Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na świadczenie kompleksowych usług z zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.

Szpital Specjalistyczny Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, Stefana Batorego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 861 400 , fax. 327 861 646
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Nr 2
    Stefana Batorego 15
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 327 861 400, fax. 327 861 646
    REGON: 27023589200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.bytom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na świadczenie kompleksowych usług z zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usługi przeglądów, napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego znajdującego się na oddziale Neonatologicznym – Bl. 5 dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu przez okres 36 miesięcy z utrzymaniem pełnej zdolności do pracy całości sprzętu wymienionego w formularzu stanowiącym załącznik A do SIWZ. Kod według CPV: 50421000-2 Usługę należy traktować jako wszystkie czynności związane z wykonaniem przeglądów i konserwacji aparatów, w tym wymianę części zgodnie z zapisami w instrukcji obsługi producenta, wykonanie testów kontrolnych sprawdzających poprawną pracę urządzenia oraz dojazd. Dodatkowo wszystkie czynności związane z utrzymaniem aparatów w ciągłości pracy, w tym wszystkie czynności i części używane do wszystkich napraw. W praktyce oznacza to, ze bez względu na koszty naprawy aparatu, aparat ma być przywrócony do pełnej sprawności w ramach zamówienia publicznego. Wykonawca zapewnia, że usługi będące przedmiotem umowy będą realizowane zgodnie z wymogami producentów , obowiązującymi normami i przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i p. poż. Wykonanie testów bezpieczeństwa zgodnie z normą PN-EN 62353. Przeglądy i naprawy powinny być wykonane w miejscu lokalizacji urządzeń. Jeżeli usługa wymaga odebrania sprzętu do przeglądu lub naprawy w siedzibie Wykonawcy. Wykonawca ponosi wszelkie ryzyko uszkodzenia lub utraty pobranego sprzętu. Wykonawca na ryzyko i koszt własny winieni odebrać oraz dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego po wykonaniu przeglądu serwisowego. Sprzęt zabrany przez Wykonawcę do swojej siedziby powinien być przekazany na podatnie protokołu przekazania sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy przedłożyć oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ. A) wykaz zrealizowanych minimum 2 usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Wykonawca składa oświadczenie będące załącznikiem nr 6 do SIWZ, B) dokumenty (np. referencje lub protokoły) poprzednich zamawiających potwierdzające, że usługi te zrealizowane zostały należycie. C) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. D) przedstawić dokumenty potwierdzające autoryzację producenta do serwisowania, konserwacji i naprawy wyrobów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach