Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na świadczenie usług odbioru i transportu odpadów: niebezpiecznych, innych niż niebezpieczne, komunalnych i nieczystości ciekłych

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
  • Data zamieszczenia: 2013-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na świadczenie usług odbioru i transportu odpadów: niebezpiecznych, innych niż niebezpieczne, komunalnych i nieczystości ciekłych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów: niebezpiecznych, innych niż niebezpieczne, komunalnych i nieczystości ciekłych, z jednostek garnizonu łódzkiego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi. Wykaz obiektów z wyszczególnionym zapotrzebowaniem zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularzu cenowym, natomiast szczegółowe warunku realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ - Wzorze umowy. Określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 ilości odpadów mają jedynie charakter orientacyjny, nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich przekazania Wykonawcy i nie mogą być podstawą, w razie innych potrzeb, żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.Faktyczna ilość odbieranych odpadów zależna będzie od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków finansowych zamawiającego. Odpady komunalne mają być zbierane w sposób selektywny. Wykonawca będzie odbierał odpady własnym transportem z miejsca wskazanego przez zamawiającego (w każdym obiekcie). Wykonawca zapewni i dostarczy odpowiednie pojemniki na odpady: komunalne, do selektywnej zbiórki (na: papier, butelki typu PET, folię, chemię gospodarczą, makulaturę, szkło), niebezpieczne i inne niż niebezpieczne posiadające wymagane atesty w ilości i wielkości zaspokajającej potrzeby poszczególnych lokalizacji, nie powodujące gromadzenia odpadów poza pojemnikami. Zamawiający wymaga aby Wykonawca do selektywnej zbiórki odpadów ustawił odpowiednie pojemniki. Propozycja Zamawiającego: w Komendach Powiatowych i Miejskich - 3 pojemniki o pojemności 1,1 m?, po jednym na każdy rodzaj odpadu (tworzywa sztuczne, makulatura, szkło). W pozostałych jednostkach, po 3 pojemniki o pojemności 0,240 m?, po jednym na każdy rodzaj odpadu (tworzywa sztuczne, makulatura, szkło). Czas na rozmieszczenie wszystkich pojemników w wymienionych obiektach nie może przekroczyć 3 dni od momentu podpisania umowy. Odpady zbierane selektywnie (butelki typu PET, folia, chemia gospodarcza, makulatura, szkło) będą odbierane bezpłatnie. Odbiór odpadów musi być potwierdzony przez pracownika wyznaczonego przez KWP w Łodzi. Wykonawca zobowiązuje się odebrać nieczystości płynne bytowe samochodem asenizacyjnym spełniającym normy środowiskowe. Koszty transportu i dzierżawy pojemników będą uwzględnione w cenie usługi. Zgłoszenie potrzeb w zakresie odbioru odpadów komunalnych będzie odbywało się wg. załącznika nr 2 (kolumna - częstotliwość wywozu). Zgłoszenie potrzeb w zakresie obioru odpadów niebezpiecznych, innych niż niebezpieczne i nieczystości płynnych będzie odbywało się telefonicznie przez wyznaczonych pracowników Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, a czas ich realizacji nie będzie dłuższy niż 24 godziny 3.15. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na zrealizowanie dostawy. 3.16. Cena usługi nie ulegnie zmianie przez okres obowiązywania umowy bez względu na okoliczności. 3.17. Odbiór odpadów powinien odbywać się w godzinach pracy 800 do 1500. 3.18. Zamawiający będzie rozliczał się z dostawcą w okresach miesięcznych po zrealizowaniu usługi (odbiorze odpadów w danym miesiącu) na podstawie ceny jednostkowej zł/kg pomnożonej przez ilość odebranych odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach