Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 193 000 EURO NA WYKONANIE ZADANIA PN. OPRACOWANIE SZCZEGÓŁOWEJ KONCEPCJI WYKORZYSTANIA SZLAKU WODNEGO BYSTRZYCY I WIEPRZA NA CELE TURYSTYCZNE.

Powiat Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5326009 , fax. 081 5347373
  • Data zamieszczenia: 2010-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubelski
    ul. Spokojna 9 9
    20-074 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5326009, fax. 081 5347373
    REGON: 43102929200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 193 000 EURO NA WYKONANIE ZADANIA PN. OPRACOWANIE SZCZEGÓŁOWEJ KONCEPCJI WYKORZYSTANIA SZLAKU WODNEGO BYSTRZYCY I WIEPRZA NA CELE TURYSTYCZNE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dzieła w postaci opracowania szczegółowej koncepcji wykorzystania szlaku wodnego Bystrzycy i Wieprza na cele turystyczne w ramach realizacji projektu pn. Promocja markowego produktu turystycznego Lubelszczyzny pn. Kajakiem po Bystrzycy i Wieprzu realizowanego w ramach Osi Priorytetowej VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.2 Promocja kultury i turystyki, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2) Celem wykonania przez Wykonawcę dzieła jest: a) inwentaryzacja istniejącej infrastruktury turystycznej i paraturystycznej, b) określenie najważniejszych potrzeb inwestycyjnych w zakresie rozbudowy infrastruktury kajakowej i doprowadzenia jej do najbardziej atrakcyjnych miejsc, c) zintegrowanie infrastruktury szlaku kajakowego z innymi rodzajami infrastruktury transportowej, d) opracowanie planu rozwoju produktu turystycznego Kajakiem po Bystrzycy i Wieprzu, w tym: - przygotowanie wizualizacji multimedialnej prezentującej szlak wodny Bystrzycy i Wieprza z naniesionymi informacjami dotyczącymi atrakcji turystycznych, istniejącej infrastruktury turystycznej i paraturystycznej oraz wskazaniem punktów węzłowych, - opracowanie Strategii komunikacji produktu Kajakiem po Bystrzycy i Wieprzu, Systemu Identyfikacji Wizualnej, ogólnej koncepcji graficznej kampanii promocyjnej w postaci Key Visuala oraz przygotowanie pakietu imprez towarzyszących. 3) w etapie pierwszym Wykonawca wykona następujące elementy składające się na przedmiot zamówienia: a) Opracowanie ogólnej koncepcji graficznej kampanii promocyjnej w postaci Key Visuala o formacie A4, zawierającej sugerowane rozwiązania graficzne lub zdjęciowe, przykłady zastosowań (co najmniej projekt ulotki oraz projekt billboardu) wraz z uzasadnieniem. b) System Identyfikacji Wizualnej mający celu wskazanie ściśle powiązanych ze sobą elementów, których zadaniem jest stworzenie unikatowego wizerunku produktu Kajakiem po Bystrzycy i Wieprzu. - SIW musi zawierać dokładną charakterystykę wszystkich elementów identyfikacji wizualnej oraz opis ich użycia, który powinien zostać opisany w tzw. Księdze Znaku, pełniącej funkcję instrukcji obsługi logo i innych elementów wizualizacji (kolorystyki, czcionki). Projekt obowiązującego logotypu projektu zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie zapewniającej jego wykorzystanie do planowanych działań. Ponadto, Księga Znaku powinna opisywać dokładnie budowę znaku (jego wymiary, kolorystykę, formy dopuszczalne i niedopuszczalne, zastosowane czcionki oraz przedstawione w rozbudowanej formie projekty materiałów użytkowych np. druków firmowych, kopert, grafikę strony internetowej, naklejki na segregatory itp.). - W ramach systemu identyfikacji wizualnej Wykonawca zaprojektuje i opracuje: - Księgę identyfikacji logotypu - szczegółowy opis budowy logotypu, logotyp w siatce modułowej, pole ochronne logotypu, minimalną wielkość logotypu, dopuszczalne tła dla logotypu, formy niedozwolonego logotypu i przykłady jego prawidłowego, jak i niepoprawnego zastosowania, stosowaną kolorystykę (podstawową i uzupełniającą dla całości materiałów), - typografię - dobór typografii firmowej i użytkowej (liternictwa), - projekt materiałów reklamowych m. in.: koszulki, etui na dokumenty, kubki termiczne, czapki, z daszkiem, latarki, płaszcze przeciwdeszczowe, bidony, wodoodporne plecaki, torby, kubki, długopis, smycz, papeterię e-mail, grafikę newslettera (elektronicznego), szablon prezentacji multimedialnej, szablon nadruku na płyty CD/DVD, - opis kolorów logotypu w różnych paletach kolorów (CMYK /PANTONE), - Wykonawca przekaże materiały w formie wydruku oraz płytę CD z cyfrowym zapisem w plikach CDR oraz JPEG zaprojektowanych elementów. c) Strategia komunikacji produktu Kajakiem po Bystrzycy i Wieprzu obejmująca następujące działania: - określenie celów komunikacyjnych (na poziomie reklamowym), - identyfikacja targetów komunikacyjnych (w ujęciu mediowym), - Pozycjonowanie, - określenie USP (Unique Selling Points) markowego produktu turystycznego, - świat i klimat przekazu markowego produktu turystycznego, - dobór narzędzi i kanałów komunikacji, d) przeprowadzenie wizji lokalnych, zakładających wizyty w obiektach bazy turystycznej i uzupełniającej, a także w atrakcjach kulturowych i przyrodniczych, jak i infrastrukturze sportowo-rekreacyjnej na obszarze wyznaczonym przez produkt turystyczny oraz przeprowadzenia wywiadów indywidualnych z minimum 20 osobami zaangażowanymi w działania związane z rozwojem oferty szlaku kajakowego mające na celu wskazanie ich oczekiwań, postrzeganych szans rozwoju i barier, 4) w etapie drugim Wykonawca wykona następujące elementy składające się na przedmiot zamówienia: a) Plan rozwoju produktu turystycznego Kajakiem po Bystrzycy i Wieprzu, powstały w wyniku i na podstawie: - wizji lokalnych, zakładających wizyty w obiektach bazy turystycznej i uzupełniającej, a także w atrakcjach kulturowych i przyrodniczych, jak i infrastrukturze sportowo-rekreacyjnej na obszarze wyznaczonym przez produkt turystyczny, - przeprowadzenia wywiadów indywidualnych z minimum 20 osobami zaangażowanymi w działania związane z rozwojem oferty szlaku kajakowego mające na celu wskazanie ich oczekiwań, postrzeganych szans rozwoju i barier, - zidentyfikowania kierunków rozwoju turystycznego obszaru objętego projektem Kajakiem po Bystrzycy i Wieprzu w oparciu o audyt zasobów przyrodniczych, walorów naturalnych i antropogenicznych, kultury regionalnej, uwarunkowań historycznych, wydarzeń i atrakcji kulturowych. Kierunki opracowane mają być na podstawie zdiagnozowanego potencjału poszczególnych gmin i miasta z obszaru objętego projektem, zewnętrznych szans rozwoju i możliwości nawiązania współpracy kulturalno-turystycznej członków projektu, - stworzenia mapy produktowej obszaru wskazującej punkty węzłowe na szlaku (min. 8-12 obszarów), - przeprowadzenia minimum 3 spotkań o charakterze konsultacji społecznych, które odbędą się w Lubartowie, Rykach i Lublinie, - przeprowadzenie spotkania podsumowującego, na którym mają zostać omówione (z przedstawicielami samorządu, społeczności lokalnej, i przedsiębiorców z branży turystycznej) przyjęte kierunki strategiczne. Spotkanie ma się odbyć w Lublinie. b) Wizualizacja multimedialna prezentująca szlak wodny Bystrzycy i Wieprza. - Wizualizacja ma przedstawiać, w postaci mapy interaktywnej, m.in. najważniejsze zabytki, atrakcje turystyczne, miejsca odpoczynku i tzw. punkty węzłowe szlaku. Punkty węzłowe mają zostać zidentyfikowane w oparciu o wcześniej opracowany plan rozwoju produktu turystycznego Kajakiem po Bystrzycy i Wieprzu. Na mapie zostaną również wskazane miejsca, gdzie będą przeprowadzone planowane inwestycje. - Każde miejsce kluczowe na szlaku zwane punktem węzłowym ma zostać pokazane przy pomocy co najmniej dwóch panoram 3600. W postaci panoram powinny zostać również pokazane atrakcje znajdujące się wzdłuż szlaku, które mają być pokazane przez dwie lub trzy panoramy 3600 oraz przykładową galerię zdjęć. Na podstawie minimum 8 wybranych (w porozumieniu z Zamawiającym) punktów węzłowych i minimum 10 atrakcji turystycznych powstać ma wirtualny spacer składający się z około 40-50 panoram 3600. - Panoramy powinny zostać wykonane w rozdzielczościach umożliwiających ich późniejsze wykorzystanie w drukowanych materiałach promocyjnych i informacyjnych dotyczących szlaku (takich jak broszury, foldery czy tablice informacyjne). Rozdzielczość panoram przy szerokości 1 metra powinna wynosić 300 dpi. c) Opracowanie i druk folderu mającego charakter oferty inwestycyjnej zawierającego prezentację potencjału gospodarczego obszaru objętego projektem Kajakiem po Bystrzycy i Wieprzu (m.in. teksty, zdjęcia, mapa obszaru) wg następującego opisu: - format: A4, - nakład: 4000 sztuk, - gramatura papieru: okładka 250 gm2, środek 250 gm2, - kolorystyka: okładka 4+4 , środek 4+4, - liczba stron: 12 (8 stron + okładka), - uszlachetnianie: folia matowa, - inne: zszywany. Zawartość merytoryczna folderu: - wstęp, - opis projektu, - dokładna mapka z zaznaczonym szlakiem spływu, - opis szlaku z uwzględnieniem punktów węzłowych oraz atrakcji turystycznych, które można zobaczyć w trakcie spływu - zakres możliwości inwestycyjnych dotyczących omawianego obszaru. d) Przeprowadzenie badań B2B wśród potencjalnych inwestorów, które określą kryteria brane przez przedsiębiorców pod uwagę przy wyborze lokalizacji inwestycji, wskażą postrzegane możliwości inwestycyjne w obszarze projektu Kajakiem po Bystrzycy i Wieprzu, oczekiwania co do sposobu prezentacji oferty inwestycyjnej w ramach projektu oraz postrzegane bariery inwestycyjne - Zamawiający pozostawia Wykonawcy wybór technik i metod badawczych niezbędnych do osiągnięcia celów badania, ale zakłada się, że na różnych jego etapach badanie będzie wykorzystywało co najmniej: - techniki ilościowe (na próbie co najmniej 300 respondentów); - techniki jakościowe (co najmniej 25 wywiadów). Celami etapu badawczego jest: - ustalenie oczekiwań wobec możliwości inwestycji na omawianym obszarze, - wskazanie możliwości inwestycyjnych, - określenie barier oraz oczekiwań co do możliwości inwestycyjnych, - określenie oczekiwań wobec władz samorządów w zakresie wsparcia procesu inwestycyjnego, standardów informowania itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793420003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin/powiatlublin/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach