Przetargi.pl
Przewóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Kolno w roku szkolnym 2009/2010

Urząd Gminy Kolno ogłasza przetarg

  • Adres: 11-311 Kolno, WP 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7163226 , fax. 089 7163226
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kolno
    WP 20 20
    11-311 Kolno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7163226, fax. 089 7163226
    REGON: 00054087700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip-kolno.sprint.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Kolno w roku szkolnym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowożenie i odwożenie 151 uczniów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Kolno, w dni pracy szkoły i przedszkola i 1 tydzień ferii zimowych w roku szkolnym 2009/2010 oraz sprawowanie opieki nad dziećmi w czasie przejazdów na trasie jak również podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu. Zamówienie dotyczy: a) Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kolnie b) Szkoły Podstawowej w Bęsi c) Szkoły Podstawowej w Lutrach d) Przedszkola Samorządowego w Kolnie z filiami w Bęsi i Lutrach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.000,00zł należy wnieść najpóźniej w przeddzień składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania od oferentów: 1) Posiadają odpowiednie doświadczenie przy realizacji tego typu zamówienia oraz posiadają licencję na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi i uzyskali certyfikat kompetencji zawodowych na przewóz osób, 2) Dysponują odpowiednim taborem samochodowym w pełni zabezpieczającym wykonanie zamówienia, 3) Potencjał ekonomiczny i sytuacja finansowa w pełni umożliwia wykonanie zamówienia. Firmy wykluczone z udziału w przetargu: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców określonych w art. 24 ust. 1 i niespełniających warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007, nr 223, poz. 1655 ze zm). Wykonawcy, którzy nie zostali wykluczeni z udziału w przetargu, zostaną zakwalifikowani do szczegółowego rozpatrzenia ofert, jeżeli spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przyjmują warunki wyszczególnione w projekcie umowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów oświadczeń albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez oferenta. W przypadku stwierdzenia, iż przedstawione kopie dokumentów są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich prawdziwości, zamawiający będzie żądał od oferenta przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonej kopii, a Zamawiający może sprawdzić jej prawdziwość w inny sposób. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ, 2. Licencję na wykonywanie zarobkowego przewozu osób (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), 3. Certyfikat kompetencji zawodowych na przewóz osób (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), 4. Polisa odpowiedzialności cywilnej przewoźnika i ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków odpowiednią do ilości osób przewożonych objętych zamówieniem (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), 5. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - zał. nr 2 do SIWZ, 8. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 3 do SIWZ, 9. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, 10. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, 11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług o podobnym profilu wg wzoru, który stanowi załącznik nr 4 SIWZ, 12. Wykaz proponowanego taboru do realizacji zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 13. Oświadczenie wykonawcy, że zawarty w SIWZ wzór przyszłej umowy został przez wykonawcę zaakceptowany bez uwag - zał nr 6 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-kolno.sprint.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach