Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: WYKONANIE ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH, ELEKTRYCZNYCH I SANITARNYCH ZGODNIE Z ZAŁĄCZONYMI KOSZTORYSAMI INWESTORSKIMI W BUDYNKACH A, C I E ORAZ PRZY ZAGOSPODAROWANIU TERENU KMP W SŁUPSKU

Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80819 Gdańsk, ul. Okopowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 214 817 , fax. 583 214 810
  • Data zamieszczenia: 2018-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
    ul. Okopowa 15
    80819 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 214 817, fax. 583 214 810
    REGON: 19123609400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: WYKONANIE ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH, ELEKTRYCZNYCH I SANITARNYCH ZGODNIE Z ZAŁĄCZONYMI KOSZTORYSAMI INWESTORSKIMI W BUDYNKACH A, C I E ORAZ PRZY ZAGOSPODAROWANIU TERENU KMP W SŁUPSKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Wykonanie robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych zgodnie z załączonymi kosztorysami inwestorskimi w budynkach A, C i E oraz przy zagospodarowaniu terenu KMP w Słupsku. Postęp robót będzie ewidencjonowany w dzienniku budowy, który jest obecnie prowadzony przez Wykonawcę zadania „Adaptacja obiektów Komendy Miejskiej Policji w Słupsku ul. 3 Maja 1 tj. część pomieszczeń budynku A, budynek C, budynek E, budynek trafostacji, kojce dla psów, wiata wraz z myjnią, wybrane elementy zagospodarowania terenu wraz z sieciami”. Wykonawca tych robót będzie dalej zwany Generalnym Wykonawcą. Roboty budowlane dotyczące niniejszego zamówienia, prowadzone będą pod nadzorem kierownika budowy Generalnego Wykonawcy, który obecnie jest w trakcie realizacji budowy„Adaptacja obiektów Komendy Miejskiej Policji w Słupsku ul. 3 Maja 1 tj. część pomieszczeń budynku A, budynek C, budynek E, budynek trafostacji, kojce dla psów, wiata wraz z myjnią, wybrane elementy zagospodarowania terenu wraz z sieciami” Wykonawca obowiązany jest dostosować sposób realizacji przedmiotu zamówienia do zasad koordynacji z robotami budowlanymi ustalanymi na bieżąco przez Generalnego Wykonawcę. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, winien każdorazowo uzgodnić wejście na teren budowy z generalnym Wykonawcą. Po zawarciu umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą teren budowy zostanie przekazany pomiędzy Generalnym Wykonawcą a Wykonawcą w terminie 7 dni roboczych przy udziale Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz Oferty ( zał. nr 1); Uwaga : podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach 2.W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. 3. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 4. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach