Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych głębokiej modernizacji energetycznej budynków użyteczności publicznej dla zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków administracji skarbowej województwa lubelskiego”

Izba Administracji Skarbowej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-883 Lublin, ul. T. Szeligowskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 452 23 00 , fax. 81 452 23 06
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
    ul. T. Szeligowskiego 24
    20-883 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 452 23 00, fax. 81 452 23 06
    REGON: 102287700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubelskie.kas.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych głębokiej modernizacji energetycznej budynków użyteczności publicznej dla zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków administracji skarbowej województwa lubelskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych głębokiej modernizacji energetycznej budynków użyteczności publicznej dla zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków administracji skarbowej województwa lubelskiego” związanej z realizacją przez Izbę Administracji Skarbowej w Lublinie umowy o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś Priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej, zgodnie warunkami zawartymi w niniejszej „SIWZ”. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części (zadania 1 - 3). Zadanie nr 1 - Termomodernizacja budynku Urzędu Skarbowego w Białej Podlaskiej, ul. Prosta 19, 21-500 Biała Podlaska. Zdanie nr 2 - Termomodernizacja budynku Urzędu Skarbowego w Lubartowie, ul. Mickiewicza 6, 21-100 Lubartów. Zadanie nr 3 - Termomodernizacja budynku Urzędu Skarbowego w Łukowie, ul. Międzyrzecka 72a, 21-400 Łuków. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdz. III SIWZ i załącznikach nr 1.1 - 1.3 do SIWZ. 4. Sfinansowanie wszystkich robót objętych niniejszym zamówieniem planowane jest w roku 2019.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1) dla Zadania nr 1 - 24.000,00 zł (dwadzieścia cztery tysiące złotych); 2) dla Zadania nr 2 - 8.000,00 zł (osiem tysięcy złotych); 3) dla Zadania nr 3 - 12.000,00 zł (dwanaście tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w formach i na zasadach określonych w rozdz. IX SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę w formie oryginału; 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy – w oryginale; 3) Dowód wniesienia wadium; 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W szczególności nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione; 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w postępowaniu albo pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach