Przetargi.pl
przewóz osób, w tym osób niepełnosprawnych każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie Gminy Swarzędz do siedziby Dziennego Domu Pomocy w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21 i z powrotem w 2019 roku w ramach projektu pn.: „Nowoczesne usługi asystenckie i opiekuńcze w Gminie Swarzędz” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 7. Włączenie społeczne. Działanie 7.2 Usługi społeczne i zdrowotne. Poddziałanie 7.2.2 . Usługi społeczne i zdrowotne – projekty konkursowe.

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 62-020 Swarzędz, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 651 26 50 , fax. 61 651 26 54
  • Data zamieszczenia: 2019-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Poznańska 25
    62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
    tel. 61 651 26 50, fax. 61 651 26 54
    REGON: 63100018700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsswarzedz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przewóz osób, w tym osób niepełnosprawnych każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie Gminy Swarzędz do siedziby Dziennego Domu Pomocy w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21 i z powrotem w 2019 roku w ramach projektu pn.: „Nowoczesne usługi asystenckie i opiekuńcze w Gminie Swarzędz” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 7. Włączenie społeczne. Działanie 7.2 Usługi społeczne i zdrowotne. Poddziałanie 7.2.2 . Usługi społeczne i zdrowotne – projekty konkursowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi przewozu osób, w tym osób niepełnosprawnych każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie Gminy Swarzędz do siedziby Dziennego Domu Pomocy w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21 i z powrotem w ramach projektu pn.: „Nowoczesne usługi asystenckie i opiekuńcze w Gminie Swarzędz” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 7. Włączenie społeczne. Działanie 7.2 Usługi społeczne i zdrowotne. Poddziałanie 7.2.2 . Usługi społeczne i zdrowotne – projekty konkursowe. Przewóz dotyczył będzie maksymalnie 20 uczestników Dziennego Domu Pomocy dziennie z terenu Gminy Swarzędz. Przewóz do Dziennego Domu Pomocy odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 – 9:00, a przewóz do domu uczestników odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 17:00 – 18:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin dowozu i odjazdu uczestników po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą oraz do zmiany długości trasy wynikającej z rotacji uczestników. Trasy będą pokonywane w zależności od wewnętrznych ustaleń. Wykonawca zobowiązany będzie łączyć kursy z miejsc blisko położonych w celu maksymalnego wykorzystania środka transportu. Rozliczenie za wykonaną usługę będzie się odbywało według następujących zasad: Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu na podstawie kilometrowej stawki wynagrodzenia za1 km. Płatność będzie dokonywana w oparciu o rzeczywistą ilość przejechanych kilometrów przez Wykonawcę. Podstawą do zapłaty faktury będzie zatwierdzony przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, protokół odbioru potwierdzający ilość przejechanych kilometrów. Orientacyjna dzienna ilość kilometrów do pokonania oszacowana przez Zamawiającego wynosi około 100 km, a w okresie realizacji zamówienia (18 marca 2019 r. do 31 grudnia 2019 r.) 19800 km. Podana ilość kilometrów nie wiąże w żaden sposób Zamawiającego. Podana w ofercie cena musi zawierać wszystkie opłaty, wynagrodzenie kierowcy łącznie z pochodnymi, koszt ubezpieczenia pojazdu, kierowcy i pasażerów oraz wszystkie możliwe obciążenia. Przez cały okres trwania umowy obowiązuje stała stawka brutto (zgodnie ze złożoną ofertą). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby przewożonych osób. Wykonawca zobowiązany jest do pomocy podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz umieszczenia wózka inwalidzkiego wewnątrz pojazdu oraz jego rozładunku. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia odpowiednich pojazdów sprawnych technicznie, ogrzewanych, posiadających ważne ubezpieczenie i stosowne badania techniczne, wyposażonych w pasy bezpieczeństwa, a zimą w opony zimowe. W sezonie letnim Wykonawca zapewni w pojazdach możliwość włączenia klimatyzacji. Pojazdy muszą być dostosowane do bezpiecznego przewozu pasażerów oraz wózków inwalidzkich. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego w przypadku awarii pojazdu. Dowóz uczestników do Dziennego Domu Pomocy odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem świąt państwowych i kościelnych, ogłoszonych jako dni wolne od pracy. Wykonawca, po otrzymaniu od Zamawiającego wykazu adresów, spod których będzie miał odebrać uczestników, wyznaczy trasę przejazdu w taki sposób, żeby ilość przejechanych kilometrów była jak najmniejsza oraz oszacuje czas potrzebny na przejazd do Dziennego Domu Pomocy. Informację dotyczącą ilości osób do przewiezienia oraz wykaz adresów przewożonych osób Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy na adres mailowy na każdy dzień do godziny 17:00 dnia poprzedniego. Wykonawca jest zobowiązany tak zorganizować dowóz uczestników, aby jego rozpoczęcie nie nastąpiło wcześniej niż o godzinie 8:00 oraz żeby uczestnicy dotarli na miejsce nie później niż o godzinie 9:00. Strony zgodnie postanawiają, że odbiór uczestników z Dziennego Domu Pomocy będzie następował od godziny 17:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin dowozów i odjazdów uczestników z tym zastrzeżeniem, iż Zamawiający musi poinformować o tym Wykonawcę e-mailem za 1 – dniowym uprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć w Dziennym Domu Pomocy, a tym samym do rezygnacji z dowozu w danym dniu w sytuacji wystąpienia okoliczności wynikających z organizacji lub funkcjonowania Dziennego Domu Pomocy. Informacja o rezygnacji z kursu w danym dniu winna zostać przesłana do Wykonawcy na adres mailowy do godziny 17:00 dnia poprzedniego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym osobom bezpieczeństwa i higieny podczas transportu oraz świadczenia pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym – (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2200 ze zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: a) formularz ofertowy zawierający wszelkie informacje zawarte we wzorze w Rozdziale nr 3 SIWZ, b) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, c) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 1 SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (ustawy Prawo zamówień publicznych). Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji i innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 rozporządzenia w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach