożonym osobom miejsc siedzących na określonej trasie oraz przestrzeganie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym i ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym. 2.2) Zestawienie tras przewozu oraz godziny przewozu uczniów stanowi załącznik nr 8 do SIWZ natomiast ilość uczniów w poszczególnych klasach przedstawia wykaz stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 2.3) Przewozy będą odbywały się od poniedziałku do piątku za wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt wypadających w tych okresach. 2.4) W przypadku zmiany ilości przewożonych uczniów Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środek transportu (autobus) o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż liczba wszystkich osób przewożonych. 2.5) Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę w taki sposób aby niedoprowadziać do spóźnień poszczególnych grup w dowozie na basen. 2.6) W trakcie awarii Wykonawca zapewni pojazd zastępczy, który będzie w pełni sprawny i dopuszczony do przewozów tak aby przewóz mógł odbyć się terminowo. 2.7) Wykonawca jest zobowiązany do dbałości o stan techniczny pojazdów i utrzymywania ich czystości. 2.8) Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii w czasie nie dłuższym niż 60 minut od zgłoszenia telefonicznego o awarii pojazdu. 2.9) Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania bieżących napraw, konserwacji, wszelkich badań technicznych pojazdów, które uzależniają dopuszczenie pojazdów do ruchu oraz dostarczenia na żądanie Zamawiającego kserokopii aktualnych dokumentów potwierdzających wykonanie badań. 2.10) Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia przy wykorzystaniu pojazdów spełniających wymagania techniczne określone przepisami prawa, posiadające aktualne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenia komunikacyjne OC i od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW) dla przewożonych osób. 2.11) Wykonawca zobowiązany jest przewozić uczniów ze szkół na pływalnie w godzinach ustalonych w tygodniowych harmonogramach (załącznik nr 8 do SIWZ) i z powrotem po zajęciach nauki pływania. 2.12) Przewóz uczniów do poszczególnych pływalni, odbywać się będzie pod nadzorem opiekunów wyznaczonych przez dyrektorów szkół, z których przewozy występują. Na grupę 15 uczniów przypada jeden opiekun. 2.13) Wykonawca zobowiązany jest do podjechania jak najbliżej wejścia do Krytej Pływalni przy BSOGKK przy ul. Lompy 7 w Bielsku-Białej. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w harmonogramach przewozu uczniów w szczególności zmian w ilości przewożonych uczniów, ilości kursów w rozkładzie jazdy przewozu, a także godzin przewozu, spowodowanych zmianą planu zajęć szkolnych w danej szkole lub na danej pływalni. 4. Zamawiający przewiduje przerwy przewozu uczniów w okresie wynikającym z harmonogramu pracy szkoły. 5. W przypadku konieczności dokonania zmian w rozkładzie jazdy, przerw lub ilości przewożonych uczniów Zamawiający przedstawi Wykonawcy zmianę z dwu dniowym wyprzedzeniem w stosunku do planowanego terminu wprowadzenia zmian. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania Zamawiającego w miesięcznym rozliczeniu za godziny/kursy nie świadczenia usługi z przyczyn określonych w umowie. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne. 6. Terminy określone w rozdziale IV ust. 1 SIWZ mogą także ulec przesunięciu / zmniejszeniu w przypadku wystąpienia: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość świadczenia usługi, c) działania niekorzystnych warunków atmosferycznych mających wpływ na terminowość świadczenia usługi d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: pracowników świadczących usługi przewozowe, w wymiarze niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia określonym niniejszym zamówieniem, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 1) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy świadczący usługi w zakresie wskazanym w pkt 7 będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu żądany dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania jednego bądź kilku następujących dowodów: - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacj. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 7 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 7 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 8 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Inne uwarunkowania 1) Wykonawca zobowiązany jest posiadać środek transportu, sprawny technicznie do przewozu uczniów niepełnosprawnych (na wózku inwalidzkim) w przypadku szkoły podstawowej nr 6, z aktualnym zezwoleniem dopuszczającym pojazd do ruchu. 2) Wykonawca zobowiązany jest posiadać środki transportu - do przewozu osób z aktualnymi zezwoleniami dopuszczającymi pojazd do ruchu przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia. 3) Wykonawca oświadcza, że usługi będące przedmiotem zamówienia będzie świadczył zgodnie z przepisami prawa polskiego, z dochowaniem należytej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego oraz że posiada wszystkie niezbędne zezwolenia przewidziane prawem do realizacji umowy. 4) Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia kierowców, którzy spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym oraz dostarczenia na żądanie Zamawiającego kserokopii aktualnych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu oraz/lub osobom trzecim przez swoich pracowników oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez pracowników Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. W szczególności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku którego nastąpiła szkoda materialna, uszkodzenia ciała czy śmierci, spowodowana działalnością Wykonawcy. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli Wykonawcy pod względem prawidłowości wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności kontroli stanu trzeźwości i/lub stanu pod wpływem środków odurzających kierowców, jak i kontroli pojazdów, którymi Wykonawca świadczy usługę. W przypadku wystąpienia wątpliwości co do stanu technicznego któregokolwiek pojazdu Zamawiający ma prawo wezwać organ kontrolny w celu dokonania przeglądu pojazdu. W razie stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do postawienia sprawnego pojazdu, a w przypadku stwierdzenia nietrzeźwości i/lub stanu pod wpływem środków odurzających do zmiany kierowcy. 7) Wykonawca zobowiązany jest do koordynowania prac realizowanych przez podwykonawców. 8) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest zawrzeć i przedstawić Zamawiającemu kopię zawartej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 150.000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Bielsko - Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, 43-300 Bielsko - Biała, ul. Marii Konopnickiej 5 w wysokości 2.000,00zł, (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2014r., poz.1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (wyłącza się możliwość wniesienia wadium w gotówce) na rachunek bankowy Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Banku Pekao S.A. Oddział w Bielsku-Białej, nr konta 49 1240 4142 1111 0000 4828 1489, z podaniem tytułu: „wadium - przetarg na przewóz” Uwaga! – przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX ust. 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy została dołączona do oferty. Uwaga! Termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. W treści gwarancji/poręczenia musi znajdować się zapis, iż „Gwarant/poręczyciel zobowiązuje się do nieodwołalnej, bezwarunkowej i płatnej na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji wypłaty w terminie związania ofertą pełnej kwoty wadium w wysokości 2.000,00 zł. W gwarancji/poręczeniu winien być także zapis, iż „wypłata gwarancji/poręczenia powstaje w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp” oraz powinno podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce. Zamawiający nie wyraża zgody, aby żądanie zapłaty musiało być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta gwarancji lub jakiegokolwiek innego banku. Wadium w postaci dokumentu winno zawierać oznaczenie postępowania którego dotyczy. 8. W przypadku wadium w formie gwarancji lub poręczenia wnoszonego przez Wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) zaleca się aby z treści gwarancji lub poręczenia wynikało, że wadium to dotyczy wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 9. Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie wadium ani na uzupełnienie wadium po terminie składania oferty. 10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunku bankowym wskazanym przez Wykonawcę. 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, ponownego wniesienia, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, udzielone na podstawie art. 7 ust. 2 ustawy o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001r. w zakresie krajowego przewozu osób bądź posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, udzielone na podstawie art. 7 ust. 2 ustawy o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001r. w zakresie przewozu osób autobusem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony według załącznika nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ryczałtową brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia oraz oświadczenie Wykonawcy iż: a) W cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania przedmiotu zamówienia i że cena oferty jest ceną ostateczną. b) Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych dodatkowych opłat z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia. c) Zdobyłem/liśmy wszelkie konieczne informacje potrzebne do właściwego wykonania zamówienia oraz sporządzenia oferty. d) Zapoznałem/liśmy się z warunkami przetargu zawartymi w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ i przyjmuje/my te warunki bez zastrzeżeń. e) Pozostaje/my związany/i złożoną przez nas ofertą przez okres 30 dni – bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. f) Zobowiązuje/my się wykonać zamówienie w terminach: - w okresie od 02.01.2019r. do 14.06.2019r. - w okresie od 09.09.2019r. do 20.12.2019r. g) Termin płatności za wykonanie usług wynosi ………… dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. h) Oświadczam/y, że zobowiązuje/my się do podstawienie zastępczego pojazdy w razie awarii w ciągu …….. minut od zgłoszenia telefonicznego o awarii pojazdu. i) Poniższe pojazdy posiadają/nie posiadają następujące/go wyposażenie/a: Marka i typ pojazdu Jakość pojazdów Klimatyzacja** Wykładzina antypoślizgowa** TAK / NIE TAK / NIE ** niepotrzebne skreślić NIE – w przypadku posiadania wyposażenia, TAK – w przypadku nieposiadania wyposażenia j) Akceptuje/my bez zastrzeżeń warunki zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ (istotne postanowienia umowy) i zobowiązujemy się w przypadku wybrania naszej oferty do zawarcia umowy na wymienionych warunkach określonych w istotnych postanowieniach umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. k) Podwykonawcom zamierzam/y powierzyć wykonanie następujących części zamówienia: - wykonanie ………..... (zakres powierzonej części zamówienia) …………(firma podwykonawcy wraz z adresem) l) Niniejsze zamówienie zamierzam/y realizować: - sami*. - jako podmiot zbiorowy (konsorcjum) reprezentowane następująco*: …………………………… - lider konsorcjum, ……………………… - członek konsorcjum, l) Złożona oferta nie będzie / będzie * prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp ………………………… m) Wypełniłem/liśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem/liśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. n) Uwzględniłem/liśmy w zaoferowanej cenie za wykonanie przedmiotu zamówienia zwiększenie w 2019r. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę zgodnie z ustawą z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – sporządzony wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu – sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ; 4) Pełnomocnictwo (upoważnienie) do podpisania ofert względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, bądź też do podpisywania umów w imieniu Wykonawcy, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia (konsorcja, spółki cywilne itp.) winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – art. 23 ustawy Pzp. Pełnomocnik konsorcjum, spółki cywilnej itp. winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Z pełnomocnictwa powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 5) Pisemne zobowiązanie (w oryginale) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 6) Kopia dowodu wniesienia wadium. 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według załącznika nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach