Powiat Żniński ogłasza przetarg
- Adres: 88-400 Żnin, ul. Potockiego 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3031100 , fax. 52 3031302
- Data zamieszczenia: 2016-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Żniński
ul. Potockiego 1 1
88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3031100, fax. 52 3031302
REGON: 09235116200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatzninski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony polegający na dzierżawie oraz usłudze serwisowej urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wraz z systematyczną wymianą materiałów eksploatacyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: a) dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, b) system rozliczania kosztów oraz system monitoringu stanu urządzeń, c) serwis urządzeń, o których mowa w pkt 1) i systemów, o których mowa w pkt 2). 2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798200008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas na usuniecie awarii, usterki sprzętu
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzninski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi drukowania publikacji własnych Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie
Dodano: 2013-10-31 - USŁUGA ZAPROJEKTOWANIA, WYKONANIA I DOSTAWY PLANSZ I GABLOT ORAZ DOSTAWA TABLIC- sprawa nr 32/2013
Dodano: 2013-04-30 - WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC EKSPOZYCYJNO-POGLĄDOWYCH, PLANSZ ORAZ TABLIC TEMATYCZNO-POGLĄDOWYCH
Dodano: 2012-11-08 - Usługi drukowania publikacji własnych Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie
Dodano: 2012-11-06 - WYKONANIE TABLIC, PLANSZ I TABLICZEK INFORMACYJNYCH - sprawa nr 107/2012
Dodano: 2012-10-18