Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zadanie inwestycyjne w ramach programu rozwoju placów zabaw w formule zaprojektuj i wybuduj pn. „Zagospodarowanie terenów stanowiących własność Gminy Opole’’ .

Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45057 Opole, ul. Ozimska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 443 57 36, 77 446 61 65 , fax. 77 443 57 39
  • Data zamieszczenia: 2018-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu
    ul. Ozimska 19
    45057 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 443 57 36, 77 446 61 65, fax. 77 443 57 39
    REGON: 16155521000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzlk-opole.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zadanie inwestycyjne w ramach programu rozwoju placów zabaw w formule zaprojektuj i wybuduj pn. „Zagospodarowanie terenów stanowiących własność Gminy Opole’’ .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne obejmujące zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn. Zagospodarowanie terenów stanowiących własność Gminy Opole: ZADANIE 1: przy ul. Prószkowskiej w Opolu (nr dz. 26/26, 26/1 i 25/3 k.m. 38 obręb Szczepanowice); ZADANIE 2: przy ul. Wojska Polskiego w Opolu (nr dz. 25/8, 26/24, 20/2 i 19/3 k.m. 35 obręb Szczepanowice); ZADANIE 3: przy ul. 1 Maja w Opolu (nr dz. 10/87 k.m. 74 obręb Opole). 2) W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do następującego zakresu świadczeń: a) usługi wykonania dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące akty prawne w tym zakresie, b) uzyskania akceptacji oraz odbioru projektu przez Zamawiającego, c) uzyskania w imieniu inwestora (Zamawiającego) decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenie robót (w zależności od tego co będzie wymagane przepisami prawa), d) wykonania robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, e) uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane). 3)Zakres przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno - użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz (odpowiednio dla ZADANIA 1 – załącznik nr 1a, dla ZADANIA 2 – załącznik nr 1b, dla ZADANIA 3 – załącznik nr 1c). 4) Dokumentacja projektowa zostanie przygotowana w oparciu o opracowaną przez Wykonawcę i zaakceptowaną przez Zamawiającego koncepcję architektoniczną. 5) Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym dobór urządzeń, technologii oraz standardu wykończenia w rozwiązaniach projektowych. 6) Dokumentacja projektowa musi być przygotowana w formie papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD. 7) Części składowe dokumentacji projektowej (dla każdego zadania oddzielnie): a) projekt zagospodarowania terenu wraz z opisem technicznym zastosowanych urządzeń, obiektów małej architektury - (4 egz.), b) przedmiar robót - (1 egz.), c) kosztorys inwestorski - (1 egz.). 8) Dokumentacja projektowa musi być opracowana zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w tym m.in. z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (test jedn. Dz.U. 2013 poz. 1129). 9) Kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (DZ.U. 2004 nr 130 poz. 1389 z późn. zm.). 10) Wykonawca jest obowiązany zapewnić udział w opracowaniu dokumentacji osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań projektowych. W szczególnym przypadku Wykonawca może powierzyć wykonanie niektórych prac osobom trzecim tylko za pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za całość dokumentacji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 11) W przypadku, gdyby okazało się w trakcie realizacji inwestycji, iż dokumentacja nie jest kompletna, wymaga uzupełnień lub posiada wady Wykonawca jest zobowiązany bez dodatkowego wynagrodzenia niezwłocznie ją uzupełnić, natomiast wady usunąć tak, aby można było zrealizować w pełni cel, któremu ma służyć oraz nie powodować przestojów w realizacji inwestycji i nie narażać Zamawiającego na straty z tego tytułu. 12) W zakresie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) pokrycia kosztów podłączenia oraz poboru wody i energii elektrycznej związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, b) ustanowienia kierownika budowy o ile jest wymagany przepisami prawa (zakres działania kierownika budowy określa art.22 i art.23 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 poz. 290 z późn. zm.) , c) sporządzenia lub zapewnienia sporządzenia, przed rozpoczęciem robót, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (planu bioz), uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. (Dz.U. z 2003r. nr 120, poz. 1126), d) stosowania ustawy z dnia 07 lipca 1994r. – Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 poz. 290 z późn. zm.), e) stosowania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. nr 120, poz. 1126), f) stosowania innych przepisów mających na celu zachowanie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zdrowia i życia przy wykonywaniu robót objętych niniejszym zamówieniem, w tym w szczególności rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy – (Dz.U. z 2003r. nr 169, poz. 1650 z późniejszymi zmianami), g) zapewnienia w czasie budowy na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów BHP, h) ubezpieczenia zakresu robót objętych zamówieniem (OC kontrakt) na czas realizacji umowy w wysokości minimum 100 000 zł, i) zgłaszania inspektorowi nadzoru terminu zakończenia robót podlegających zakryciu. O ile Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć te roboty lub wykonać odpowiednie odkucia lub otwory niezbędne do zbadania wykonanych robót, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt. Zamawiający odbiera roboty, o których mowa wyżej w terminie do 3 dni od daty powiadomienia, j) do umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organów państwowego nadzoru budowlanego oraz udostępnienia im niezbędnych, wymaganych dokumentów, k) w razie uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót naprawić je i doprowadzić do stanu poprzedniego bez żądania dodatkowego wynagrodzenia. l) okazania na każde żądanie Zamawiającego (inspektora nadzoru) certyfikatu bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w stosunku do wskazanych materiałów czy urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach