Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego ogłasza przetarg
- Adres: 45-315 Opole, ul. Głogowska 27
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4552979 , fax. 077 4552979 wew. 30
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego
ul. Głogowska 27 27
45-315 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4552979, fax. 077 4552979 wew. 30
REGON: 00019671800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodip.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na usługę Inwestor zastępczy dla zadania Rozbudowa i nadbudowa budynku wraz z przebudową zaplecza techniczno - magazynowego na pracownie dydaktyczne Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inwestora zastępczego dla zadania Rozbudowa i nadbudowa budynku wraz z przebudową zaplecza techniczno - magazynowego na pracownie dydaktyczne Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu realizowanego w ramach dofinansowania projektu Rozwój bazy wojewódzkich jednostek doskonalenia nauczycieli, służącej podnoszeniu poziomu i jakości kształcenia w województwie opolskim CPV 71247000-1 Inwestycja obejmuje rozbudowę budynku wraz z przebudową zaplecza techniczno - magazynowego na pracownie dydaktyczne Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu przy ul. Głogowska 27 w Opolu Przewidywana kwota przeznaczona na realizację robót budowlanych w projekcie nie przekroczy 3 600 000 PLN Zamawiający posiada projekt budowlany Rozbudowa i nadbudowa budynku wraz z przebudową zaplecza techniczno - magazynowego na pracownie dydaktyczne Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu opracowany przez Pracownię Projektowo Usługową PARMAS-STUDIO mgr inż. arch. Andrzej Romaniuk oraz decyzję Prezydenta Miasta Opola Nr 13/09 z dnia 12.01.2009r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę. 2. Inwestor zastępczy w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest: - wykonać specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). Dokumentacja projektowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych ma być zgodna z § 4 ust.1 cytowanego Rozporządzenia. - wykonać aktualizację kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389) - przygotować i przeprowadzić postępowanie na wybór wykonawcy robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2007 Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.), projekt dokumentacji przedkładając Zamawiającemu na 14 dni przed planowanym ogłoszeniem przetargu - prowadzić nadzór nad robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm) sprawować funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, wszyscy inspektorzy muszą posiadać stosowne uprawnienia przewidziane ustawą Prawo budowlane - administrować, monitorować i rozliczać zadanie Rozwój bazy wojewódzkich jednostek doskonalenia nauczycieli, służącej podnoszeniu poziomu i jakości kształcenia w województwie opolskim w szczególności pod względem formalnym i finansowym w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy Kodeks Cywilny a także zgodnie z zapisami decyzji Zarządu Województwa Opolskiego Nr RPOP.05.01.01.16-012/08-00 o dofinansowaniu projektu pn. Rozwój bazy wojewódzkich jednostek doskonalenia nauczycieli, służącej podnoszeniu poziomu i jakości kształcenia w województwie opolskim oraz Vademecum dla beneficjentów RPO WO 2007-2013. Tom III Realizacja i rozliczenie projektów w ramach RPO WO 2007-2013 a także Zarządzeniem nr 78/2008 Marszałka Województwa Opolskiego z dnia 21.07.2008r. Instrukcji w sprawie zasad współpracy przy realizacji projektów własnych Departamentu Edukacji i Rynku Pracy z wojewódzkimi jednostkami oświatowymi w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 - współpracować ze wskazanymi przez zamawiającego pracownikami i konsultantami zewnętrznymi w sposób który zapewni sprawne realizowanie projektu w założonym czasie i zgodnie z zaplanowanym budżetem w zakresie bieżących działań. 3. Realizując umowę z wykonawcą robót budowlanych Inwestor zastępczy będzie odpowiedzialny za: - sprawdzenie poprawności i zgodności wniesionego przez Wykonawcę robót zabezpieczenia należytego wykonania umowy w rozumieniu art. 147 Prawa Zamówień Publicznych - sprawdzanie poprawność wymaganych ubezpieczeń, przedkładanych przez Wykonawcę robót i kontrolowanie terminowego opłacania składek ubezpieczeniowych w ramach zawartych polis Wykonawcy. - uzyskanie dzienników budowy, zgłoszenie rozpoczęcia i zakończenia robót. - przekazanie Wykonawcy robót wszystkich niezbędnych dokumentów (dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, wszelkich decyzji dotyczących inwestycji) - przekazanie terenu budowy Wykonawcy robót. - akceptowanie Harmonogramu realizacji robót w porozumieniu z Zamawiającym - wykonanie rzeczowego i finansowego rozliczenia Projektu oraz sporządzanie wniosków o płatność i przekazywanie ich za pośrednictwem Zamawiającego do Instytucji Zarządzającej programem, - natychmiastowe powiadomienie pisemnie Zamawiającego o każdym opóźnieniu robót i planowanych płatnościach, wskazanie przyczyny powstania opóźnienia oraz metody naprawcze. - natychmiastowe powiadomienie Zamawiającego o wszelkich wykrytych lub podejrzewanych nieprawidłowościach na budowie. - przestrzeganie praw i obowiązków wynikających z art.25 i 26 ustawy Prawo budowlane. - opiniowanie i rekomendowanie każdej propozycji zmiany do umowy na roboty pod względem finansowym, formalnym - zgodnym z Prawem Zamówień Publicznych - sprawdzanie poprawność faktur Wykonawcy robót pod względem merytorycznym, rachunkowym i formalnym i rekomendowanie do zapłaty Zamawiającemu. - przygotowanie na polecenie Zamawiającego pisemnej opinii na temat możliwości zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w terminie ustalonym przez zamawiającego. - przygotowywanie dla Zamawiającego pisemnych opinii i wszelkich niezbędnych dokumentów stanowiących podstawę roszczenia do Wykonawcy robót, jeśli uchybi on warunkom przewidzianym ubezpieczeniami / polisami. - organizowanie z udziałem Wykonawcy robót, Zamawiającego okresowych narad na terenie budowy (przynajmniej 1 raz w miesiącu) oraz sporządzanie notatki z przebiegu spotkania. - przygotowanie, udostępnianie i kompletowanie, na polecenie Zamawiającego, wszelkich dokumentów niezbędnych dla wszelkich kontroli, jakim będzie podlegał Zamawiający. - przedkładanie zamawiającemu miesięcznych raportów i raportu końcowego Raporty miesięczne będą zawierały: 1) wyszczególnienie działań przeprowadzonych przez Inwestora zastępczego w raportowanym okresie, 2) informacje o postępie rzeczowym i finansowym robót i o jego zgodności z przyjętym Harmonogramem robót i z Harmonogramem Projektu udostępnionym przez Zamawiającego. 3) opis robót zrealizowany przez Wykonawcę w raportowanym okresie. Raport końcowy z realizacji Umowy zostanie przedłożony Zamawiającemu do 14 dnia po dacie zakończenia umowy i będzie zawierał pełną informację o stanie wykonania ostatecznej płatności i zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zaakceptowany przez Zamawiającego Raport końcowy z realizacji Umowy przyjęty Protokółem Odbioru stanowi podstawę ostatniej płatności Inwestora zastępczego. Inwestor zastępczy będzie odpowiedzialny również za prowadzenie sprawozdawczości związanej z realizacja projektu (w tym przygotowywanie sprawozdań rzeczowo-finansowych), archiwizację dokumentów, informację i promocję zgodnie z zasadami opisanymi w decyzji o dofinansowaniu projektu. 4. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Działanie 05.01.00 Wsparcie regionalnej infrastruktury edukacyjnej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest , przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzech tysięcy złotych 00/100), Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, minimum jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia oraz udokumentują, że usługa ta została wykonana należycie. Za usługę, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, uważa się usługę pełnienia funkcji Inwestora zastępczego dla zadania obejmującego roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektu budowlanego o wartości robót, co najmniej 3 000 000 PLN brutto. 4. Dysponują lub będą dysponować zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności: a) inspektorem nadzoru inwestorskiego, który będzie koordynatorem czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego o których mowa w pkt b) i c), posiadającym doświadczenie w kierowaniu minimum jednym zadaniem o podobnym charakterze współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej i posiadającym uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej b) inspektorem nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych c) inspektorem nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Kierownicy ci muszą posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz muszą być zrzeszeni w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 5. Posiadają ubezpieczenie lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca na dzień składania ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000 PLN. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia na dzień składania ofert. W przypadku ofert składanych wspólnie przez dwa lub więcej podmioty (dwóch lub więcej wykonawców), warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 6.1 winien spełniać każdy z tych podmiotów (wykonawców), w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 1 -10 oraz ust. 2 pkt 1- 4 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 1 do siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wg załącznika nr 2 do siwz. 4. Dokumenty potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg załącznika 3 do siwz. 6. Uprawnienia budowlane inspektorów nadzoru inwestorskiego, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7.5 SIWZ, wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 8. Aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wodip.opole.pl/
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 46 w miejscowości Karczów (Budowa ronda na skrzyżowaniu DK 94 i DK 46 w m. Karczów).
Dodano: 2016-04-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Budowa ronda w m. Praszka na skrzyżowaniu DK 45 z ul. Kopernika i Szosą Gdańską
Dodano: 2016-04-15 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM : PRZEBUDOWA WRAZ Z BUDOWĄ INFRASTRUKTURY DROGI POWIATOWEJ NR 1174 O I 1175 O ŁUKOWICE BRZESKIE - BRZEG - I ETAP ODC.ZIELĘCICE - BRZEG OD KM 6+000 DO KM 10+704,25
Dodano: 2016-03-31 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Wymiana warstwy ścieralnej nawierzchni drogi A-4 na odcinku gr. woj. dolnośląskiego węzeł Opole Zachód od km 193+965 do km 222+000 - jezdnia północna
Dodano: 2016-02-25 - Wybór inspektorów nadzoru nad pracami prowadzonymi w parku w Dąbrowie
Dodano: 2015-12-11 - Nadzór inwestorski dla zadania pn. Kanalizacja bytowa - etap I w Dziergowicach
Dodano: 2015-05-07 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Wymiana warstwy ścieralnej nawierzchni drogi A-4 na odcinkach: gr. woj. dolnośląskiego - węzeł Prądy od km 193+965 do km 222+000 - jezdnia południowa, węzeł Przylesie od km 0+000 do km 1+757
Dodano: 2015-03-13 - Nadzór inwestorski dla zadania:Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łowkowice i Komorniki
Dodano: 2014-10-17 - pełnienie obowiązków Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego dla zadania: Dostosowanie obiektów szpitala do warunków sanitarno- technicznych określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 roku w sprawie szczególnych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą
Dodano: 2014-06-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: ,,Wymiana warstwy ścieralnej nawierzchni drogi A-4 na odcinkach: - węzeł Prądy - węzeł Dąbrówka od km 222+000 do km 234+860 - jezdnia południowa, - węzeł Prądy - węzeł Dąbrówka od km 222+000 do km 242+300 - jezdnia północna,,
Dodano: 2014-04-04