Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony PN/07RB/03/2019 na modernizację i dostosowanie pomieszczeń przychodni przy ul. Poznańskiej do pełnienia funkcji przyszpitalnych pokoi gościnnych– stan deweloperski

Szpital Solec Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 00-382 Warszawa, ul. Solec
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 250 62 48 , fax. 22 250 61 99
  • Data zamieszczenia: 2019-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Solec Sp. z o.o.
    ul. Solec 93
    00-382 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 250 62 48, fax. 22 250 61 99
    REGON: 14262895500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmsolec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony PN/07RB/03/2019 na modernizację i dostosowanie pomieszczeń przychodni przy ul. Poznańskiej do pełnienia funkcji przyszpitalnych pokoi gościnnych– stan deweloperski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń przychodni przy ul. Poznańskiej do pełnienia funkcji przyszpitalnych pokoi gościnnych– stan deweloperski” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Wielobranżowy projekt budowlany” - załącznik nr 2 do SIWZ. Stan deweloperski obejmuje: • roboty budowlane: wykonanie wszystkich nowych posadzek wraz z warstwami izolacyjnymi, postawienie jednostronnie wszystkich ścianek działowych przygotowujących front robót dla instalacji elektrycznych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i wodno-kanalizacyjnych, naprawę i uzupełnienie tynków, wylewki. Nie obejmuje montażu drzwi wewnętrznych, położenia glazury i gresu, wykończenia podłóg wykładziną i panelami, a tylko ich gruntowanie; • roboty sanitarne: piony i podejścia wodno-kanalizacyjne pod urządzenia sanitarne – podejścia wodno-kanalizacyjne zaślepione korkami, wodomierze z.w. i c.w. w wersji antymagnetycznej z bieżącą datą produkcji z bieżącego roku; • roboty elektryczne: wykonanie instalacji elektrycznej (rozdzielnice, okablowanie – rozdzielnica główna piętrowa RP w rozbiciu na dwie części na parterze i I piętrze wraz z głównym zasilaniem), wykonanie pomiarów izolacji przewodów. Wszystkie prace głośne należy wykonywać w pełnym porozumieniu z sąsiadującą spółdzielnią mieszkaniową, w szczególności co do ram czasowych wykonywania prac uciążliwych. Obecnie sugerowany czas wykonywania prac głośnych 800 - 1100 . Ze spółdzielnią należy również ustalić harmonogram dostaw materiałów budowlanych oraz lokalizację kontenera na odpady budowlane. Wszystkie powyższe ustalenia leżą po stronie Wykonawcy. Prace związane z podziałem architektonicznym pomieszczeń oraz rozlokowaniem wszystkich gniazd, wyłączników oraz innych urządzeń w obszarze remontowanych pomieszczeń należy na bieżąco ustalać ze wskazanym przez inwestora architektem odpowiedzialnym za wystrój końcowy pomieszczeń hotelowych. Ze względu na specyfikę miejsca prowadzenia prac Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej. Wszelkie konsekwencje niewykonania wizji lokalnej będą obciążać Wykonawcę. 3. Zamawiający przekazuje Wykonawcom Przedmiar robót, który należy traktować jako źródło pomocnicze przy wykonaniu wyceny kosztorysowej, tj. należy zachować układ i kolejności technologiczną. Wykonawca w kosztorysie załączonym do oferty powinien uwzględnić wszelkie pozycje niezbędne do wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, w tym także pozycje nieuwzględnione w Przedmiarze robót. Przekazany Przedmiar robót należy traktować jako orientacyjny zakres robót, który nie będzie stanowił podstawy do obliczania ceny oferty. Wycena kosztorysowa dokonana przez Wykonawcę ma służyć ocenie rzetelności i kompletności złożonej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 6 500,00 zł 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, dopuszczalna jest jedna lub kilka następujących form: 1.1. pieniądz; 1.2. poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.3. gwarancja bankowa; 1.4. gwarancja ubezpieczeniowa; 1.5. poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 punkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Rachunek bankowy: 80 1050 1025 1000 0024 1669 2248 3. Potwierdzona kopia dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium musi być dołączona do oferty. 4. Oryginał świadczący o wniesieniu wadium, dotyczy tylko poręczenia, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, musi być złożony w osobnej kopercie w Sekretariacie Szpitala Solec Sp. z o.o. w Warszawie do dnia 12.04.2019 r. do godz. 10:00. 5. Zamawiający zastrzega, że w przypadku złożenia poręczenia, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej poręczyciel (gwarant) zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, do zapłacenia Zamawiającemu każdej kwoty do łącznej maksymalnej wysokości kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, podpisane przez osobę upoważnioną oraz zawierające oświadczenie o podstawie do zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 ze zm. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1-2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 ze zm. 7. Zamawiający dokonuje zatrzymania wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 ze zm. 8. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w formie określonej w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 ze zm. 8.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie pieniężnej Wykonawca wpłaca na konto Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Rachunek bankowy: 80 1050 1025 1000 0024 1669 2248 8.3. Dokument świadczący o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 8.4. Zamawiający dokonuje zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy na warunkach określonych w art. 151 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 ze zm. 8.5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Zamawiający ustala w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie. Zabezpieczenie gwarantuje zgodne z umową wykonanie zamówienia oraz służy do pokrycia roszczeń z tytułu rękojmi za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 70% zabezpieczenia zostanie zwrócone Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia. Pozostała część tj. 30% zostanie zwrócona w ciągu 14 dni po upływie okresu rękojmi.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach