Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony pn.„Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem” – budynek Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 przy ul. Katedralnej 5 w Kwidzynie.

Starostwo Powiatowe w Kwidzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 556465000 , fax. 556465002
  • Data zamieszczenia: 2017-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie
    Kościuszki 29 B
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 556465000, fax. 556465002
    REGON: 170818020
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony pn.„Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem” – budynek Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 przy ul. Katedralnej 5 w Kwidzynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Kwidzynie przy ul. Katedralnej 5 wpisanym do rejestru zabytków. Prace konserwatorskie należy wykonać zgodnie z wymogami ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Pozwolenie Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac w budynku dawnego Pałacu Regencji wpisanego do rejestru zabytków, na podstawie Projektu budowlano – konserwatorskiego). Krótka charakterystyka przedmiotu zamówienia: A. Remont elewacji: •demontaż elementów np. daszków, krat, balustrad, •uporządkowanie okablowania na elewacji polegające na demontażu nieczynnych przewodów oraz zabezpieczenie istniejących przewodów poprzez ułożenie w uprzednio wykutych bruzdach przewodów w rurach RL i plastykowej karbowanej rurce osłonowej typu peszel, •zbicie odspojonych tynków, rozbiórka obróbek blacharskich, •usunięcie luźnych powłok malarskich, usunięcie cementowych nawarstwień, •naprawa pęknięć muru, •instalacja okablowania strukturalnego pod przyszły monitoring wizyjny (min. 9 kamer) i oświetleniowych w rurkach RL i peszel w uprzednio przygotowanych bruzdach, •uzupełnienie tynków (tynki podkładowe), •wykonanie nowych tynków szlachetnych gładzonych i boniowań płytowych płaskich, •naprawa elementów detalu elewacji tj. opaski okienne, gzymsy itp., •montaż obróbek blacharskich, impregnacja i hydrofobizacją gzymsów, detalu okapów, itp. •wykonanie tynków finiszujących, •malowanie elewacji, tynków zewnętrznych zgodnie z kolorystyką, •renowacja stolarki drzwiowej i bram, •rozbiórka rusztowań. B. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: •wykucie parapetów wewnętrznych, •wykucie okien, •montaż nowych okien, •obróbka ościeży, •montaż parapetów wewnętrznych, •demontaż i montaż okapników. C. Odtworzenie izolacji: •Na odcinkach kamiennych muru piwnicy: ooczyszczenie muru z resztek ziemi; oprzemurowanie zdegradowanego muru i uzupełnienie ewentualnych ubytków muru; ousunięcie zdegradowanych spoin muru; owykonanie spoinowania muru; owykonanie zabezpieczenia muru z folii kubełkowej – poniżej terenu; ozasypanie wykopu gruntem rodzimym. •Na odcinkach ceglanych muru piwnicy: oPrzemurowanie zdegradowanego muru i uzupełnienie ewentualnych ubytków muru; oUsunięcie zdegradowanych spoin muru; oWykonanie spoinowania muru; oWykonanie izolacji pionowej poniżej gruntu ze szlamów uszczelniających odpornych na korozję siarczanową; oUszczelnienie przejścia przyłączy do budynku przechodzących przez ściany piwnic: montaż kołnierzy systemowych; owykonanie zabezpieczenia muru z folii kubełkowej – poniżej terenu; owykonanie tynków renowacyjnych – cokół budynku; omalowanie cokołu farbami krzemianowymi. D. Odnowienie fryzu nad wejściem głównym: •usunięcie wstępnych zabezpieczeń wykonanych z zaprawy wapiennej, •wykonanie zabezpieczeń powierzchniowych w miejscach spękanych i złuszczających się przez naklejenie bibuły japońskiej a miejscami włókniny na klej odwracalny (polialkohol winylowy), •wykonanie wzmocnienia strukturalnego gipsu, •wykonanie uzupełnień wgłębnych formy, •położenie odstających łusek poprzez jednoczesne nawilżanie, prasowanie i klejenie, •zdjęcie zabezpieczeń, •usunięcie wtórnych uzupełnień spękanych i odspojonych, wykonanych z zaprawy a występujących w górnych partiach tła pod gzymsem, •oczyszczenie styków poszczególnych płyt z luźnych kawałków, sypiącej się zaprawy, •oczyszczenie metalowych kotew i ich zabezpieczenie preparatem antykorozyjnym, •usunięcie nieprawidłowo lub zbyt szeroko założonych zacierek gipsowych z elementów rzeźbionych, •usunięcie przemalowań mechanicznie i chemicznie z jednoczesnym odsłonięciem warstwy oryginalnej ceglasto – czerwonej wraz z oczyszczeniem powierzchni z czarnych nalotów, •uzupełnienie gipsem sztukatorskim drobnych ubytków z wyprowadzeniem formy, •uszczelnienie styków płyt zaprawą wapienno – piaskową, •założenie nowych uzupełnień z zaprawy wapienno – pisakowej w pasie pod gzymsem i na pilastrach, •wykonanie rekonstrukcji brakujących fragmentów rzeźby, •wykonanie scalenia kolorystycznego i zabezpieczenie całej powierzchni fryzu preparatem hydrofobowym, •wykonanie dokumentacji konserwatorskiej z przebiegu prac – opisowo – fotograficznej. E. Dostosowanie obiektu do korzystanie przez osoby niepełnosprawne: •W ramach dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych przewidziano remont pomieszczeń sanitariatów z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych, dobudowę windy zewnętrznej z pomostami oraz mikroniwelację terenu wokół budynku związaną z remontem nawierzchni likwidującą bariery w postaci stopni. •Winda zewnętrzna: Projektuje się dźwig elektryczny bez maszynowni. F. Modernizacja instalacji wewnętrznej c.o: Remont instalacji obejmować będzie wymianę wyłącznie grzejników i rur (nie planuje się modernizacji źródła ciepła). Instalacja została zaprojektowana z rur stalowych czarnych ze szwem (PN-H-74200) łączona poprzez spawanie. Jako nośnik ciepła dobrano grzejniki o wysokości grzejnika 600 mm i podłączeniu bocznym oraz dolnym (lub równoważne). Grzejniki będą zasilane za pomocą gałązek od pionów. G. Modernizacja instalacji wewnętrznej wod-kan: Instalacja wody zimnej, ciepłej wykonana z rur wielowarstwowych. Celem przygotowania ciepłej wody użytkowej dobrano podgrzewacze pojemnościowe o mocy 2 kW każdy lub równoważne. Na poddaszu dobrano pojemnościowy podgrzewacz wody 50L o mocy 1,8 kW lub równoważny. Instalacja kanalizacji została zaprojektowana z rur PVC łączonych na kielich z uszczelką. Prace instalacyjne obejmują wyłącznie sieci wewnętrzne w modernizowanym budynku. H. Modernizacja instalacji wewnętrznej elektroenergetycznej: •Wykonanie rozdzielnic R-G, podrozdzielnic, •Wykonanie instalacji siłowej, instalacja gniazd 230V, •Wykonanie instalacji zasilania maszynowni i szybu windy, •Wykonanie instalacji gniazd 230V komputerowych i sieć komputerowa w sali komputerowej, •Wykonanie oświetlenia wewnętrznego, w tym awaryjnego i ewakuacyjnego, •Wykonanie instalacji pod wentylację wyciągową sanitariatów oraz pomieszczeń i sal (związanych z branżami kluczowymi). I. Remont pomieszczeń w związku z pracami modernizacyjnymi: W ramach prac remontowych związanych z wymianą stolarki okiennej, drzwiowej oraz instalacji c.o., wod-kan, elektrycznej konieczne zostaną do wykonania prace naprawcze . W tym celu zostaną wykonane tynki cem-wapienne malowane farbami lateksowymi o kolorystyce ustalonej z Użytkownikiem, pomalowane w kolorze białym sufity, na posadzki proponowana płytka terakotowa 15x15 o układzie i kolorze do uzgodnienia z inspektorem nadzoru konserwatorskiego. Zalecane nawiązanie do istniejącej posadzki parteru jako najstarszej z zachowanych z początku XX w. J. Zagospodarowanie terenu (w tym odwodnienie) i mała architektura: •remont nawierzchni i chodników – około 2.000 m2, •wydzielenie miejsc parkingowych, w tym min. 5 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych oraz 17 miejsc parkingowych ogólnodostępnych , •likwidacja barier architektonicznych, •pielęgnacja zieleni, •wymiana oświetlenia zewnętrznego. Roboty budowlane należy prowadzić w oparciu o dokumentację projektową i zgodnie ze STWiORB. 1.Projekt budowlano – konserwatorski- Pałac Regencji przy ul. Katedralnej 5 w Kwidzynie (obecnie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2)-Biuro Usług Projektowych ALTRIS s.c. ul. Kopernika 3, 82-500 Kwidzyn- Kwiecień 2015 2.Projekt budowlany branża instalacyjna- Przebudowa i remont pomieszczeń ZSP nr 2 w Kwidzynie Instalacja wodno – Kanalizacyjna-SAN-BUD PROJEKT Krzysztof Winnicki, 82-520 Bądki 55h- Kwiecień 2015 3.Projekt budowlany branża instalacyjna-Przebudowa i remont pomieszczeń ZSP nr 2 w Kwidzynie Instalacja centralnego ogrzewania- SAN-BUD PROJEKT Krzysztof Winnicki, 82-520 Bądki 55h- Kwiecień 2015 4.Projekt budowlany Remont wraz z przebudową kanalizacji deszczowej SAN-BUD PROJEKT Krzysztof Winnicki, 82-520 Bądki 55h- Kwiecień 2015 5.Projekt budowlany branża elektryczna - etap I instalacje wewnętrzne Instalacja elektryczna – remont pomieszczeń Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Kwidzynie, Kwidzyn ul. Katedralna 5 Andrzej Kowalski, Mareza, ul. Korzeniewska 22D, 82-500 Kwidzyn- Kwiecień 2015 6.Projekt budowlany branża elektryczna - etap II instalacje zewnętrzne Instalacja elektryczna – remont pomieszczeń Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Kwidzynie, Kwidzyn ul. Katedralna 5 Andrzej Kowalski, Mareza, ul. Korzeniewska 22D, 82-500 Kwidzyn Kwiecień 2015 Ogólny opis obiektu Budynek wzniesiony w latach 1758-63 na rzucie czworoboku z prostokątnym dziedzińcem wewnętrznym, główne skrzydło z fasadą - od wschodu, VI kondygnacji - podpiwniczony, trój - i czterokondygnacyjny w części nadziemnej (ze względu na różnice w wysokości terenu), podpiwniczony - dwie kondygnacje podziemne. Budynek murowany z cegły ceramicznej, tynkowany, przykryty dachem dwuspadowym o ustroju płatwiowo – kleszczowym. Otoczenie w sąsiedztwie od: - północy - park miejski, zabudowa wielorodzinna, - zachodu - park miejski, - południa – kompleks katedralno zamkowy, obiekty usługowe, zabudowa wielorodzinna, - wschodu - zabudowa wielorodzinna, obiekty usługowe. Charakterystyczne parametry techniczne: • kubatura 38642 m3 • powierzchnia użytkowa 7477 m2 • wysokość pomieszczeń 18,15 m • powierzchnia zabudowy 2028 m2 Sposób dostosowania do krajobrazu i otaczającej zabudowy Remont istniejącego obiektu, projekt nie przewiduje dodatkowej zabudowy powierzchni biologicznie czynnej, teren wokół budynku jest zagospodarowany szatą roślinną. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- stanowiące załącznik nr 1 i 2 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że załączone przedmiary robót należy traktować jedynie pomocniczo, wyliczona cena ofertowa jest bowiem ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana ze względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, dokumentacją a robotami wykonanymi w rzeczywistości. 4.Zamawiający zastrzega, aby zastosowane materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 5.Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji przetargowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 6.Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 7.Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 8.Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. 9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 1)Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - rozbiórka i wylewanie posadzek i warstw wyrównawczych, wykonywanie cokolików z terrakoty, mechaniczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych, wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, układanie wykładzin dywanowych i z tworzyw sztucznych, wykuwanie z muru ościeżnic drewnianych, wykuwanie otworów w ścianach, montaż stolarki drzwiowej, roboty murarskie, wykonanie i uzupełnianie tynków, gładzi gipsowych, zeskrobanie i zmycie starej farby, gruntowanie podłoży, malowanie farbami emulsyjnymi, rozbieranie ścianek systemowych, zamurowywanie otworów, murowanie ścianek działowych, montaż sanitariatów i umywalek, montaż w sanitariatach urządzeń dla osób niepełnosprawnych, wymiana stolarki okiennej, obróbki blacharskie, demontaż i montaż parapetów, montaż i demontaż rusztowań, wykucie w elewacji, kratek went., gzymsów, okapów, wsporników, obicie i naprawa tynków, boniowanie, malowanie tynków zewnętrznych, mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno–bitumicznych, mechaniczne rozebranie nawierzchni z brukowca, rozebranie krawężników, chodników, wykopy w ścianach pionowych, roboty ziemne, wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych ław fundamentowych, demontaż istniejących instalacji elektrycznych, wykucie bruzd i przebijanie ścian dla przewodów elektrycznych, kładzenie przewodów elektrycznych w tynku, montaż opraw oświetleniowych gniazd wtyczkowych i wyłączników elektrycznych, pomiar skuteczności zerowania, montaż skrzynek i rozdzielnic, demontaż i montaż instalacji co, demontaż i montaż zasobników ciepłej wody, demontaż i montaż instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, spawanie rurociągów stalowych, montaż zaworów grzejnikowych i regulacyjnych, próby szczelności, izolacja rurociągów, montaż ustępów, pisuarów i umywalek, próba szczelności i płukanie instalacji wodnej, montaż dźwigu osobowego, kopanie i zasypywanie rowów do kabli, układanie kabli wielożyłowych w rowach, montaż opraw oświetleniowych zewnętrznych, badanie linii kablowej. Zgodnie z treścią art. 22 § 1 Kodeksu Pracy przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, przy zachowaniu anonimizacji, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto PBS w Kwidzynie nr rachunku 38-8300-0009-0013-5294-2000-0050, z dopiskiem na przelewie:„Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem” – budynek Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 przy ul. Katedralnej 5 w Kwidzynie. 3.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa wyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1)pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2)innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach