Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie otworu awaryjnego nr 4 na terenie trzeciorzędowego ujęcia gminnego w miejscowości Czerlejnko gmina Kostrzyn

Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Poznańska 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618178239 , fax. 061 8970908
  • Data zamieszczenia: 2015-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny
    ul. Poznańska 2 2
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 0618178239, fax. 061 8970908
    REGON: 63202363500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl zakładka: Zakład Komunalny Przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka administracyjna jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie otworu awaryjnego nr 4 na terenie trzeciorzędowego ujęcia gminnego w miejscowości Czerlejnko gmina Kostrzyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie otworu awaryjnego nr 4 na terenie trzeciorzędowego ujęcia gminnego w miejscowości Czerlejnko gmina Kostrzyn, działka o numerze ewidencyjnym 235/4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacja projektowa i przedmiary robót stanowiące załącznik do SIWZ. 1.Szczegółowy zakres zamówienia 1.1.Wykonanie otworu awaryjnego nr 4 o głębokości około 150 m. na terenie gminnego ujęcia wody w miejscowości Czerlejnko na działce o numerze ewidencyjnym nr 235/4.1.2. Otwór należy wykonać zestawem wiertniczym do wierceń udarowych bez użycia płuczki, wyposażony w silnik spalinowy. Dopuszcza się odwiercenie otworu metodą obrotową przy zachowaniu średnicy kolumny filtrowej i odpowiedniej grubości obsypki wokół filtra.1.3.Głębokość projektowanego otworu wyniesie około 150,0m, którą planuje się osiągnąć w osłonie pięciu kolumn rur wiertniczych, stalowych fi 508mm, 457mm, 406mm, 355mm i 298,5mm. Rury fi 355mm, 406mm, 457mm i 508mm po zafiltrowaniu otworu zostaną wyciągnięte, natomiast fi 298,5mm zostaną pozostawione na głębokości 124,0m jako rury studzienne osłonowe.W otworze projektuje się zabudowę kolumny filtrowej z rur PVC typu KV zgodnych z normą DIN 4925) na głębokości 150,0m, o następującej konstrukcji:rura podfiltrowa DN 125mm śr. zew. fi 140mm, typ KV długości 2,0m.filtr siatkowy DN 125mm śr. zew. fi 140mm, typ KV długości 8,0m,rura międzyfiltrowa DN 125 mm śr. zew. fi 140mm, typ KV długości 5,0m.filtr siatkowy DN 125mm śr. zew. fi 140mm, typ KV długości 11,0m,rura nadfiltrowa DN 125mm śr. zew. fi 140mm, typ KV długości 20,0m, Wokół filtra należy wykonać obsypkę kwarcową o granulacji odpowiedniej do uziarnienia ujętej warstwy wodonośnej.1.4.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania badań granulometrycznych skał obejmujących próbki piasków przewidzianych do zafiltrowania mioceńskiej warstwy wodonośnej. Pobór winien nastąpić w obecności Zamawiającego. 1.5.Pompowanie otworu należy wykonać wg następującego schematu:pompowanie oczyszczające zrywami przez okres konieczny do całkowitego oczyszczenia wody z zawiesin mineralnych - przyjmuje się 12 godz.dezynfekcja otworu i 24 godz. przerwa technologiczna, pompowanie pomiarowe parametryczne otworu, jednostopniowe z wydajnością około 40,0m3 h w czasie 24-72 godz. przerwa technologiczna na pomiary wzniosu zwierciadła wody w czasie 24godz. Wyniki próbnych pompowań - dostarczyć Zamawiającemu. Wyniki pompowania pomiarowego posłużą do określenia parametrów hydrogeologicznych i eksploatacyjnych otworu. 1.6.Wykonawca zobowiązany jest pod koniec pompowania pomiarowego do wykonania badań jakości wody surowej analiza fizyczno-chemiczna i bakteriologiczna, które zleci laboratorium posiadające akredytacje na własny koszt i uzyska pozytywne wyniki, które dostarczy Zamawiającemu. Pobór wody winien nastąpić w obecności Zamawiającego. 1.7.Pompę do próbnego pompowania dostarczy Wykonawca robot. 1.8.Wszystkie urządzenia i materiały stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji tj. wyprodukowane w 2015 r. 1.9.Zamawiający informuje, iż preferowana metodą wiercenia jest wiercenie udarowo - obrotowe w rurach osłonowych. Zamawiający dopuszcza wykonanie otworu metodą obrotową na prawy obieg płuczki, ale tylko do przewiercenia osadów słabo przepuszczalnych glin i iłów nad warstwą wodonośną, występujących od powierzchni terenu do głębokości ok. 120 m. Sama warstwę wodonośna przy wierceniu płuczkowym, należy przewiercić metodą na odwrotny obieg płuczki. Do przedstawienia kosztów obowiązuje ten sam kosztorys ofertowy. 1.10.Zamawiający dopuszcza również cementowanie kolumny rur okładzinowych. Metoda zamykania poziomów wodonośnych jest dowolna pod warunkiem prawidłowego wykonania prac, która zapobiegnie mieszaniu się wód z różnych poziomów wodonośnych. 1.11.Zamawiajacy dopuszcza zastosowanie do cementacji gotowego materiału wiążącego. 2.Do obowiązków Wykonawcy należy 2.1.Geodezyjne wytyczenie lokalizacji Otworu, które winno być przedstawione Zamawiającemu w celu uzyskania akceptacji. 2.2.Zgłoszenie prac na piśmie właściwemu terenowo organowi. 2.3.Opracowanie Planu ruchu zakładu górniczego i uzyskanie akceptacji przez właściwy organ oraz zatwierdzeniu przez Okręgowy Urząd Górniczy. 2.4.Opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej powykonawczej i sporządzenie dokumentacji hydrologicznej w formie aneksu wraz z uzyskaniem uzgodnień i zatwierdzeń wskazanych w projekcie robót geologicznych. 2.5.Zapewnienie stałego nadzoru geologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. 4.Materiały z rozbiórki, w tym gruz i zanieczyszczenia stanowią własność Wykonawcy i winny być usunięte poza teren robot z zachowaniem przepisów Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach tj. Dz.U. Nr 185, poz. 1243 ze zmianami Wykonawcę obciążają wszelkie obowiązki i koszty wynikające z przepisów ustawy o odpadach.5.Kompletna dokumentacja techniczna jest do wglądu w Zakładzie Komunalnym w Kostrzynie oraz jej kopia stanowi element specyfikacji istotnych warunków zamówienia.6.Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt robót, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji i rękojmi.7.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i zgodność wykonanych prac do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.8.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy. Termin gwarancji jakości wynosi min. 3 lata - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót przez Zamawiającego.9.Wszelkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. 10.Wykonawca jest zobowiązany do organizowania spotkań roboczych z Zamawiającym lub jego przedstawicielem 2 razy w miesiącu, celem omawiania postępu robót, chyba, że strony ustalą inaczej.11.Zgłaszanie Inspektorowi Nadzoru wykonanych robót, które ulegają zakryciu, stwierdzenie odbioru winno być odnotowane w dzienniku budowy.12.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu szkód zaistniałych na terenie budowy, w tym z tytułu zdarzeń losowych powstałych od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy do dnia protokolarnego odbioru robót, jak również pełną odpowiedzialność kontraktową z tytułu realizacji umowy, odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji jakości oraz odpowiedzialność deliktową. 13.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie warunków socjalnych i innych przepisanych prawem warunków i świadczeń dla swoich pracowników i osób zatrudnionych. 14.Ponoszenie kosztów doprowadzenia wody, energii elektrycznej, itp. do placu budowy oraz pokrywania wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy. 15.Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa geologicznego , górniczego, budowlanego, Polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej. 16.Stosowanie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną oraz wykonanego przedmiotu umowy. 17.Skompletowanie wszystkich dokumentów ,protokołów, certyfikatów, atestów itp. i przekazanie ich Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 18. Sporządzenie przed rozpoczęciem robot planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 19.Dostarczenie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń. 20.Uprzadkowanie terenu budowy po zakończeniu prac jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji. 21.Kompletowanie w trakcie robot wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa geologicznego i górniczego, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentów niezbędnych przy odbiorze, w tym niezbędnej dokumentacji powykonawczej. 22.Utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwanie i składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadków i śmieci, urządzeń prowizorycznych, które nie są potrzebne lub pozbywanie, a w przypadku odpadów niebezpiecznych dostarczyć Zamawiającemu zaświadczenie lub fakturę z wysypiska śmieci wraz z kartą przekazania odpadu. 23.Usunięcie po zakończeniu robót poza teren budowy wszelkich urządzeń, tymczasowego zaplecza itp. oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania. UWAGI 1.Wszystkie nazwy producentów materiałów, urządzeń itp. użyte przypadkowo w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2.W przypadku zaistnienia konieczności w trakcie trwania realizacji robót zastosowania robót lub materiałów zamiennych i dodatkowych w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i za obustronną zgodą, wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych, jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452622209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości 4.000,00 zł. Słownie czterytysiącezlotych00/100. 2.Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach 1.Pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3.gwarancjach bankowych,4.gwarancjach ubezpieczeniowych,5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm. 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy1.nazwę dającego zlecenie Wykonawcy, beneficjenta gwarancji Zamawiającego, Gwaranta banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib, 2.określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3.kwotę gwarancji, 4.termin ważności gwarancji, 5.zobowiązanie gwaranta do klauzule bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia bez jakichkolwiek zastrzeżeń Gwaranta, z wyjątkiem zaleceń organizacyjnych kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano a.odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c.zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wyżej wymienione zobowiązanie, poza zgodnymi z obowiązującym prawem pozostałymi zaleceniami organizacyjnymi Gwaranta, nie może zawierać zastrzeżenia wyłącznego dot. konieczności kierowania żądania Zamawiającego jedynie przez Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne, zgodne z obowiązującym prawem formy. 6.Postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń. 4.Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING BANK ŚLĄSKI SA Oddział w Kostrzynie nr rachunku 57 1050 1520 1000 0023 6303 3776:. Na przelewie należy umieścić informację Przetarg nieograniczony na: WYKONANIE OTWORU AWARYJNEGO NR 4 NA TERENIE TRZECIORZĘDOWEGO GMINNEGO UJĘCIA WÓD PODZIEMNYCH W MIEJSCOWOŚCI CZERLEJNKO GMINA KOSTRZYN. Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Zakład Komunalny, 62-025 Kostrzyn, ul. Poznańska 2- sekretariat - w kopercie. Na kopercie należy umieścić informację Wadium do przetargu nieograniczonego na wykonanie otworu awaryjnego nr 4 na terenie trzeciorzędowego ujęcia gminnego w miejscowości Czerlejnko gmina Kostrzyn oraz nazwę i dane adresowe Wykonawcy 1.do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 2.wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 26.06.2015 r. do godziny 09:00, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.Zwrot wadium. 1.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom (zgodnie z ich dyspozycją) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6 ppkt. 2.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia 3.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert ; 4.Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4 ppkt. 2, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5.Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli 1.Wykonawca, którego oferta została wybrana a odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2.Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji udzielonej na wykonane zamówienie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl zakladka: Zaklad Komunalny Przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach