Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na usługę czynności windykacyjnych wierzytelności zaklasyfikowanych jako opłaty dodatkowe za jazdę bez ważnego biletu środkami Miejskiego Zakładu Komunikacji w Toruniu

Miejski Zakład Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Sienkiewicza 24/26
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6555202 , fax. 056 6555339
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji
    ul. Sienkiewicza 24/26 24/26
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6555202, fax. 056 6555339
    REGON: 00573656200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na usługę czynności windykacyjnych wierzytelności zaklasyfikowanych jako opłaty dodatkowe za jazdę bez ważnego biletu środkami Miejskiego Zakładu Komunikacji w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie windykacji wierzytelności zaklasyfikowanych jako opłaty dodatkowe za jazdę bez ważnego biletu środkami Miejskiego Zakładu Komunikacji w Toruniu. Windykacja prowadzona będzie w imieniu Gminy Miasta Toruń reprezentowanej przez Miejski Zakład Komunikacji w Toruniu. MZK w Toruniu udzieli wykonawcy pełnomocnictwa do jej realizacji. Nadzorem i koordynacją nad sprawami związanymi z wykonywaniem przedmiotu zamówienia będzie zajmował się Miejski Zakład Komunikacji w Toruniu. Ilość spraw aktualnych, które przekaże Zamawiający do windykacji wynosi 4000 spraw (sprawy zostaną przekazane w trzech pakietach: I 2000 spraw, II i III po 1000 spraw) z lat 2008-2009. O łącznej wartości nominalnej 780 000,00 zł (odsetki na dzień 15 listopada 2009 roku).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5500,00 (słownie: pięć tysięcy pięćset, 00/100) złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przez art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - warunek ten uważa się za spełniony jeżeli wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jedna z tych usług była świadczona na rzecz wymienionych podmiotów co najmniej przez 4 miesiące. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się usługi windykacji wierzytelności przysługujących od osób fizycznych, niezwiązanych z prowadzeniem działalności gospodarczej przez te osoby. Za usługi odpowiadające swoją wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się usługi, których łączna wartość wynosi co najmniej 100 000 zł, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wykaz można ograniczyć do dwóch usług potwierdzających spełnianie warunku opisanego przez zamawiającego w pkt V.2) SIWZ (wykaz według załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 3. Ponadto wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzk.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach