Katowickie Centrum Onkologii ogłasza przetarg
- Adres: 40074 Katowice, ul. Raciborska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 514 533 , fax. 322 514 533
- Data zamieszczenia: 2018-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Katowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26
40074 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 514 533, fax. 322 514 533
REGON: --- - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na zakup i dostarczenie sprzętu/ aparatury medycznej dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostarczenie sprzętu/ aparatury medycznej dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii w podziale na: Pakiet nr 1 - Aparat EKG. Pakiet nr 2 – Rektoskop. Pakiet nr 3 - Fantom do kontroli aparatury tomograficznej. Pakiet nr 4 - Videolaryngoskopy w ilości 2 szt. Pakiet nr 5 - Defibrylatory w ilości 3 szt. zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa. Zamówienie obejmuje również: 1. transport sprzętu/ aparatury medycznej do miejsca przeznaczenia, 2. uruchomienie, 3. przekazanie sprzętu/ aparatury medycznej wraz z atestami, certyfikatami, 4. szkolenie personelu dla 5 osób w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu/ aparatury medycznej, po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem „ Protokołu szkolenia”, 5. 24 miesięczną gwarancję liczoną od daty podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy „Protokołu bezusterkowego odbioru sprzętu/aparatury medycznej”, 6. serwis gwarancyjny 24 miesiące i pogwarancyjny 24 miesiące w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty sprawność sprzętu/ aparatury medycznej, w tym: a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu/ aparatury medycznej, c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu/ aparatury medycznej, w przypadku napraw gwarancyjnych, e) łączna niesprawność sprzętu/ aparatury medycznej (w przypadku awarii ) nie przekroczy 20 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych niesprawność to brak sprawności sprzętu/ aparatury medycznej uniemożliwiająca wykonywanie wszystkich procedur z jego/jej użyciem powyżej 5 godzin w ciągu dnia f) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 2 dni od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych). 7. dostawę fabrycznie nowego (ej), nieużywanego (ej) sprzętu/ aparatury medycznej, z rokiem produkcji 2018. Dopuszcza się waloryzację ceny na podstawie Komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za dany rok, w okresach 12 miesięcznych licząc od pierwszego dnia wykonywania serwisu pogwarancyjnego (pierwsza waloryzacja po upływie 12 miesięcy wykonywania serwisu pogwarancyjnego) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Za Pakiet nr 1 – 50,00 zł Za Pakiet nr 2 – 100,00 zł Za Pakiet nr 3 – 120,00 zł Za Pakiet nr 4 – 184,00 zł Za Pakiet nr 5 – 240,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: podpisane oświadczenie - Załącznik nr 3 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełnione i podpisane Załączniki do SIWZ, dokument dopuszczający sprzęt/ aparaturę medyczną do obrotu w kraju. 8.Informacja o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów zgodnie z art. 90 ust. 4 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz. U. z 2017r., poz.211 , z późn. zm.). 9.Wykaz dostawców zużywalnych części i materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę zaoferowanego sprzętu zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz. U. z 2017r., poz.211 , z późn. zm).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oprzyrządowania do brachyterapii oraz różnego sprzętu medycznego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa wskaźników biologicznych do procesu sterylizacji
Dodano: 2023-09-29 - Jednorazowa dostawa wyposażenia medycznego.
Dodano: 2023-07-27 - Dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Intensywnej Terapii Dziecięcej-powtórzenie
Dodano: 2023-07-20 - Jednorazowa sprzedaż i dostawa wyposażenia medycznego
Dodano: 2023-03-06 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej
Dodano: 2023-03-01 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej
Dodano: 2023-02-27 - Zakup drobnego sprzętu na oddziały szpitalne
Dodano: 2023-01-18 - Zakup komory izolacyjnej
Dodano: 2022-10-13 - DOSTAWA MATERIAŁÓW DLA PRACOWNI CYTOSTATYCZNEJ – ASORTYMENT DO PRZYGOTOWANIA I PODAŻY
Dodano: 2022-08-25