Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: WYKONANIE TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI Z SIEDZIBĄ W GDYNI PRZY ULICY SANDOMIERSKIEJ 7

Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80819 Gdańsk, ul. Okopowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 214 817 , fax. 583 214 810
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
    ul. Okopowa 15
    80819 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 214 817, fax. 583 214 810
    REGON: 19123609400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: WYKONANIE TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI Z SIEDZIBĄ W GDYNI PRZY ULICY SANDOMIERSKIEJ 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Termomodernizacja budynku o powierzchni całkowitej 1.381,00 m2 wraz z ociepleniem stropodachu, wymianą okien, drzwi zewnętrznych, wymianą instalacji c.o., modernizacją instalacji c.w.u., zmianą źródła ciepła na instalację składającą się z dwóch gazowych absorpcyjnych pomp ciepła oraz dwóch kondensacyjnych kotłów gazowych w wersji wyciszonej wraz z kompletna armaturą, wymiana oświetlenia na energooszczędne, izolacja fundamentów, remont schodów zewnętrznych, opaska wokół budynku, roboty teletechniczne, montaż podnośnika dla niepełnosprawnych. 2. Realizacja kompleksowych zadań związanych z poprawą wykorzystania oraz wytwarzania energii elektrycznej i cieplnej w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Gdyni przy ul. Sandomierskiej 7, zgodnie z dokumentacją projektową z nimi związaną, przedmiarem robót i kosztorysem nakładczym, audytem energetycznym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Zamawiający w roku 2018 dysponuje środkami finansowymi w wysokości : 334.616,62 zł brutto. Zamawiający dokona płatności pierwszej faktury w dniu 14.11.2018 r. Ponadto Zamawiający wystąpił do Ministerstwa Finansów o uruchomienie środków finansowych w ramach umowy, zaplanowanych do wydatkowania w 2018 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz Oferty ( zał. nr 1); Uwaga : podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach 2.W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. 3. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 4. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 5. Wykonawca/podwykonawca musi posiadać doświadczenie i wiedzę w wykonywaniu absorpcyjnych pomp ciepła wraz z gazowymi kotłami kondensacyjnymi od min. 3 lat oraz przedstawić referencje w zakresie wykonawstwa i eksploatacji absorpcyjnych pomp ciepła wraz z gazowymi kotłami kondensacyjnymi. 6. Wykonawca/podwykonawca musi posiadać i przedstawić odpowiednie certyfikaty od danego producenta pomp ciepła oraz przedstawić zaświadczenia potwierdzające uczestnictwo w szkoleniach w wykonywaniu instalacji absorpcyjnych pomp ciepła wraz z gazowymi kotłami kondensacyjnymi. 7. Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wraz z ofertą, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w szczególności w zakresie budowlano-instalacyjnym obejmującym montaż wraz z uruchomieniem zestawów składających się z absorpcyjnych pomp ciepła oraz kondensacyjnych kotłów gazowych o łącznej znamionowej mocy cieplnej minimum 140 kW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach