Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w kwocie 3 200 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie zobowiązań Gminy związanych z realizacją inwestycji pn.:Budowa oczyszczalni ścieków oraz rozbudowa ujęć wody na terenie Gminy Nowa Brzeźnica.

Gmina Nowa Brzeźnica ogłasza przetarg

  • Adres: 98331 Nowa Brzeźnica, Ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 343 119 670 , fax. 343 116 970
  • Data zamieszczenia: 2018-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Brzeźnica
    Ul. Kościuszki 103
    98331 Nowa Brzeźnica, woj. łódzkie
    tel. 343 119 670, fax. 343 116 970
    REGON: 53810700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowabrzeznica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w kwocie 3 200 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie zobowiązań Gminy związanych z realizacją inwestycji pn.:Budowa oczyszczalni ścieków oraz rozbudowa ujęć wody na terenie Gminy Nowa Brzeźnica.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu Kredytobiorcy długoterminowego kredytu komercyjnego wraz z obsługą w kwocie 3 200 000,00 zł na spłatę zobowiązań Gminy związanych z realizacją inwestycji pn.: „Budowa oczyszczalni ścieków oraz rozbudowa ujęć wody na terenie Gminy Nowa Brzeźnica”. 2. Rodzaj waluty: PLN 3. Kwota kredytu: 3 200 000,00 zł (słownie: trzy miliony dwieście tysięcy złotych) 4. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy – do 31-12.2028 5. Spłata kapitału w okresach miesięcznych od dnia 01-01-2019 do dnia 31.12.2028 6. Karencja w spłacie kredytu do 01.01.2019 7. Zamawiający wymaga, aby kredyt był uruchomiony w 5 transzach . Pierwsza w wysokości 800.484,00 zł do 31.10.2018, Druga w wysokości 709.250,00 zł do dnia 31.11.2018, trzecia w wysokości 301.350,00 zł do dnia 31.12.2018, czwarta w wysokości 369.000,00 zł do 31.01.2019, piąta w wysokości 1.019.916,00 zł do 31.03.2019. 8. Pierwsza spłata odsetek nastąpi w miesiącu uruchomienia kredytu. 9. Ostatnia spłata raty kapitałowej i odsetek nastąpi do dnia 31.12.2028 10. Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej opartej o stopę referencyjną, WIBOR 1 M powiększonej o marżę banku. 11. Możliwość: wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia kosztów związanych z wcześniejszą spłatą; wykorzystania tylko części kredytu bez ponoszenia kosztów związanych z niewykorzystaną częścią kredytu; zmiany warunków umowy w zakresie terminów i kwot spłaty kredytu bez ponoszenia kosztów związanych z tymi zmianami. 12. Wykonawca pobierze odsetki za okres faktycznego korzystania przez Zamawiającego z kredytu. 13. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dokumenty dotyczące kredytu (opinie bankowe, aneksy, wyciągi i inne związane z obsługą kredytu), o które będzie występował Zamawiający będą wystawiane bezpłatnie przez cały okres trwania umowy. 14. Środki finansowe postawione do dyspozycji w wysokości i terminie ustalonym po podpisaniu umowy, na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego. 15. Zabezpieczenie kredytu: weksel „in blanco” bez protestu przy kontrasygnacie skarbnika Gminy wraz z deklaracją wekslową. 16. Na cenę kredytu składa się: oprocentowanie kredytu wg zmiennej stopy WIBOR 1M oraz stała marża banku, w skład której wchodzą wszystkie opłaty i prowizje związane z obsługą kredytu. 17. Dla celów oceny ofert i ich porównywalności oraz do wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty należy przyjąć: − hipotetyczny WIBOR 1 M w wysokości 1,64 %, − uruchomienie kredytu w dwóch transzach − stan zadłużenia zgodnie z harmonogramem planowanych spłat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, określone w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo Bankowe (Dz. U. z 2018 poz. 62 ze zm.); b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu. c) zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. 3. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, warunki o których mowa w ust. 2-4 Wykonawcy mogą spełniać łącznie bądź każdy z osobna, natomiast warunek określony w ust. 1 musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 1, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach