Przetargi.pl
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na zakup i dostarczenie sprzętu/ aparatury medycznej dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii

Katowickie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 40074 Katowice, ul. Raciborska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 514 533 , fax. 322 514 533
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katowickie Centrum Onkologii
    ul. Raciborska 26
    40074 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 514 533, fax. 322 514 533
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na zakup i dostarczenie sprzętu/ aparatury medycznej dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostarczenie sprzętu/ aparatury medycznej dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii w podziale na: Pakiet nr 1 - Aparat EKG. Pakiet nr 2 – Rektoskop. Pakiet nr 3 - Fantom do kontroli aparatury tomograficznej. Pakiet nr 4 - Videolaryngoskopy w ilości 2 szt. Pakiet nr 5 - Defibrylatory w ilości 3 szt. zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa. Zamówienie obejmuje również: 1. transport sprzętu/ aparatury medycznej do miejsca przeznaczenia, 2. uruchomienie, 3. przekazanie sprzętu/ aparatury medycznej wraz z atestami, certyfikatami, 4. szkolenie personelu dla 5 osób w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu/ aparatury medycznej, po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem „ Protokołu szkolenia”, 5. 24 miesięczną gwarancję liczoną od daty podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy „Protokołu bezusterkowego odbioru sprzętu/aparatury medycznej”, 6. serwis gwarancyjny 24 miesiące i pogwarancyjny 24 miesiące w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty sprawność sprzętu/ aparatury medycznej, w tym: a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu/ aparatury medycznej, c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu/ aparatury medycznej, w przypadku napraw gwarancyjnych, e) łączna niesprawność sprzętu/ aparatury medycznej (w przypadku awarii ) nie przekroczy 20 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych niesprawność to brak sprawności sprzętu/ aparatury medycznej uniemożliwiająca wykonywanie wszystkich procedur z jego/jej użyciem powyżej 5 godzin w ciągu dnia f) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 2 dni od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych). 7. dostawę fabrycznie nowego (ej), nieużywanego (ej) sprzętu/ aparatury medycznej, z rokiem produkcji 2018. Dopuszcza się waloryzację ceny na podstawie Komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za dany rok, w okresach 12 miesięcznych licząc od pierwszego dnia wykonywania serwisu pogwarancyjnego (pierwsza waloryzacja po upływie 12 miesięcy wykonywania serwisu pogwarancyjnego)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Za Pakiet nr 1 – 50,00 zł Za Pakiet nr 2 – 100,00 zł Za Pakiet nr 3 – 120,00 zł Za Pakiet nr 4 – 184,00 zł Za Pakiet nr 5 – 240,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: podpisane oświadczenie - Załącznik nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełnione i podpisane Załączniki do SIWZ, dokument dopuszczający sprzęt/ aparaturę medyczną do obrotu w kraju. 8.Informacja o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów zgodnie z art. 90 ust. 4 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz. U. z 2017r., poz.211 , z późn. zm.). 9.Wykaz dostawców zużywalnych części i materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę zaoferowanego sprzętu zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz. U. z 2017r., poz.211 , z późn. zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach