Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie napraw oraz przeglądów urządzeń drukujących Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.

Izba Administracji Skarbowej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-883 Lublin, T. Szeligowskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 452 23 00, , fax. 81 452 23 06
  • Data zamieszczenia: 2019-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
    T. Szeligowskiego 24
    20-883 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 452 23 00, , fax. 81 452 23 06
    REGON: 102287700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie napraw oraz przeglądów urządzeń drukujących Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie napraw oraz przeglądów urządzeń drukujących Izby Administracji Skarbowej w Lublinie, zgodnie warunkami zawartymi w SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do umowy – Opisie przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części, oznaczonych cyframi arabskimi od 1 do 5. 4. Informacja o lokalizacji urządzeń objętych umową zawarta jest w załączniku nr 2 do umowy – Wykazie urządzeń objętych przedmiotem umowy wraz z określeniem ich lokalizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50313000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę w formie oryginału; 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy – w formie oryginału; 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W szczególności nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum spółka cywilna) w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 5) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - w formie oryginału; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach