Przetargi.pl
Przewóz dzieci do szkół i przedszkola, w tym również dzieci niepełonsprawynch, w roku szkolnym 2020/2021, t.j. od 01.09.2020.do 31.12.2020r.

Centrum Usług Wspólnych w Santoku ogłasza przetarg

  • Adres: 66-431 Santok, Gorzowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 287 526
  • Data zamieszczenia: 2020-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Santoku
    Gorzowska 59
    66-431 Santok, woj. lubuskie
    tel. 957 287 526
    REGON: 21036122100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://santok.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz dzieci do szkół i przedszkola, w tym również dzieci niepełonsprawynch, w roku szkolnym 2020/2021, t.j. od 01.09.2020.do 31.12.2020r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przewóz (dowóz i odwóz) uczniów z terenu gminy Santok do: Szkoły Podstawowej im. prof. gen. E. Zawackiej w Santoku, ul. Gralewska 9, Szkoły Podstawowej w Janczewie, Janczewo 27, Szkoły Podstawowej w Lipkach Wielkich, ul. Nowa 16 w roku szkolnym 2020/2021 t.j. od 01.09.2020 do 31.12. 2020 r. w oparciu o harmonogram dowozu i odwozu (załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) w ramach regularnej komunikacji autobusowej na podstawie sprzedanych przez Wykonawcę imiennych biletów miesięcznych szkolnych, autobusami własnymi lub będącymi w dyspozycji Wykonawcy. W załączniku nr 10 określono szacunkową maksymalną liczbę kilometrów między miejscowościami a szkołami podstawowymi, do których będą dowożeni uczniowie. Szczegółowy rozkład jazdy oraz liczba uczniów zostaną określone w dniu podpisania umowy. Na dzień składania oferty należy kierować się danymi przedstawionymi przez Zamawiającego w w/w załączniku. Zamawiający dopuszcza zmianę liczby osób maksymalnie do 130 oraz maksymalnej liczby kilometrów do 60 bez potrzeby zmiany wynagrodzenia dla Wykonawcy. b) Przewóz (dowóz i odwóz) uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Santok do placówek w Gorzowie Wlkp. w roku szkolnym 2020/2021 t.j. od 01.09.2020 do 31.12.2020 r. w oparciu o harmonogram dowozu i odwozu (załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), po drogach wojewódzkich, powiatowych i gminnych gruntownych. Zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego szacunkiem wyjściowym dzienna liczba uczniów do przewozu (rozumianego jako przewóz na trasie dom ucznia – szkoła – dom ucznia) wyniesie około 16 uczniów. Liczba uczniów może ulec zmianie, ponieważ na dzień przygotowania niniejszego postępowania Zamawiający opierał się o liczbę dzieci dowożonych do placówek oświatowych na dzień 01.03.2020 r. Zamawiający dopuszcza zmianę liczby osób maksymalnie do 19 bez potrzeby zmiany wynagrodzenia dla Wykonawcy. c) Przewóz (dowóz i odwóz) dzieci do przedszkola z przystanków autobusowych w m. Janczewo, Płomykowo, Stare Polichno, Nowe Polichno do Gminnego Przedszkola im. Małych Kasztelanów w Santoku, ul. Gorzowska 19 oraz do oddziałów przedszkolnych Gminnego Przedszkola im. Małych Kasztelanów w Santoku, zlokalizowanych w Szkole Podstawowej im. gen. prof. E. Zawackiej w Santoku, ul. Gralewska 9 w roku szkolnym 2020/2021 t.j. od 01.09.2020 do 31.12. 2020 r. w oparciu o harmonogram dowozu i odwozu (załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) autobusami własnymi lub będącymi w dyspozycji Wykonawcy. W załączniku nr 10 określono szacunkową maksymalną liczbę kilometrów między miejscowościami a przedszkolem oraz oddziałami przedszkolnymi w SP Santok, do których będą dowożone dzieci. Szczegółowy rozkład jazdy oraz liczba uczniów zostaną określone w dniu podpisania umowy. Na dzień składania oferty należy kierować się danymi przedstawionymi przez Zamawiającego w w/w załączniku. Zamawiający dopuszcza zmianę liczby osób maksymalnie do 32 oraz maksymalnej liczby kilometrów do 27 bez potrzeby zmiany wynagrodzenia dla Wykonawcy. d) Przewóz (dowóz i odwóz) dzieci do przedszkola z przystanków autobusowych w m. Lipki Małe, Jastrzębnik i Ludziasławice do Gminnego Przedszkola w Lipkach Wielkich, ul. Szosowa 90 w roku szkolnym 2020/2021 t.j. od od 01.09.2020 do 31.12. 2020 r. w oparciu o harmonogram dowozu i odwozu (załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) autobusami własnymi lub będącymi w dyspozycji Wykonawcy. W załączniku nr 10 określono szacunkową maksymalną liczbę kilometrów między miejscowościami a przedszkolem, do którego będą dowożone dzieci. Szczegółowy rozkład jazdy oraz liczba uczniów zostaną określone w dniu podpisania umowy. Na dzień składania oferty należy kierować się danymi przedstawionymi przez Zamawiającego w w/w załączniku. e) Dowóz uczniów do szkół podstawowych, oddziałów przedszkolnych i przedszkoli w Gminie Santok z miejsc zamieszkania, których odległość do placówek nie przekracza odpowiednio 3 km lub 4 km na podstawie imiennych biletów miesięcznych z zachowaniem 100% ulgi, pod warunkiem posiadania i zapewnienia wolnych miejsc w pojeździe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 (dziesięć tysięcy złotych, 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z ustawa z dnia 6 września 2001 r., o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140). Warunek posiadania uprawnień winien spełniać każdy z podmiotów występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych). 2. Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeżeli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). 3.Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępniania zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 5. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonywanych usług zakończonych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli jest krótszy to w tym okresie, z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane należycie wraz z określoną wartością tych usług, przy czym podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów to oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy (3) miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna licencja na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób, uprawniająca do przewozu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. 8. wykaz urządzeń technicznych (wykaz pojazdów) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami w zakresie wymaganym do spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach