Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę środków dezynfekcyjnych

Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-371 Kielce, ul. Prosta
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 618 525 , fax. 413 687 424
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach
    ul. Prosta 30
    25-371 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 618 525, fax. 413 687 424
    REGON: 29050391100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpgin.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę środków dezynfekcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres wyspecyfikowanego asortymentu poszczególnych części zamówienia, znajduje się w ofercie asortymentowo-cenowej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania od 1 do 4. Wszystkie pozycje dotyczące przedmiotu zamówienia w danym zadaniu stanowią jedną całość i nie podlegają wyłączeniu. Wykonawca przystępujący do postępowania przetargowego winien zaoferować realizację danego zadania w całości, bez dzielenie go na poszczególne pozycje. W przypadku gdy oferta jednego Wykonawcy złożona na więcej niż jedno zadanie niniejszego postępowania, okaże się najkorzystniejsza, Zamawiający zawrze jedną umowę na realizację zamówienia publicznego. Zadanie nr 1 – Preparaty do dezynfekcji rąk, powierzchni, inkubatorów. Zadanie nr 2 – Środki do dezynfekcji narzędzi, rąk i ciała. Zadanie nr 3 – Preparaty do dezynfekcji skóry i powierzchni. Zadanie nr 4 – Profesjonalne środki czystości. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 175); ustawie z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U 2019.0.499); ustawie z dnia 9 października 2015r. o produktach biobójczych (t.j. Dz.U. 2018.122 ze zm.); rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 4 grudnia 2015. W sprawie prowadzenia Wykazu Produktów Biobójczych (tj. Dz.U. 2015.2045 ze zm.); ustawie z dnia 18.03.2011r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (tj. Dz.U. 2016.1718 ze zm.). Ponadto Zamawiający wymaga, aby: Asortyment był dostarczany w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach, opakowania jednostkowe posiadały zamknięcia, które gwarantują pełną szczelność przed i po wielokrotnym otwarciu oraz plomby jednorazowe (jeżeli dany produkt posiada) ulęgające samozniszczeniu w trakcie pierwszego otwarcia, dostarczane środki dezynfekcyjne posiadały etykiety w języku polskim wraz z instrukcją bezpieczeństwa ich stosowania i datą przydatności do stosowania, do oferty przetargowej Wykonawca dołączył dokumenty zawierające parametry użytkowe zaoferowanych środków dezynfekcyjnych (stężenie, spektrum działania, karty charakterystyki).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę przetargową (Załącznik nr 1 do SIWZ). Ofertę asortymentowo-cenową (Załącznik nr 2 do SIWZ). Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ. Dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami zgodne z opisem zawartym w Załączniku nr 2 zestawienie asortymentowe w szczególności: - dokumenty zawierające parametry użytkowe zaoferowanych środków dezynfekcyjnych (stężenie, spektrum, działania, czas działania, sposób przygotowania preparatu np. ulotki informacyjne) karty charakterystyki oferowanych produktów, - dla preparatów biobójczych pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktami biobójczymi, - dla preparatów leczniczych – pozwolenia na obrót produktami leczniczymi, - w przypadku wyrobów medycznych – certyfikat CE o zgodności z dyrektywą 93/42 EEC, - Zamawiający do ustalenia parametrów działania mikrobiologicznego wymaga, zwalidowanych i zgodnych z normami europejskimi badań preparatów dezynfekcyjnych. Dokumentem potwierdzającym przeprowadzenie badań i uzyskanie wymaganych wyników są zaświadczenia (certyfikaty) wydane przez uprawnione instytucje na podstawie badań oraz raporty badań mikrobiologicznych wydane przez akredytowane laboratoria posiadające system jakości GLP (Dobrej Praktyki Laboratoryjnej). Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające przeznaczenie preparatów oraz parametry ich działania – spektrum, - pozostałe dokumenty wymagane w opisach asortymentowych zawartych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Próbki proponowanych środków dezynfekcyjnych zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informację o ilości próbek wymaganych przez Zamawiającego do oceny jakościowej zamieszczono w w/w Załączniku pod każdym Zadaniem. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w SIWZ. UWAGA! Jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami oferowane w przetargu wyroby nie wymagają posiadania któregoś z ww. dokumentów – Wykonawca składa stosowne oświadczenie z zaznaczeniem, której pozycji ono dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach