Powiat Łańcucki ogłasza przetarg
- Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2256971 , fax. 017 2256970
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Łańcucki
ul. Mickiewicza 2 2
37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
tel. 017 2256971, fax. 017 2256970
REGON: 69058137600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstlancut.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAKUP WYPOSAŻENIA SIŁOWNI SZKOLNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla siłowni Zespołu Szkół Technicznych w Łańcucie obejmującego matę zapaśniczą dla sportów walki i gimnastyki, pokrowiec na materace oraz ławkę do trójboju siłowego ze stałym stojakiem i poręczami asekuracyjnymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374200008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2) Posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie zamówienia. Wykonał co najmniej 2 dostawy sprzętu odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. 3) Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, przedstawi on pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedłoży w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 w zw. z art. 26 ust. 2b ustawy. 3) Oświadczenie wykonawcy że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru (zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) wykazu wykonanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej 2 dostawy sprzętu odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; Jednocześnie wraz z ofertą należy złożyć: 6) Formularz cenowy. 7) Zaparafowane Istotne postanowienia umowne. 8) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 9) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1należy przedłożyć: zamiast dokumentów opisanych w punkcie 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów każdy wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zstlancut.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem niezbędnego wyposażenia sali gimnastycznej i sali do gimnastyki korekcyjnej w Szkole Podstawowej Nr 9 w Mielcu z podziałem na części: Część nr 1 - dostawa i montaż urządzeń sportowych w sali gimnastycznej i sali do gimnastyki korekcyjnej Część nr 2 - dostawa urządzeń audio (nagłośnienie sali gimnastycznej)
Dodano: 2016-07-22 - Doposażenie sali gimnastycznej, siłowni oraz boiska zewnętrznego w sprzęt sportowy w miejscowości Zawadka Osiecka w Gminie Osiek Jasielski
Dodano: 2014-03-11 - Dostawa wyposażenia do sali gimnastycznej i sali lekcyjnej Zespołu Szkół w Gnojnicy Dolnej, gdzie zastosowano podział na zadania.
Dodano: 2013-10-31