Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45057 Opole, ul. Ozimska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 443 57 36, 77 446 61 65 , fax. 77 443 57 39
- Data zamieszczenia: 2017-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu
ul. Ozimska 19
45057 Opole, woj. opolskie
tel. 77 443 57 36, 77 446 61 65, fax. 77 443 57 39
REGON: 16155521000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzlk-opole.bip.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na roboty ogólnobudowlane, realizowane w 2018 roku, mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych, stanowiących zasób Gminy Opole – Rejon I, II i III. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych, stanowiących zasób Gminy Opole – Rejon I, II i III. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa składająca się z: a) przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla każdego rejonu oddzielnie załącznik nr 1a-REJON I, załącznik nr 1b-REJON II, załącznik nr 1c-REJON III), b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ (dot. wszystkich rejonów). 3. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zostało wskazane pochodzenie materiałów lub wskazanie normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Przez rozwiązania równoważne będą uznane materiały lub urządzenia o parametrach nie gorszych jak wskazane w SIWZ. 5. Na zakres robót objętych niniejszą umową składają się roboty konserwacyjne i usuwanie awarii, a w szczególności: a) szklenie okien na klatkach schodowych, b) wymiana drzwi zewnętrznych do budynków i mieszkań, c) naprawa tynków, d) naprawa kominów, e) malowanie pomieszczeń mieszkalnych i klatek schodowych, f) gładzie gipsowe, g) wymiana kratek wentylacyjnych, drzwiczek kominowych (wyczystek), h) wymiana zamków, klamek, i) naprawa stolarki okiennej i drzwiowej, j) naprawa i wymiana podłóg, k) zamurowanie przybić w ścianach, l) przemurowanie i uzupełnienie ścianek, m) rozebranie ścianek, n) roboty izolacyjne i odgrzybieniowe. 6. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty i zabudowane materiały na okres minimum 36 miesięcy , licząc od daty podpisania, bezusterkowego protokołu odbioru robót, a na użyte materiały zgodnie z gwarancją producenta, jednak nie krócej niż 1 rok. Okres rękojmi za wady trwa 60 miesięcy licząc od daty podpisania, bezusterkowego protokołu odbioru robót. 7. 45000000Zamówienie podzielono na zadania: Zadanie 1: roboty ogólnobudowlane mające na celu usunięcie awarii lub konserwację w REJONIE I. Zadanie 2: roboty ogólnobudowlane mające na celu usunięcie awarii lub konserwację w REJONIE II. Zadanie 3: roboty ogólnobudowlane mające na celu usunięcie awarii lub konserwację w REJONIE III. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca (dot. wszystkich Wykonawców którzy złożyli oferty) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp – załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa ciągu ulic Ogrodowa, Chrobrego i Kochanowskiego w Prudniku
Dodano: 2024-03-26 - „Budowa Parku Wodnego na osiedlu im. Armii Krajowej w Opolu”
Dodano: 2024-03-26 - BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ W ZABYTKOWYM PARKU W ŁAMBINOWICACH - POLSKI ŁAD
Dodano: 2024-03-24 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
Dodano: 2024-03-14 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
Dodano: 2024-03-14 - „Budowa ulicy Klonowej w miejscowości Kolonowskie”
Dodano: 2024-03-12 - Przebudowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni polipropylenowej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Ligota Turawska
Dodano: 2024-03-04 - Budowa boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Domaszowicach
Dodano: 2024-03-01 - Budowa hali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Opolu w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-02-13 - Budowa dróg w mieście i gminie - budowa drogi w Wyszkowie Śląskim (dz. nr 57/2)
Dodano: 2024-02-12