Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na roboty instalacyjne realizowane w 2018 roku mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych, stanowiących zasób Gminy Opole

Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45057 Opole, ul. Ozimska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 443 57 36, 77 446 61 65 , fax. 77 443 57 39
  • Data zamieszczenia: 2017-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu
    ul. Ozimska 19
    45057 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 443 57 36, 77 446 61 65, fax. 77 443 57 39
    REGON: 16155521000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzlk-opole.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na roboty instalacyjne realizowane w 2018 roku mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych, stanowiących zasób Gminy Opole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty instalacyjne wod.-kan., gaz, c.o. mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych, stanowiących zasób Gminy Opole. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa składająca się z: a) przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla każdego rejonu oddzielnie załącznik nr 1a-REJON I, załącznik nr 1b-REJON II, załącznik nr 1c-REJON III), b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ (dot. wszystkich rejonów). 3. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zostało wskazane pochodzenie materiałów lub wskazanie normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Przez rozwiązania równoważne będą uznane materiały lub urządzenia o parametrach nie gorszych jak wskazane w SIWZ. 5. Na zakres robót objętych niniejszą umową składają się roboty konserwacyjne i usuwanie awarii, a w szczególności: a) wymiana odcinków instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania lub gazowej, b) wymiana trójników , kolanek i innych łączników instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, c) wymiana zaworów instalacji wodociągowej, d) wymiana armatury instalacji wodociągowej, e) wymiana urządzeń sanitarnych, f) wymiana podejść kanalizacyjnych, g) wymiana instalacji wodociągowej w mieszkaniach, h) wymiana pionów instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, i) wykonanie izolacji pionów wodnych, j) czyszczenie wpustów podwórzowych, k) udrażnianie kanalizacji sanitarnej i deszczowej, l) naprawa studzienek, m) czyszczenie gajgerów, n) wymiana grzejników. 6. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty i zabudowane materiały na okres minimum 36 miesięcy , licząc od daty podpisania, bezusterkowego protokołu odbioru robót, a na użyte materiały zgodnie z gwarancją producenta, jednak nie krócej niż 1 rok. Okres rękojmi za wady trwa 60 miesięcy licząc od daty podpisania, bezusterkowego protokołu odbioru robót. 7. Zamówienie podzielono na zadania: Zadanie 1: roboty instalacyjne mające na celu usunięcie awarii lub konserwację w REJONIE I, Zadanie 2: roboty instalacyjne mające na celu usunięcie awarii lub konserwację w REJONIE II, Zadanie 3: roboty instalacyjne mające na celu usunięcie awarii lub konserwację w REJONIE III.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca (dot. wszystkich Wykonawców którzy złożyli oferty) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp – załącznik nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach