Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45057 Opole, ul. Ozimska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 443 57 36, 77 446 61 65 , fax. 77 443 57 39
- Data zamieszczenia: 2018-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu
ul. Ozimska 19
45057 Opole, woj. opolskie
tel. 77 443 57 36, 77 446 61 65, fax. 77 443 57 39
REGON: 16155521000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzlk-opole.bip.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych realizowane w 2019 roku w budynkach komunalnych na terenie Gminy Opole - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa i wymiana instalacji elektrycznych w lokalach lub budynkach, stanowiących zasób komunalny Gminy Opole. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa składająca się z: a) przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ, (załącznik nr 1a-REJON I, załącznik nr 1b-REJON II, 1c-REJON III), b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zostało wskazane pochodzenie materiałów lub wskazanie normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Przez rozwiązania równoważne będą uznane materiały lub urządzenia o parametrach nie gorszych jak wskazane w SIWZ. 5. Na zakres robót objętych niniejszą umową składają się roboty konserwacyjne i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych, a w szczególności: a) wymiana lub naprawa instalacji domofonowej, b) wymiana lub naprawa lamp, włączników, łączników oświetleniowych w pomieszczeniach wspólnego użytkowania, c) wymiana bezpieczników, główek bezpiecznikowych, śrub stykowych w obwodzie administracyjnym danego budynku, d) wymiana gniazd bezpiecznikowych, zabezpieczeń nadmiarowo-prądowych zabezpieczeń różnicowo – prądowych i zabezpieczeń przeciwprzepięciowych, e) wymiana i regulacja automatów elektrycznych sterujących na klatkach schodowych, f) częściowa wymiana przepalonych przewodów w obwodach administracyjnych, w tablicach oświetleniowych administracyjnych i w tablicach rozdzielczych głównych instalacji WLZ, g) wymiana tablic licznikowych administracyjnych i do mieszkań, wraz z zaplombowaniem licznika, h) naprawa lub wymiana instalacji elektrycznej w lokalach gminnych, i) inne czynności w zakresie instalacji elektrycznych wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego, polegające na konserwacji lub usuwaniu awarii. 6. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty i zabudowane materiały na okres minimum 36 miesięcy , licząc od daty podpisania, bezusterkowego protokołu odbioru robót, a na użyte materiały zgodnie z gwarancją producenta, jednak nie krócej niż 1 rok. Okres rękojmi za wady trwa 60 miesięcy licząc od daty podpisania, bezusterkowego protokołu odbioru robót. 7. Zamówienie podzielono na zadania: Zadanie 1: roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych w REJONIE I. Zadanie 2: roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych w REJONIE II. Zadanie 3: roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych w REJONIE III. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przyłączenie do sieci gazowej z wykonaniem ogrzewania gazowego budynków przy Alei Przyjaźni 42 i 61 w Opolu
Dodano: 2023-08-14 - Przyłączenie do sieci gazowej z wykonaniem ogrzewania gazowego budynków przy Alei Przyjaźni 42 i 61 w Opolu
Dodano: 2023-07-03 - „Budowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krapkowicach” (2)
Dodano: 2023-06-29 - „Budowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krapkowicach”
Dodano: 2023-06-29 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. "Przyłączenie do sieci gazowej z wykonaniem ogrzewania gazowego budynków przy Alei Przyjaźni 42 i 61 w Opolu"
Dodano: 2023-06-21 - Modernizacja instalacji elektrycznej , SSWiN, SSP, CCTV - I/Głubczyce
Dodano: 2023-04-14 - Uniezależnienie źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej od dostaw oleju opałowego i gazu ziemnego z Rosji
Dodano: 2023-03-13 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych – konserwacja, naprawa i wymiana instalacji elektrycznych lub usuwanie awarii w budynkach lub lokalach stanowiących zasób Gminy Opole w 2023 roku.
Dodano: 2023-01-20 - Remont z dostosowaniem pomieszczeń w celu przekształcenia Działu Farmacji w Aptekę szpitalną
Dodano: 2022-08-30 - Instalacja paneli fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Kolonowskie
Dodano: 2022-07-27