Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony ZP – 12/18 na usługi pralnicze dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-053 Kraków, ul. Kronikarza Galla
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 662 31 00 , fax. 12 662 31 05
  • Data zamieszczenia: 2018-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Krakowie
    ul. Kronikarza Galla 25
    30-053 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 662 31 00, fax. 12 662 31 05
    REGON: 35099510900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswkrakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony ZP – 12/18 na usługi pralnicze dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych wraz z transportem na rzecz Zamawiającego sukcesywnie w ciągu 24 miesięcy w okresie obowiązywania umowy dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie, zgodnie z ilościami podanymi w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca musi posiadać pozytywną opinię Państwowej Inspekcji Sanitarnej na świadczenie usług pralniczych we wskazanym zakładzie pralniczym. 2) Wykonawca zapewni Zamawiającemu odbiór brudnej bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej oraz innych wyrobów oraz dostawę czystej bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej oraz innych wyrobów codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach:  od 7:00 do 8:00 – dostawa czystej bielizny;  od 11:00 do 12:00 – odbiór brudnej bielizny. 3) W przypadku wydłużonego okresu świątecznego Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzgodnienia z Wykonawcą dodatkowego dnia odbioru brudnej bielizny i przywozu czystej bielizny pościelowej. 4) Termin realizacji usługi pralniczej nie powinien przekraczać 24 godzin od momentu odebrania brudnego asortymentu od Zamawiającego. Natomiast w wypadkach nagłych, kiedy wystąpi konieczność wykonania usługi określonej jako „pilnej” czas jej realizacji nie trwał dłużej niż 8 godzin, od momentu powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. 5) Wykonawca zobowiązany jest, co najmniej raz na kwartał, na własny koszt, wykonać badania na czystość mikrobiologiczną wypranej odzieży i bielizny szpitalnej – na podstawie wymazu czystościowego z odzieży i bielizny po zakończeniu całego cyklu prania, oraz dostarczyć Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, kserokopię wyniku tego badania. 6) Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do przeprowadzania u Wykonawcy kontroli w zakresie stosowania przez Wykonawcę środków czystościowych, piorących i dezynfekcyjnych. 7) Zamawiający wymaga, aby świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem odbywały się zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, skażenia bielizny, zgodnie z technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia, bezwzględnie przestrzegając zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 roku (Dz. U. z 2012 r., poz. 739) w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą. 8) Wybrana do realizacji zamówienia PRALNIA musi spełniać wymagania Zamawiającego oraz warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. z 2000r., Nr 40, poz.469 z późn. zm.). 9) Usługa zostanie wykonana przez Wykonawcę z użyciem środków piorących i dezynfekujących dopuszczonych do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2017r., poz. 2211 z późn. zm.), ustawą z dnia 20 maja 2010 r., o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017, poz. 211 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 122 z późn. zm.). 10) Usługa musi być wykonywana zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w pralniach wykonujących usługi na rzecz jednostek Służby Zdrowia z zastosowaniem środków piorąco - dezynfekcyjnych skutecznie działających na B, F, V, Tbc, co muszą potwierdzać odpowiednie atesty Państwowego Zakładu Higieny lub równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 4.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie wymaga posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji): 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Szczegółowy opis zamówienia – formularz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenia wymienione w Rozdziale VI pkt. 1 – 4 SIWZ sporządzone według wzorów stanowiących załączniki nr 3 oraz 3A do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium. 6. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach