Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 4121805 , fax. 054 4121804
- Data zamieszczenia: 2009-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
ul. Komunalna 4 4
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 4121805, fax. 054 4121804
REGON: 91004177600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saniko.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przewóz pracowników PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku do RZUOK w Machnaczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz pracowników firmy Saniko w ilości ok. 30 osób jednorazowo z Włocławka do Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu i z powrotem, zatrudnionych w systemie dwu zmianowym. 2. Łączna ilość kursów na dzień wynosi - 4 kursy tj: a) dowóz pracowników I zmiany z Włocławka do RZUOK, b) dowóz pracowników II zmiany z Włocławka do RZUOK, c) przywóz pracowników I zmiany z RZUOK do Włocławka, d) przywóz pracowników II zmiany z RZUOK do Włocławka. 3. Miejscem, przystankowym do wsiadania i wysiadania pracowników będzie baza firmy PGK Saniko Sp. z o.o. tj. ul. Komunalna 4 we Włocławku oraz teren RZUOK w Machnaczu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych. 2. Oświadczenie w trybie art. 24 ust 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - [wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert].
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.saniko.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW NA TERENIE GMINY NAKŁO NAD NOTECIĄ W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Przewozy zawodników i trenerów klubu na mecze, zgrupowania sportowe i treningi
Dodano: 2016-06-20 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół nr 2 w Robakowie w latach szkolnych 2016-17; 2017-18; 2018-19
Dodano: 2016-06-14 - Usługa przewozu dzieci na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2016-05-04 - Usługa przewozu dzieci na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2016-04-20 - Wynajem autokarów i busów na wyjazdy krajowe i zagraniczne wraz z kierowcą oraz usługa przewozu dzieci na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2016-03-10 - DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW NA TERENIE GMINY NAKŁO NAD NOTECIĄ W ROKU SZKOLNYM 2015/2016
Dodano: 2015-08-12 - Przewozy zawodników i trenerów klubu na zawody, zgrupowania sportowe i treningi
Dodano: 2015-07-03 - Dowóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chełmnie
Dodano: 2015-07-02 - Wynajem autokarów i busów na wyjazdy krajowe i zagraniczne wraz z kierowcą oraz usługa przewozu dzieci na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2015-03-23