Przetargi.pl
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na serwis pogwarancyjny sprzętu do sterylizacji

Katowickie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 40074 Katowice, ul. Raciborska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 514 533 , fax. 322 514 533
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katowickie Centrum Onkologii
    ul. Raciborska 26
    40074 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 514 533, fax. 322 514 533
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na serwis pogwarancyjny sprzętu do sterylizacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest serwis pogwarancyjny sprzętu do sterylizacji w podziale na 20 Pozycji. Wykaz sprzętu obejmującego 20 Pozycji zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa. Serwis pogwarancyjny obejmuje: a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, b) naprawę i wymianę (w ramach ceny oferty ) części na nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, oprogramowania, c) wszystkie naprawy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d) upgradowanie oprogramowania ( w trakcie trwania umowy na serwis pogwarancyjny) wraz z skonfigurowaniem systemu o ile to konieczne, w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia 1.Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram przeglądów ( tj. miesiące, w których będą wykonywane przeglądy), w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. 2. Uzgodnione konkretne daty przeglądów będą przekazywane w formie pisemnej przy pomocy faksu. 3. Wykonawca będzie zobowiązany przystąpić do przeglądu zgodnie z harmonogramem. 4. Wymontowane elementy Wykonawca będzie zobowiązany zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych wynosić będzie do 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych). 6. Wykonawca będzie zobowiązany zagwarantować dostępność części przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. 7. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego. 8. W razie konieczności dokonania przeglądu/ naprawy poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany przetransportować sprzęt do swojej siedziby na własny koszt i ryzyko. Transport sprzętu z miejsca naprawy do siedziby Zamawiającego odbędzie się staraniem i na koszt i ryzyko Wykonawcy. 9. Wykonawca po dokonaniu przeglądu/naprawy bedzie zobowiązany wystawić dokument dopuszczający sprzęt do dalszej eksploatacji oraz dokonać wymaganych wpisów do dokumentacji technicznej sprzętu. DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA W przypadku, w którym wymagania wynikające z logiki procesu wykonywania zamówienia będą wymagały zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), gdyż wykonują one pracę zarobkową, osobiście, powtarzalną, wykonywaną na ryzyko Wykonawcy zamówienia świadczoną pod jego „kierownictwem” Zamawiający będzie żądał złożenia oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega możliwość żądania oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników realizujących umowę. Zamawiający nie ogranicza form zatrudnienia z uwzględnieniem przepisów powszechnie obowiązujących, przy czym Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swoje ofercie wartości wynagrodzeń wynikające z wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w danym roku, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zapewnienia stawki minimalnej w przypadku umów cywilnoprawnych. Przy czym Wykonawca zatrudniający pracowników na podstawie umowy cywilnoprawnej ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytuł realizacji zobowiązań takich jak odprowadzania za te osoby stosownych zaliczek z tytułu podatku od osób fizycznych, czy zaliczek na ubezpieczenie, społeczne, zdrowotne, itd.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ. Dokument uprawniający Wykonawcę do wykonywania serwisu sprzętu do sterylizacji będącego przedmiotem zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę ( np. świadectwo autoryzacji producenta sprzętu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach