Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony nr M-19/2016 na dostawę rękawic jednorazowego użytku

Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska 97
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3545587 , fax. 052 3574667
  • Data zamieszczenia: 2016-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
    ul. Poznańska 97 97
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3545587, fax. 052 3574667
    REGON: 09235878000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony nr M-19/2016 na dostawę rękawic jednorazowego użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    P r z e d m i o t e m zamówienia jest dostawa rękawic jednorazowego użytku opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 1. Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 3 częściach.; 2. Każda część zamówienia określona będzie dalej w SIWZ mianem - ZADANIE, które zostało oznaczone w dokumentacji jako zadanie od nr 1 do 3. 3. Każde z zadań stanowi odrębny przedmiot zamówienia. a) Zakres i wielkość każdego zadania została przedstawiona szczegółowo w: formularzach asortymentowo - cenowych, oznaczonych i opisanych w SIWZ jako Załącznik nr 2, w których szczegółowo podano wymagany asortyment, b) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego zadania lub dla całości zamówienia. 4. Czas trwania realizacji zamówienia określony na 12 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 184243000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium ustala się w  następującej kwocie: zadanie 1-12.000,00 zł zadanie 2- 1.000,00 zł zadanie 3- 1.600,00 zł 2. Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu na wskazany rachunek bankowy: GETIN NOBLE Bank Spółka Akcyjna z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33,   01-208 Warszawa. Nr rachunku:  69 1560 0013 2514 6086 2000 0004. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacać przelewem na wskazane konto. 4. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji  ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty w formie nienaruszonego oryginału lub zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert  tj. do dnia 06.07.2016r. do  godz. 9:30 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia  publicznego, za wyjątkiem Wykonawcy  , którego oferta została uznana za najkorzystniejszą -z zastrzeżeniem art. 46  ust. 4 a ustawy Pzp. oraz niezwłocznie  na wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem  terminu spływania ofert. b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy  na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy  w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. XIV.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Termin związania ofertą  został określony na 30 dni i jego bieg rozpoczyna się od terminu  składania ofert . XV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferta winna być sporządzona na FORMULARZU OFERTOWYM, stanowiącym   załączniki nr 1 i nr 2. 2. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami punktu IX i X SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca, jako załącznik do oferty, dołączy kopię dokumentu, winna ona być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. 3. Oferta winna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz  przepisami ustawy  Pzp. 4. Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 5. Oferta powinna być napisana w języku polskim w sposób trwały (np. na maszynie do pisania, komputerze, długopisem lub nieścieralnym atramentem) oraz winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Wszystkie strony oferty, załączniki oraz wszelkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany lub poprawki powinny być podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do występowania w imieniu oferenta. 7. Zaleca się ponumerowanie stron oferty. Załączniki do oferty stanowiące jej integralną część winny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8. Dokumenty, co do których oferent zastrzega ich poufność i które nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania  należy zgrupować i oddzielić je od pozostałej części oferty, w sposób uniemożliwiający wgląd do nich przez przedstawicieli pozostałych wykonawców. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe zabezpieczone przez Wykonawcę dokumenty określone jako zastrzeżone. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty w przypadkach określonych przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z   2015 r. poz. 2164 )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszozino.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach