Powiat Konecki ogłasza przetarg
- Adres: 26-200 Końskie, ul. Staszica 2
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 372 41 34 , fax. 0-41 372 83 20
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Konecki
ul. Staszica 2 2
26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 372 41 34, fax. 0-41 372 83 20
REGON: 29100938900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę urządzeń i licencji oraz wykonanie usługi w ramach wdrożenia systemu biometrycznego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń i licencji oraz wykonanie usługi w ramach wdrożenia systemu biometrycznego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich : 1. Czytnik linii papilarnych z oprogramowaniem dla stacji klienckich - Identix Biotouch DFR 500 USB lub równoważny- 67 szt. 2. Oprogramowanie dla kontrolera domeny - Identix Biologon Security System 4 lub równoważne - 1 szt. 3. Licencje dostępowe do kontrolera domeny - Identix Biologon Server License lub równoważne - 67 szt. 4. Windows Svr CAL 2003 (device CAL) (MOLP) - 35 szt. Wdrożenie obejmuje: 1.2Wdrożenie Active Directory w PUP Końskie oraz w 2 zdalnych lokalizacjach w Stąporkowie i Końskich. 2. Podłączenie 67 stacji roboczych do Active Directory w PUP Końskie oraz w 2 zdalnych lokalizacjach w Stąporkowie i Końskich. 3. Instalacja sieciowego systemu biometrycznego na kontrolerze domeny. 4. Instalacja klienckiego systemu biometrycznego wraz z czytnikami linii papilarnych na 67 stacjach roboczych- w trzech lokalizacjach. 5. Nadzorowanie rejestracji wzorców biometrycznych oraz kalibracja klienckiego systemu biometrycznego na 67 stacjach roboczych wraz z przeszkoleniem przystanowiskowym 67 użytkowników z zakresu użytkowania - w trzech lokalizacjach. 6. Szkolenie dla informatyków (3 osoby) z zakresu przeprowadzonego wdrożenia. 7. Wdrożenie mechanizmu uwierzytelniania biometrycznego w aplikacji SyriuszStd oraz PSZ.eDOK w oparciu o ścisłą integrację z sieciowym systemem biometrycznym. 8. Instalacja Novell Netware na maszynie wirtualnej zainstalowanej w środowisku SLES 10 wraz z przeniesieniem instalacji systemu bazodanowego Progress 7.3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 oraz w art. 24 ust.1 : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 , Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. KONSORCJUM W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki opisane powyżej będą oceniane łącznie .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Zasady ogólne dotyczące dokumentów. Do oferty Wykonawcy zobowiązani są dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Podpisane przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną / uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną / uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną / uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne, jeżeli oferta składana jest przez pełnomocnika . Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których wykonywania pełnomocnik jest upoważniony. 6. Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. B. Zasady dotyczące dokumentów składanych przez konsorcjum. 1. Każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne zobowiązany jest do odrębnego złożenia dokumentów wskazanych w pkt 2 - 4. Dokumenty wymienione w pkt 1 składane są w zakresie w jakim niezbędne jest to do wykazania się spełnianiem warunków udziału w postępowaniu ( nie muszą być składane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie ). 2. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności , co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. C. Zasady dotyczące dokumentów składanych przez podmioty zagraniczne. 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w lit. A niniejszego rozdziału : 1) pkt 2-4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. Dokumenty o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument , o który mowa w ust.1 pkt.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.konskie.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2015-10-01 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2013-11-15 - Zakup i dostawa: zestawu sieciowej pamięci dyskowej, dysków do serwerów, przełączników sieciowych, pamięci operacyjnej RAM do serwerów, wysokowydajnych laserowych drukarek monochromatycznych dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
Dodano: 2012-11-21 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do przeprowadzania zajęć k.onfigurowanie i eksploatacja sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
Dodano: 2012-11-09 - Dostawa zasilania awaryjnego (UPS) w pomieszcze-niu serwerowni SPZZOZ w Sandomierzu
Dodano: 2010-01-18 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2009-11-19 - Dostawa i montaż klimatyzacji w pomieszczeniach serwerowni i centrali telefonicznej oraz dostawa zasilania awaryjnego (UPS) w pomieszczeniu serwerowni SPZZOZ w Sandomierzu
Dodano: 2009-09-08 - Dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Dodano: 2009-07-17