Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie remontów obiektów Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KZ.381.3.2017)

Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45060 Opole, ul. Katowicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4423524, 4423520 , fax. 774 423 517
  • Data zamieszczenia: 2017-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu
    ul. Katowicka 68
    45060 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4423524, 4423520, fax. 774 423 517
    REGON: 53239101700015
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie remontów obiektów Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KZ.381.3.2017)
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: a) wykonaniu remontu pomieszczeń rektoratu i Sali Senatu oraz remontu dachu nad biblioteką PMWSZ w Opolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona do SIWZ dokumentacja składająca się z: - Przedmiarów robót, - Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,- Szkiców poglądowych, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ; b) wykonaniu remontu pomieszczeń w Domu Studenta oraz klatek schodowych w budynku 8-kondygnacyjnym oraz remontu pokoju gościnnego PMWSZ w Opolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona do SIWZ dokumentacja składająca się z: - Przedmiarów robót, - Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, - Szkiców poglądowych, stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorach umów, będących: a) Dla zadania z pkt. 4.1. lit a) w załączniku nr 9a do SIWZ; b) Dla zadania z pkt. 4.1. lit b) w załączniku nr 9b do SIWZ. 2.2. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) Przedłożenia do akceptacji przez Zamawiającego, przed rozpoczęciem robót, harmonogramu prowadzenia prac budowlanych, b) Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, c) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przed podpisaniem umowy szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego prowadzenia robót budowlanych, który musi być uzgodniony i zaakceptowany przez zamawiającego przed podpisaniem umowy, d) Harmonogram będzie załącznikiem do umowy, a wszelkie zmiany wprowadzone w trakcie trwania umowy nie będą wymagały jej aneksowania tylko obustronnych uzgodnień, e) Prace budowlane będą realizowane w czynnym obiekcie, f) Prowadzenia ciężkich robót budowlanych (uciążliwe, głośne, brudne i pylące, montażowe) w trakcie trwania roku akademickiego możliwe będzie poza godzinami zajęć dydaktycznych w godzinach i pomieszczeniach uzgodnionych z zamawiającym, g) Wykonawca będzie zobowiązany strzec mienia znajdującego się na terenie prowadzonych prac budowlanych, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa zarówno na terenie prowadzonych prac budowlanych, jak i w jego bezpośrednim otoczeniu, h) Zabezpieczenia pomieszczeń nie objętych robotami budowlanymi przed pyłem, i) Zabezpieczenia dróg i ciągów komunikacyjnych przed zniszczeniem, j) Przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego, przed wbudowaniem / zamontowaniem, zestawienia materiałów budowlanych (wraz z aktualnymi świadectwami) dopuszczonych do stosowania w budownictwie, k) Wykonawca zainstaluje licznik energii elektrycznej celem rozliczenie zużycia energii elektrycznej na potrzeby budowy; obciążenie nastąpi na podstawie faktycznego zużycia wskazań licznika oraz taryf: za energię i dystrybucję energii. 2.3. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem prowadzenia robót budowlanych oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. W celu dokonania wizji lokalnej Wykonawca winien się skontaktować ze Specjalistą ds. technicznych i utrzymania infrastruktury PMWSZ w Opolu, w dni robocze od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 8:00 a 14:00, telefonicznie pod numerem (077) 44 23 512 lub osobiście w pokoju nr 108, I piętro w siedzibie Zamawiającego, celem umówienia się na wizję lokalną. 2.4. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 24 miesiące licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach