Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na „Utworzenie Centrum Aktywności Wsi w miejscowości Kazin wraz z infrastrukturą towarzyszącą”

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2019-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 09235089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na „Utworzenie Centrum Aktywności Wsi w miejscowości Kazin wraz z infrastrukturą towarzyszącą”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania z przebudową oraz rozbudową istniejącego pawilonu handlowego na centrum Aktywności Społecznej i zagospodarowaniem przyległego terenu na plac zabaw na działce 435/3 w miejscowości Kazin obręb Ślesin, w gminie Nakło nad Notecią oraz wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Utworzenie Centrum Aktywności Wsi w miejscowości Kazin wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. Zamówienie należy zrealizować na podstawie projektu budowlanego opracowanego przez Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „GRAMA”, ul. Fordońska 108/16, 85-739 Bydgoszcz. Na ww. zadanie wydane zostało przez Starostę Nakielskiego pozwolenie na budowę – Decyzja nr 67 z dnia 09.02.2017 r. Lokalizacja budynku Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest na działce nr 435/3 położonej w Kazinie, obręb Ślesin, gm. Nakło nad Notecią. Dotychczasowy sposób użytkowania budynku Istniejący pawilon handlowy był wykorzystywany jako punkt sprzedaży artykułów spożywczych i przemysłowych, zaspokający potrzeby lokalnej społeczności. Planowane przeznaczenie budynku Przedmiotem inwestycji jest zmiana sposobu użytkowania z przebudową i rozbudową istniejącego budynku na Centrum Aktywności Społecznej. Po zrealizowaniu zadania, nowy obiekt prowadzić będzie działalność polegająca m.in. na organizowaniu: okazjonalnych i cyklicznych spotkań społeczności lokalnej, zajęć dla dzieci i młodzieży w okresie pozalekcyjnym, imprez okolicznościowych z poczęstunkiem. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia: A) W zakresie budynku głównego Centrum Aktywności Społecznej: Zadanie przewiduje przebudowę istniejącego pawilonu handlowego z rozbudową o powierzchni zabudowy 30,5m2. A1) Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe: - demontaż drzwi i okien, - demontaż zadaszenia nad wejściem tarasowym i krat elewacyjnych, - demontaż rynien, rur spustowych i istniejącego pokrycia papowego dachu i warstw spadkowych dachu, - rozbiórka częściowa ścian, - wycięcie otworów w stropie pod wyłaz i kanały instalacyjne, - zdjęcie warstw podłogowych we wszystkich pomieszczeniach, - rozbiórka schodów, fragmentów murków tarasowych i opasek przyściennych. A2) Roboty budowlane: - w adaptowanej części budynku (podchwycenie istniejących ścian fundamentowych, nowe stopy fundamentowe, przebudowa ścian zewnętrznych, nowa więźba dachowa z pokryciem dachowym z blachodachówki, tynki wewnętrzne nowe warstwy posadzkowe na parterze, nowa izolacja przeciwwilgociowa, ocieplenie i malowanie elewacji), - w dobudowanej części budynku (roboty ziemne, fundamentowe, murowe, więźba dachowa z pokryciem dachowym z blachodachówki, roboty wykończeniowe, elewacja - ocieplenie z malowaniem. A3) Roboty instalacyjno-sanitarne: - demontaż istniejących urządzeń wod-kan, - wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego z włączeniem do istniejących sieci, - instalacja wodociągowa i kanalizacyjna, - założenie przepływowych ogrzewaczy wody. A4) Roboty elektryczne - wykonanie nowego kablowego przyłącza elektroenergetycznego, - wewnętrzne i zewnętrzne instalacje elektryczne, - instalacja teletechniczna i odgromowa, - ogrzewanie budynku – grzejniki elektryczne. Podstawowe parametry liczbowe budynku po zmianie sposobu użytkowania z przebudową i rozbudową: - powierzchnia zabudowy budynku CAS – 142,48 m2 - powierzchnia użytkowa – 106,02 m2 - powierzchnia całkowita – 239,48 m2 - kubatura brutto części zamkniętej – 730,00 m3 B) W zakresie przebudowy tarasu, wykonania podjazdu dla niepełnosprawnych oraz wykonania schodów terenowych - zdemontowanie i rozbiórka: balustrady tarasu na całej długości, ceglanej nadbudówki istniejących ścian kamiennych, schodów betonowych, odcinka ściany tarasowej na długości kolizji z projektowanym podjazdem dla niepełnosprawnych oraz posadzki tarasu i uwarstwienia podłogowego, - wykonanie ściany oporowej żelbetowej obudowanej kamieniem, - przegłębienie i wzmocnienie zgodnie z projektem adaptowanych ścian tarasu, - wykonanie nowej warstwy podłogowej i posadzki z kostki betonowej, - usunięcie kruszących się spoin oraz wykonanie nowych, - wykonanie trzybiegowego podjazdu dla niepełnosprawnych o szer. Światła 1,2m, nachyleniu 6%, z obustronnymi poręczami, - wykonanie schodów dwubiegowych od strony ulicy oraz jednobiegowych od strony działki sąsiedniej. C) W zakresie placu zabaw - wykonanie nawierzchni z piasku płukanego wraz z podbudową z kruszywa łamanego, - wykonanie ogrodzenia wraz z fundamentami oraz furtką, - zakup, dostawa i montaż zestawów zabawowych. D) W zakresie zagospodarowania terenu działki nr 435/3 (powierzchnia 710 m2): - wykarczowanie całej powierzchni działki i zdjęcie humusu, - ukształtowanie skarp przy schodach wejściowych, wzdłuż chodnika do wejścia głównego oraz po obwodzie placu zabaw, - ustabilizowanie i zagęszczenie terenu w partiach nadsypanych, - wyrównanie i nadanie na całej powierzchni łagodnych spadków celem uniemożliwienia gromadzenia wody, - wyprofilowanie terenu przy chodnikach celem nadania im spadku podłużnego o nachyleniu max 5%, - adaptację skarp istniejących wzdłuż ulicy do nowych elementów zagospodarowania, - rekultywację terenu po robotach, uprzątnięcie, - nawiezienie na powierzchnię terenu zielonego humusu o grub. ok. 30 cm, z wykorzystaniem humusu wcześniej zebranego, - uzupełniające obsadzenie drzewami i krzewami, przykrycie warstwą kory w obrębie krzewów, obsianie pozostałych powierzchni trawą. Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy). Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w dokumentacji projektowej. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlano-wykonawczy, przedmiary, kosztorysy ofertowe oraz STWOR, należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. W niniejszym postępowaniu pod pojęciem OBIEKT należy rozumieć całość prac przewidzianych do wykonania w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest do wytyczenia obiektu przez uprawnionego geodetę oraz do wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, polegającej na wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej (papierowa + cyfrowa, format .dxf lub .dwg) i włączeniem jej do zasobów geodezyjnych danej jednostki, dla wszystkich branż z zadania. Koszt wytyczenia obiektu oraz wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej (papierowa + cyfrowa .dxf lub .dwg) wykonawca ujmie w kosztach ogólnych budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, będącej załącznikiem do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt 3.1; ppkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się: 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują); 6) Kosztorys ofertowy; 7) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 1) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp; 2) łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej; 3) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą przesłanki do wykluczenia z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach