Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na opracowanie projektu budowlano –wykonawczego wraz z realizacją zaprojektowanych na jego podstawie robót budowlanych mających na celu realizację zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i modernizacja bloku operacyjnego i zakup wyposażenia medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy”

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, ul. J. Iwaszkiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (076) 721 11 26 , fax. (076) 721 11 27
  • Data zamieszczenia: 2017-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
    ul. J. Iwaszkiewicza 5
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. (076) 721 11 26, fax. (076) 721 11 27
    REGON: 39099944100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na opracowanie projektu budowlano –wykonawczego wraz z realizacją zaprojektowanych na jego podstawie robót budowlanych mających na celu realizację zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i modernizacja bloku operacyjnego i zakup wyposażenia medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano - wykonawczego wraz z realizacją zaprojektowanych na jego podstawie robót budowlanych oraz z częściowym wyposażeniem w sprzęt medyczny podlegający trwałemu wbudowaniu (trwałemu montażowi) - mając na celu realizację zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i modernizacja bloku operacyjnego i zakup wyposażenia medycznego w wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy” (dalej: inwestycja) z wyłączeniem asortymentu określonego w punkcie 6 niniejszego Rozdziału siwz. 2. Inwestycja zrealizowana będzie w terminach określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym w dwóch etapach: a) I etap obejmujący swoim zakresem pomieszczenia budynku 1B, 1E i 1A, b) II etap obejmujący swoim zakresem pomieszczenia budynku 1C. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac, czynności, dostaw oraz dostaw urządzeń medycznych szczegółowo opisanych w załączniku 3A do siwz – formularzu asortymentowo-cenowym, niezbędnych do prawidłowego zrealizowania inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz niezbędne informacje do zaprojektowania i wykonania robót zawierają: 1) Program funkcjonalno - użytkowy pn. „Przebudowa i modernizacja bloku operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy”, który stanowi załącznik nr 5 do siwz, 2) Przebudowa i modernizacja bloku operacyjnego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy Koncepcja architektoniczna przebudowy i technologia medyczna, która stanowi załącznik nr 6 do siwz; 3) Inwentaryzacja architektoniczna części pierwszego piętra Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy (budynek 1A, 1B, 1C, 1E - fragment w obszarze opracowania), która stanowi załącznik nr 7 do siwz. 4. Wykonawca zobowiązany jest również dostarczyć, zamontować na stałe i uruchomić, a także przeprowadzić test bezpieczeństwa elektrycznego (w przypadkach, gdy jest to wymagane) oraz przeszkolić pracowników z zakresu obsługi nw. sprzętu medycznego szczegółowo opisanego w załączniku 3A do siwz, pogrupowanego w nw. Pakiety: 1) Pakiet 1 - lampy operacyjne o podwyższonym standardzie, dwuczaszowe z kamerą w czaszy głównej – 6 kpl; 2) Pakiet 2 - lampy zabiegowe standardowe do gabinetów endoskopowych – 2 kpl , 3) Pakiet 3 - kolumny chirurgiczne o podwyższonym standardzie –2 kpl przeznaczone do pomieszczeń 1.33 oraz 1.56 4) Pakiet 4 - kolumny chirurgiczne o podwyższonym standardzie – 1 kpl - przeznaczony do pomieszczenia 1.36 5) Pakiet 5 - kolumny chirurgiczne o podwyższonym standardzie -3 kpl przeznaczone do pomieszczeń 1.39, 1.41 oraz 1.44; 6) Pakiet 6 - kolumny chirurgiczne o podwyższonym standardzie - 1 kpl - przeznaczony do pomieszczenia 1.47 7) Pakiet 7 - kolumny anestezjologiczne o podwyższonym standardzie - 9 kpl. (przeznaczone do pomieszczeń: 1.33, 1.36, 1.39, 1.41, 1.44, 1.47, 1.56, 1.81 i 1.84, 8) Pakiet 8 - kolumny endoskopowe o podwyższonym standardzie z ramieniem pod monitor LCD – 2 kpl przeznaczone do pomieszczeń 1.81 oraz 1.84, 9) Pakiet 9 - sufitowe jednostki zasilające dla stanowisk POP – 8 kpl; 10) Pakiet 10 - stacja myjąca wózków transportowych i obuwia – 1 kpl. Uwaga: oferta winna być złożona na ww. przedmiot zamówienia opisany szczegółowo w załączniku 3A do siwz - w tym zakresie przedmiotu zamówienia nie należy brać pod uwagę zapisów Programu Funkcjonalno – Użytkowego (dalej: PFU) 5. Do obowiązków Wykonawcy należy również dostarczenie, zamontowanie i uruchomienie (jeśli tego wymaga) pozostałych nw. elementów wyposażenia: a) trzystanowiskowy zespół myjący (myjnia chirurgiczna z lustrem nad myjnią) z kompletnym wyposażeniem (z bateriami, podajnikami mydła i płynu dezynfekującego, podajnikiem szczotek, podajnikiem ręczników papierowych, syfonem samodezynfekującym) – 5 kpl, b) kompletny system integracji i zarządzania obrazem oraz urządzeniami w sali operacyjnej z wyposażeniem (przeznaczony do 6 sal operacyjnych – pomieszczeń: 1.33, 1.36, 1.39, 1.41, 1.44 i 1.47); c) umywalki, umywalki dla osób niepełnosprawnych, miski ustępowe, pisuary, siedziska prysznicowe, zasłony prysznicowe, wieszaki zasłon prysznicowych, baterie prysznicowe, poręcze dla osób niepełnosprawnych, zlewy, brodziki, kabiny prysznicowe. Uwaga: Ceny za ww. wyposażenie należy wliczyć w cenę robót budowlanych. W zakresie, o którym mowa w pkt. 5 lit a i b – Wykonawca będzie zobowiązany do wskazania w formularzu ofertowym cen za wykonanie przedmiotu zamówienia (patrz: Rozdział XIII, pkt. 7) 6. Całe wyposażenie meblowe oraz urządzenia medyczne, t.j.: myjnia dezynfektor (nieprzelotowa)- 1 kpl, myjnia endoskopowa dwustanowiskowa - 1 kpl oraz szafa nieprzelotowa do suszenia endoskopów – 1 kpl i urządzenie do dekontaminacji pomieszczeń – 1 kpl, mające stanowić wyposażenie bloku operacyjnego, opisane w PFU, nie jest objęte przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ww. asortyment jest przedmiotem odrębnych postępowań. 7. Przed przystąpieniem do prac projektowych oraz na każdym etapie ich realizacji Wykonawca zobowiązany jest do: a) uzgadniania z Zamawiającym wszelkich kwestii w zakresie przyjętych rozwiązań i technologii, rozwiązań materiałowych i wyposażenia oraz wszelkich innych celem zapewnienia wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z PFU, siwz, dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej oraz potrzebami i wytycznymi Zamawiajacego, b) informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac będących przedmiotem zamówienia oraz o zaistniałych problemach mających wpływ na wykonanie umowy, w tym w szczególności na termin realizacji. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy również: a) dokonywanie wszelkich uzgodnień z odpowiednimi organami oraz służbami na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy, b) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem decyzji administracyjnych, w tym w szczególności pozwolenia na budowę w zakresie wynikającym z opracowanej dokumentacji, z uwzględnieniem etapowości inwestycji, jak i dokonać wszelkich niezbędnych zgłoszeń do organów administracji publicznej. c) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, bądź jeśli nie będzie wymagane - zaświadczenia po zakończeniu realizacji każdego z etapów, o których mowa w pkt. 2. 9. Wykonawca i/lub podwykonawca lub dalszy podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Kwestie dotyczące zatrudnienia wynikające z udzielenia zamówienia publicznego opisane zostały w §19 projektu umowy. 10. Wynagrodzenie Wykonawcy zapłacone fakturami częściowymi nie może przekroczyć 70% sumy wynagrodzenia całościowego. 11. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XVII siwz; w Załączniku nr 8 do siwz , w którym zawarto opis wymagań dotyczący sporządzenia dokumentacji projektowej oraz Załączniku Nr 9 do siwz, w którym określono kwestie gwarancji i rękojmi. 12. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonaną dokumentację projektową na okres do dnia upływu terminu gwarancji i rękojmi udzielonej na wykonane na jej podstawie roboty budowlane. 13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane. 14. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesiące gwarancji i rękojmi na wbudowany sprzęt i urządzenia, inne niż opisane w załączniku 3A do siwz. 15. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi dla poszczególnych urządzeń opisanych w Załączniku 3A do siwz (zgodnie z dyspozycją tam wskazaną). 15.A. Informacja dodatkowa związana z przygotowaniem ofert: Program funkcjonalno-użytkowy przewiduje konieczność dodatkowego zasilania elektrycznego bloku operacyjnego ze stacji transformatorowej znajdującej się w budynku 10A, w związku z perspektywą zainstalowania w nowym bloku operacyjnym dodatkowego urządzenia, które tam nie występowało dotychczas, t.j. stacji myjącej wózków i obuwia (elektryczna) oraz planów zainstalowania nawilżaczy parowych elektrycznych w instalacji wentylacji. Celem ograniczenia przyszłych kosztów eksploatacyjnych oraz nie wychodzenia z zakresem inwestycji poza obszar zabudowy budynków szpitalnych, intencją Zamawiającego jest, aby urządzenia te na etapie przygotowania projektu zastąpić urządzeniami zasilanymi parą technologiczną ze szpitalnej kotłowni gazowej, posiadającej stosowny zapas mocy. W związku z powyższym, zadaniem Wykonawcy jest zaprojektowanie, a następnie wykonanie nowej instalacji parowej (rurociągu parowego oraz rurociągów powrotu kondensatu) z lokalizacją jej w przestrzeni instalacyjnej budynków szpitalnych (2A, 1A, 1E, 1B), dla rurociągu parowego od kotłowni szpitalnej (mieszącej się w budynku 2A) do budynku 1B, w którym mieści się blok operacyjny, a następnie do urządzenia odbiorczego na poziomie pomieszczeń bloku operacyjnego, jak również nowych lokalizacji nawilżaczy parowych wentylacji mechanicznej. Przepustowość rurociągu parowego powinna być dopasowana do istniejących i planowanych odbiorników, a jego długość będzie wynosiła ok 300 m. W przestrzeni instalacyjnej budynku 1B należy zlokalizować stację redukcyjną, z której będą zasilane urządzenia odbiorcze bloku, jak również urządzenia odbiorcze Centralnej Sterylizatorni (zapotrzebowanie pary ok. 300 kg/h). W przestrzeni instalacyjnej pod budynkiem 1B należy zlokalizować również zbiornik kondensatu, do którego należy włączyć powrót kondensatu ze wszystkich odbiorników bloku operacyjnego, ale również urządzeń Centralnej Sterylizatorni, a następnie odprowadzić go rurociągiem do obecnej lokalizacji zbiorników kondensatu kotłowni. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 17. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem i sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej. W przypadku wątpliwości - wskazanym jest, aby Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego w celu udzielenia wyjaśnień, przyjmując, że brak takich zgłoszeń skutkować będzie obowiązkiem wykonania wszystkich niezbędnych robót do zrealizowania całości przedmiotu zamówienia również tych, które nie zostały uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia. O zamiarze przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego w za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w rozdziale VIII siwz. Zamawiający określi termin wskazując go bezpośrednio zainteresowanemu. Ustalanie terminów winno odbywać się z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby umożliwić Zamawiającemu wyznaczenie terminu wizji co najmniej na 4 dni robocze przed terminem składania ofert. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca 18. Niniejsze zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020; oś priorytetowa: 6 Infrastruktura spójności społecznej. Działanie 6.2 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną. Tytuł Projektu: „Zapewnienie kompleksowej opieki onkologicznej na terenie województwa dolnośląskiego w celu zwiększenia dostępności do świadczeń”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 250.000 zł. 3. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 5. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania: Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego wraz z realizacją zaprojektowanych na jego podstawie robót budowlanych mających na celu realizację zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i modernizacja bloku operacyjnego i zakup wyposażenia medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy” 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, nr rachunku BGK 36 1130 1033 0018 8002 7220 0012 7. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów i winna zawierać co najmniej poniższe elementy (lub zapisy równoważne): a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia” kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 9. Postanowienia o których mowa w pkt 7 odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 10. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w Kancelarii w siedzibie Zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu oceny ofert oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (którą stanowi formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 3 do siwz): 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 1 do siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 1.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 2 do siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1 oraz pkt. 1.2. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1.4. zobowiązanie (w formie oryginału), o którym mowa w w Rozdziale VII.A siwz – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1. i 1.2. 1.5. pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania Wykonawcy /dla Wykonawców występujących wspólnie, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców występujących wspólnie lub dla osoby, o ile ofertę składa pełnomocnik; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 1.6. W celu dokonania oceny ofert w zakresie dotyczącym „Doświadczenie osoby objętej warunkiem udziału w postępowaniu skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (kierownika budowy)” oraz „Doświadczenie osób objętych warunkami udziału w postępowaniu wyznaczonych do opracowania dokumentacji projektowej”, Wykonawca zobowiązany jest w formularzu ofertowym wskazać niezbędne informacje, których wymaga Zamawiający. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie informacji dotyczących kwestii, o których mowa w zdaniu poprzedzającym bądź wskaże niepełne dane - Zamawiający nie przyzna w tym zakresie punktów. Dokładny sposób przyznawania punktów opisany został w Rozdziale XIV siwz. 1.7. W celu dokonania oceny ofert w kryterium ”Istotne elementy ocenne dotyczące urządzeń medycznych podlegających wbudowaniu na stałe” w zakresie obejmującym urządzenia opisane w załączniku 3A do siwz Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą wypełniony i podpisany załącznik 3A do siwz. Dodatkowo - w celu dokonania oceny ofert w podkryterium„Parametry użytkowo-techniczne” oferowanego przedmiotu zamówienia stanowiącego jedną z części kryterium „Istotne elementy ocenne dotyczące urządzeń medycznych podlegających wbudowaniu na stałe” Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dokumentów dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia tj.: wydanych/opublikowanych przez wytwórcę/producenta oferowanego przedmiotu zamówienia - ulotek informacyjnych, folderów lub części folderów, kart technicznych, katalogów lub części katalogów, etc., w których opisane/wskazane są cechy, parametry, właściwości, itp. oferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie parametrów podlegających ocenie przez Zamawiającego i oferowanych przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży ww. dokumentów wraz z ofertą – pomimo, iż Wykonawca wskaże i oświadczy w załączniku 3A oferowanie danego parametru, Zamawiający nie odrzuci oferty, ale uzna, że oferowany asortyment nie posiada ocenianego parametru/parametrów i przyzna w tym zakresie 0 pkt. 1.8. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie zobligowany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Prosimy nie składać oświadczenia wraz z ofertą – Zamawiający zamieści wzór oświadczenia na stronie internetowej razem z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach