Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę szczepionek objętych programem profilaktyki zakażeń wirusem RS u dzieci

Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25371 Kielce, ul. Prosta
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 618 525 , fax. 413 687 424
  • Data zamieszczenia: 2018-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach
    ul. Prosta 30
    25371 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 618 525, fax. 413 687 424
    REGON: 29050391100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpgin.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę szczepionek objętych programem profilaktyki zakażeń wirusem RS u dzieci
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego szczepionek objętych programem profilaktyki zakażeń wirusem RS u dzieci. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu i ilości znajduje się w zestawieniu asortymentowo-cenowym przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. Niniejsze zestawienie stanowi roczne zapotrzebowanie szpitala w szczepionki objęte programem profilaktyki zakażeń wirusem RS u dzieci, podane ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Dostawę należy prowadzić sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami częściowymi zgłaszanymi przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem, czas dostawy do siedziby Zamawiającego nie może być dłuższy niż 120 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33651600-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda od Wykonawców uczestniczących w postepowaniu przetargowym przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że obrót asortymentem będącymi przedmiotem zamówienia jest prowadzony w trybie i na zasadach przewidzianych w aktualnych i powszechnie obowiązujących przepisach prawnych – Koncesja, zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, które należy dołączyć do oferty przetargowej: ofertę przetargową – Załącznik nr 1 do SIWZ, formularz asortymentowo-cenowy oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ, wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO dołączony jako Załącznik nr 7 do SIWZ, klauzulę informacyjną dołączona jako Załącznik nr 8 do SIWZ, Ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Po terminie otwarcia ofert Zamawiający będzie wymagał od Wykonawców dokumentów potwierdzających dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami np.: aktualną na dzień otwarcia ofert Kartę Charakterystyki Produktu Leczniczego, zawierająca potwierdzoną datę jej zatwierdzenia lub częściowej zmiany tekstu itp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach