Przetargi.pl
Przewóz dzieci i młodzieży do jednostek oświatowych Gminy Bledzew na podstawie imiennych biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia w przewozach regularnych.

Urząd Gminy Bledzew ogłasza przetarg

  • Adres: 66350 Bledzew, ul. Kościuszki
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 743 66 10 , fax. 095 743 66 11
  • Data zamieszczenia: 2018-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Bledzew
    ul. Kościuszki 16
    66350 Bledzew, woj. lubuskie
    tel. 095 743 66 10, fax. 095 743 66 11
    REGON: 53393700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bledzew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz dzieci i młodzieży do jednostek oświatowych Gminy Bledzew na podstawie imiennych biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia w przewozach regularnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów i dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Bledzew w okresie od 01.01.2019 r. do 21.06.2019 r. Przewozy dotyczą dni we wskazanym okresie, w których odbywają się zajęcia dydaktyczno-wychowawcze zgodnie z organizacją roku szkolnego w szkołach i punktach przedszkolnych, wyłączając ferie zimowe, przerwy świąteczne oraz dodatkowe dni, w których uczniowie nie mają obowiązku dojeżdżania do szkoły lub przedszkola. Wykonawca będzie świadczył usługę w oparciu o minutowy rozkład jazdy dla poszczególnych tras ustalony przy współpracy z Dyrektorami placówek oświaty i przedszkola. 1.2. Placówki oświaty i przedszkola objęte przedmiotem zamówienia: Szczegółowy wykaz znajduje się w SIWZ 1.3. Wykonawca zobowiązany będzie do przejęcia w dzierżawę trzech autobusów: - Autosan SMYK A0909L.05 FMI 36525, rok produkcji 2008, liczba miejsc siedzących 42 + 13 - Autosan 41.S H9-21, FMI 11135, rok produkcji 2000, liczba miejsc siedzących 43 + 10 - Jelcz FMIC223, rok produkcji 2001, liczba miejsc siedzących 43 stanowiących własność Zamawiającego. Za dzierżawę autobusów Wykonawca będzie wnosić miesięczny czynsz na warunkach określonych w projekcie umowy-dzierżawy stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający oświadcza, iż w/w autobusy przystosowane są do przewozu osób. 1.4. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na okres od końca czerwca jednego kierowcy od Zamawiającego oraz zapewnienia mu wynagrodzenia na poziomie nie niższym niż u Zamawiającego. Wysokość wynagrodzenia potwierdza Zamawiający zaświadczeniem o miesięcznym wynagrodzeniu kierowców za pierwsze półrocze roku 2016 które wynosi 3.580,13 zł brutto. Pracownik zatrudniony winien odbywać kursy związane z realizacja przedmiotu zamówienia. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia stosownego porozumienia w sprawie zatrudnienia pracownika ZGK Bledzew stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. 1.6. Zamawiający oświadcza, iż Kierownik ZGK Bledzew wyraża zgodę na zawarcie porozumienia wskazanego w pkt. 1.5. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić opiekę nad przewożonymi uczniami i dziećmi we wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych i przedszkolnych w okresie obowiązywania umowy. 1.8. Wykonawca na podstawie planów zajęć uczniów/dzieci poszczególnych placówek pozyskanych od Dyrektorów tych placówek przygotuje harmonogram kursów w szczególności uwzględniający godziny dowozu i odwozu uczniów/ dzieci. 1.9. Dowozy winny być zorganizowane w taki sposób, aby dzieci i młodzież dojeżdżające do Szkoły Podstawowej im. Jana Dekerta w Bledzewie oraz Przedszkola Gminnego w Bledzewie O/Bledzew dowiezione zostały najwcześniej o godz. 7:45 i nie później jak 7:58, natomiast dzieci i młodzież dowożone do Szkoły Podstawowej w Templewie najwcześniej o godz. 7:10 i nie później jak 7:28. 1.10. Harmonogram o którym mowa wyżej wymaga zatwierdzenia przez Dyrektorów placówek oświaty i przedszkola. 1.11. Wykonawca ma obowiązek wykonać rozkład jazdy wraz z umieszczeniem go na obsługiwanych przystankach. Zamawiający ma prawo wnieść uwagi do harmonogramu w zakresie wskazania dodatkowych miejsc postoju w celu zbiórki dzieci i młodzieży. 1.12. Wykonawca nie może przewozić więcej osób niż liczba miejsc w autobusie. 1.13. Środki transportu, służące do wykonywania zamówienia muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie dla wszystkich uczniów. 1.14. Kierowcy autobusów muszą posiadać wszystkie uprawnienia wynikające z przepisów prawa. 1.15. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić bezpieczeństwo transportu uczniów zgodnie z obowiązującymi w trakcie realizacji zamówienia przepisami. 1.16. Wykonawca zobowiązuje się do powiadomienia Zamawiającego o przewidywanych lub zaistniałych przeszkodach w przewozie natychmiast po zaistnieniu lub powzięciu takiej informacji. 1.17. W razie uszkodzenia pojazdu wykonującego dowozy uczniów lub awarii, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojazdu zastępczego o odpowiedniej liczbie miejsc, spełniającego właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym, nie później niż w ciągu 1 godziny od zdarzenia. 1.18. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ważnego ubezpieczenia obowiązującego przy przewozach osób, jak również do posiadania i aktualizacji wszelkiego rodzaju uprawnień, licencji i badań technicznych pojazdów, wymaganych przy wykonaniu tego rodzaju przewozów. 1.19. Wybrany Wykonawca otrzyma zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych na trasach określonych na zasadach w pkt 1.8., 1.9. i 1.10. z wykorzystaniem taboru autobusów wykazanych w ofercie na podstawie przepisów art. 18 ust. 1 pkt. 1 lit. a) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 2200 ze zmianami). 1.20. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę zatrudniając pracowników: 1) Kierowców posiadających wymagane kwalifikacje i uprawnienia, a w szczególności posiadającymi ważne prawo jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. 2) Opiekunów posiadających aktualne zaświadczenia o ukończeniu kursów BHP, p. poż oraz udzielania pierwszej pomocy. Wykonawca w terminie do 7 dni, jednak nie późnij niż do dnia realizacji zadania dostarczy Zamawiającemu kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 9 pkt 1 i 2 w odniesieniu do wszystkich kierowców i opiekunów, których Wykonawca przeznaczy do realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadanie aktualnej licencji, zezwolenia lub koncesji na wykonywanie określonej działalności, tj. krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 2200 ze zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach