Przetargi.pl
Przetwarzanie zbiorów danych i materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dotyczących obszaru gminy wiejskiej Słupsk

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Szarych Szeregów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8418500 , fax. 59 8427111
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Szarych Szeregów 14
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8418500, fax. 59 8427111
    REGON: 77098093000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.slupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetwarzanie zbiorów danych i materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dotyczących obszaru gminy wiejskiej Słupsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na przetwarzaniu zbiorów danych i materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, dotyczących obszaru gminy wiejskiej Słupsk, w tym: 1)informatyzacja analogowych materiałów zgromadzonych w powiatowej części państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dotyczących obszaru gminy wiejskiej Słupsk, w tym przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentacji zawartej w operatach technicznych powstałych w wyniku wykonania pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych, których celem lub zakładanym wynikiem prac były w szczególności: a)aktualizacja mapy zasadniczej, b)mapa do celów projektowych, c)geodezyjna inwentaryzacja obiektów budowlanych, 2)założenie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 – 1:5000 (BDOT500) oraz inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) wraz z harmonizacją wyników pracy z pozostałymi danymi zawartymi w powiatowej bazie danych prowadzonej w systemie informatycznym Ewid 2007. Operaty techniczne zawierające wyniki geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych obiektów gromadzonych w bazach danych BDOT500 i GESUT dla obszaru opracowania. Szacunkowa ilość operatów – 48,42 mb dokumentacji zawartej w ok. 8500 sztuk operatów technicznych. Zamówienie będzie realizowane w 8 etapach w latach 2018-2021. Wymagane terminy realizacji zamówienia dla poszczególnych etapów: – I etap przedmiotu zamówienia- do dnia 20 września 2018 r., – II etap przedmiotu zamówienia- do dnia 30 listopada 2018 r., – III etap przedmiotu zamówienia- do dnia 17 czerwca 2019 r., – IV etap przedmiotu zamówienia- do dnia 29 listopada 2019 r., – V etap przedmiotu zamówienia- do dnia 15 czerwca 2020 r., – VI etap przedmiotu zamówienia- do dnia 30 listopada 2020 r., – VII etap przedmiotu zamówienia- do dnia 15 czerwca 2021 r., – VIII etap przedmiotu zamówienia- do dnia 30 listopada 2021 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72310000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650 ze zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 97 9315 0004 0050 6818 2000 0020 z adnotacją „Wadium – przetarg nieograniczony: Przetwarzanie zbiorów danych i materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dotyczących obszaru gminy wiejskiej Słupsk. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą w osobnej kopercie. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP – treść oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną