Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45057 Opole, ul. Ozimska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 443 57 36, 77 446 61 65 , fax. 77 443 57 39
- Data zamieszczenia: 2017-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu
ul. Ozimska 19
45057 Opole, woj. opolskie
tel. 77 443 57 36, 77 446 61 65, fax. 77 443 57 39
REGON: 16155521000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzlk-opole.bip.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na roboty dekarskie realizowane w 2018 roku, mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach stanowiących zasób Gminy Opole - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty dekarskie mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach stanowiących zasób Gminy Opole 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa składająca się z: a) przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla każdego rejonu oddzielnie załącznik nr 1a-REJON I, załącznik nr 1b-REJON II, załącznik nr 1c-REJON III), b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ (dot. wszystkich rejonów). 3. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zostało wskazane pochodzenie materiałów lub wskazanie normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Przez rozwiązania równoważne będą uznane materiały lub urządzenia o parametrach nie gorszych jak wskazane w SIWZ. 5. Na zakres robót objętych niniejszą umową składają się roboty konserwacyjne i usuwanie awarii, a w szczególności: a) naprawa pokryć dachowych papowych, b) naprawa pokryć dachówkowych, c) wymiana rynien i rur spustowych, d) przemurowanie kominów ponad dachem, e) wymiana pojedynczych dachówek, f) wymiana obróbek blacharskich, g) uszczelnienie obróbek blacharskich, h) naprawa rynien i rur spustowych. 6. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty i zabudowane materiały na okres minimum 36 miesięcy , licząc od daty podpisania, bezusterkowego protokołu odbioru robót, a na użyte materiały zgodnie z gwarancją producenta, jednak nie krócej niż 1 rok. Okres rękojmi za wady trwa 60 miesięcy licząc od daty podpisania, bezusterkowego protokołu odbioru robót. 7. Zamówienie podzielono na zadania: Zadanie 1: roboty dekarskie mające na celu usunięcie awarii lub konserwację w REJONIE I, Zadanie 2: roboty dekarskie mające na celu usunięcie awarii lub konserwację w REJONIE II, Zadanie 3: roboty dekarskie mające na celu usunięcie awarii lub konserwację w REJONIE III. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261410-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca (dot. wszystkich Wykonawców którzy złożyli oferty) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp – załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego – umowa uzupełniająca na roboty dekarskie mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach stanowiących zasób Gminy Opole – Rejon I i II.
Dodano: 2021-02-04 - Postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego – umowa uzupełniająca na roboty dekarskie mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach stanowiących zasób Gminy Opole – Rejon III.
Dodano: 2021-02-04 - Przetarg nieograniczony na roboty dekarskie realizowane w 2020 roku, mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach stanowiących zasób Gminy Opole.
Dodano: 2019-11-21 - Przetarg nieograniczony na roboty dekarskie realizowane w 2019 roku, mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach stanowiących zasób Gminy Opole.
Dodano: 2018-11-21