Gmina Nasielsk ogłasza przetarg
- Adres: 05-190 Nasielsk, ul. Elektronowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 236 933 000 , fax. 236 912 470
- Data zamieszczenia: 2019-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nasielsk
ul. Elektronowa 3
05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie
tel. 236 933 000, fax. 236 912 470
REGON: 52849790913 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasielsk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Przetarg nieograniczony na zadania pod nazwą: 1.Budowa brakujących odcinków dróg asfaltowych 2. Przebudowa ulicy Osińskiego w Nasielsku'' - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje: Część 1: Budowa brakujących odcinków dróg asfaltowych A.Odcinek A o długości 0,212 km : - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - podbudowa i nawierzchnia, - oznakowanie; B.Odcinek B o długości 0,315 km: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - podbudowa i nawierzchnia, - zjazdy indywidualne, - oznakowanie; C.Odcinek C o długości 0,862 km: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - podbudowa i nawierzchnia, - oznakowanie. Część 2: Przebudowa ulicy Osińskiego w Nasielsku - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - podbudowa, - nawierzchnia, - elementy ulic, - odwodnienie, - oznakowanie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla Części 1 – 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), - dla Części 2 - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 2018, poz. 110 z późn. zm). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Nasielsk nr: 27 8226 0008 0000 1746 2000 0034 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IZP.271.2.2019 - Część nr ………” (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy). Dokument potwierdzający wpłatę musi być dołączony do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 109 /I piętro/ 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku polegania na takich zasobach –załącznik nr 8 do SIWZ, - dokument pełnomocnictwa w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców, o zakresie co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie), - dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie), chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 Pzp., - kosztorys ofertowy, - dokument potwierdzający wpłatę wadium w formie pieniądza musi być dołączony do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Remont chodników, wjazdów, parkingów oraz ulic na terenie Gminy Michałowice”
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa ulicy Komorowskiej w Pęcicach Małych
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa drogi gminnej Płocochowo – Kokoszka na odcinku o długości 2800 m.b.
Dodano: 2024-05-14 - „Remont drogi wojewódzkiej nr 787 w km 8+800 do km 9+920, gmina Pionki, powiat radomski, województwo mazowieckie.” – nr postępowania 060/24
Dodano: 2024-05-07 - Przebudowa drogi gminnej nr 160112W w miejscowości Tartaczek
Dodano: 2024-05-07 - Przebudowy (modernizacje) dróg gminnych: Żochy - Sarnowa Góra, Radziwie - Zielona, Dąbrowa - Żochy, w miejscowości Brodzięcin i miejscowości Skarżynek.
Dodano: 2024-04-30 - Remont drogi gminnej w miejscowości Wola Polska, gmina Jakubów
Dodano: 2024-04-29 - USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2024-04-26 - Przebudowa dróg w miejscowościach Raczyny i Lipiny
Dodano: 2024-04-22 - Budowa chodnika wraz z przystankami przy drodze powiatowej 2701W w Izabeli
Dodano: 2024-04-20